Tato bakalářská práce je zaměřená na marketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníků. Cíleným divadlem je Divadlo Josefa Kajetána Tyla v Plzni a segmentem zákazníků se rozumí lidé ve věkové kategorii 18 až 30 let. Cílem této práce je analyzovat marketing dané příspěvkové organizace a navrhnout tak zlepšující opatření.
V teoretické části je uvedena obecná teorie o marketingu a představení vybraného divadla včetně historie.
V praktické části je následně aplikován marketingový mix na dané divadlo, realizováno dotazníkové šetření a na to navazující návrhy na změny.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on marketing theatre towards a selected segment of customers. The targeted theatre is the Josef Kajetán Tyl Theatre in Pilsen and the customer segment is understood to be people in the age category of 18 to 30 years. The aim of this thesis is to analyze the marketing of the given contributory organization and propose improving measures.
The theoretical part presents a general theory about marketing and performance of selected theatre, including history.
In the practical part, a marketing mix is then applied to the given theatre, a questionnaire survey is carried out and subsequent proposals for changes are made.
Tato bakalářská práce je zaměřená na marketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníků. Cíleným divadlem je Divadlo Josefa Kajetána Tyla v Plzni a segmentem zákazníků se rozumí lidé ve věkové kategorii 18 až 30 let. Cílem této práce je analyzovat marketing dané příspěvkové organizace a navrhnout tak zlepšující opatření.
V teoretické části je uvedena obecná teorie o marketingu a představení vybraného divadla včetně historie.
V praktické části je následně aplikován marketingový mix na dané divadlo, realizováno dotazníkové šetření a na to navazující návrhy na změny.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on marketing theatre towards a selected segment of customers. The targeted theatre is the Josef Kajetán Tyl Theatre in Pilsen and the customer segment is understood to be people in the age category of 18 to 30 years. The aim of this thesis is to analyze the marketing of the given contributory organization and propose improving measures.
The theoretical part presents a general theory about marketing and performance of selected theatre, including history.
In the practical part, a marketing mix is then applied to the given theatre, a questionnaire survey is carried out and subsequent proposals for changes are made.
Realizujte dotazníkové šetření na vybraném segmentu zákazníků.
Navrhněte zlepšující opatření pro marketingový mix vybrané organizace.
Seznam doporučené literatury
Bačuvčík, R. (2011). Marketing neziskových organizací. Zlín, Česko: VeRBuM.
Boukal, P. a kolektiv. (2013). Fundraising pro neziskové organizace. Praha, Česko: Grada.
Kotler, P., & Armstrong, G. (2004). Marketing. Praha, Česko: Grada.
Weimann, M. (2019). Plzeň a divadlo. Plzeň, Česko: NAVA.
Seznam doporučené literatury
Bačuvčík, R. (2011). Marketing neziskových organizací. Zlín, Česko: VeRBuM.
Boukal, P. a kolektiv. (2013). Fundraising pro neziskové organizace. Praha, Česko: Grada.
Kotler, P., & Armstrong, G. (2004). Marketing. Praha, Česko: Grada.
Weimann, M. (2019). Plzeň a divadlo. Plzeň, Česko: NAVA.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, portréty, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Nevyhověl
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila téma bakalářské práce, uvedla cíle práce. Dále prezentovala výsledky dotazníkového šetření a doporučení. V rámci prezentace zodpověděla dotaz vedoucí práce, nedostatečně argumentovala a odpovídala na dotazy členů komise, které se týkaly cílové skupiny a struktury respondentů. Oponent dále uvedl připomínky k bakalářské práci a poukázal na nedostatky v teoretické i praktické části práce. Komise doporučila studentce na základě posudků přepracování práce a její obhajobu v září 2022.