Předložená bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení marketingové komunikace tanečně sportovního studia FITDANCEART, s.r.o. se sídlem v Plzni a na návrh plánu zlepšení této komunikace. Teoretická část práce se věnuje pojmům, které se týkají například marketingového mixu, marketingové komunikace, marketingového komunikačního mixu nebo online marketingové komunikace, a to i v prostředí služeb, kultury a sportu. Praktická část popisuje vybranou společnost, její marketingový mix a analyzuje jednotlivé využívané komunikační nástroje této společnosti. Ke zhodnocení marketingové komunikace byly použity znalosti z teoretické části práce propojené s daty získanými pomocí analýzy interních zdrojů, hloubkového rozhovoru se spolumajitelkou podniku, analýzy sociálních sítí podniku a heuristického testování webových stránek společnosti. Na základě zhodnocení komunikace byl navržen plán zlepšení současné marketingové komunikace, který bude předložen majitelkám hodnoceného podniku.
Anotace v angličtině
The presented Bachelor Thesis is focused on evaluation of marketing communication of the dance sport studio named FITDANCEART, s.r.o. based in Pilsen. The Thesis is also focused on the improvement plan of marketing communication of the chosen company. In the theoretical part there are presented terms such as marketing mix, marketing communication, communication mix or online marketing communication. These terms are also presented in connection with services, culture and sport. The practical part describes the chosen company, companies' marketing mix and selected marketing communication tools of the chosen company. Knowledge from the theoretical part is applied for evaluation of marketing communication of the chosen company and it is also based on acquired data from companies' internal materials, in depth interview with the co owner of the company, analysis of companies' social networks and heuristic website testing. The improvement plan is based on evaluation of marketing communication of the chosen company and it will be submitted to the company owners.
Klíčová slova
marketingová komunikace, komunikační mix, online komunikace, sociální média, webové stránky, tanečně sportovní studio, plán zlepšení marketingové komunikace
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, communication mix, online communication, social media, websites, dance sport studio, improvement plan of marketing communication
Rozsah průvodní práce
74 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení marketingové komunikace tanečně sportovního studia FITDANCEART, s.r.o. se sídlem v Plzni a na návrh plánu zlepšení této komunikace. Teoretická část práce se věnuje pojmům, které se týkají například marketingového mixu, marketingové komunikace, marketingového komunikačního mixu nebo online marketingové komunikace, a to i v prostředí služeb, kultury a sportu. Praktická část popisuje vybranou společnost, její marketingový mix a analyzuje jednotlivé využívané komunikační nástroje této společnosti. Ke zhodnocení marketingové komunikace byly použity znalosti z teoretické části práce propojené s daty získanými pomocí analýzy interních zdrojů, hloubkového rozhovoru se spolumajitelkou podniku, analýzy sociálních sítí podniku a heuristického testování webových stránek společnosti. Na základě zhodnocení komunikace byl navržen plán zlepšení současné marketingové komunikace, který bude předložen majitelkám hodnoceného podniku.
Anotace v angličtině
The presented Bachelor Thesis is focused on evaluation of marketing communication of the dance sport studio named FITDANCEART, s.r.o. based in Pilsen. The Thesis is also focused on the improvement plan of marketing communication of the chosen company. In the theoretical part there are presented terms such as marketing mix, marketing communication, communication mix or online marketing communication. These terms are also presented in connection with services, culture and sport. The practical part describes the chosen company, companies' marketing mix and selected marketing communication tools of the chosen company. Knowledge from the theoretical part is applied for evaluation of marketing communication of the chosen company and it is also based on acquired data from companies' internal materials, in depth interview with the co owner of the company, analysis of companies' social networks and heuristic website testing. The improvement plan is based on evaluation of marketing communication of the chosen company and it will be submitted to the company owners.
Klíčová slova
marketingová komunikace, komunikační mix, online komunikace, sociální média, webové stránky, tanečně sportovní studio, plán zlepšení marketingové komunikace
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, communication mix, online communication, social media, websites, dance sport studio, improvement plan of marketing communication
Zásady pro vypracování
Zpracujte stručně teoretický vstup k marketingové komunikaci.
Zpracujte relevantně teoretický vstup k marketingu v oblasti kultury/sportu.
Stručně popište zvolenou organizaci a její marketingovou komunikaci.
Realizujte audit současné marketingové komunikace.
Navrhněte plán zlepšení současné marketingové komunikace.
Připravte dvě varianty této komunikace dle zdrojů (minimální a optimální).
Zásady pro vypracování
Zpracujte stručně teoretický vstup k marketingové komunikaci.
Zpracujte relevantně teoretický vstup k marketingu v oblasti kultury/sportu.
Stručně popište zvolenou organizaci a její marketingovou komunikaci.
Realizujte audit současné marketingové komunikace.
Navrhněte plán zlepšení současné marketingové komunikace.
Připravte dvě varianty této komunikace dle zdrojů (minimální a optimální).
Čáslavová, E. (2009). Management a marketing sportu. Praha, Česko: Olympia.
Eger, L., Petrtyl, J., Kunešová, H., Mičík, M., & Peška, M. (2015). Marketing na internetu. Plzeň, Česko: Západočeská univerzita v Plzni.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2013). Marketing management. (14. vyd.). Praha, Česko: Grada.
Semerádová, T., & Weinlich, P. (2019). Marketing na Facebooku a Instagramu: Využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno, Česko: Computer Press.
Světlík, J. (2016). Marketingové komunikace. Praha, Česko: VŠPP Praha.
Vaštíková, M. (2014). Marketing služeb efektivně a moderně. (2. vyd.). Praha, Česko: Grada.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka v úvodu své prezentace představila cíl práce. Dále se zaměřila na metodický postup práce. Následně se studentka věnovala zhodnocení marketingové komunikace a plánu jeho zlepšení. Závěrem studentka odpověděla na otázky vedoucího a oponenta a doplňující otázky členů komise.