Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit účinný marketingový mix a navrhnout rady a změny v této oblasti. S tímto souvisí další dílčí úkoly. Prostudování české i jiné literatury a formulovat nejzákladnější, nejdůležitější poznatky týkající se vodní turistiky. Na závěr také analyzovat český trh v oblasti vodní turistiky.
Anotace v angličtině
The main goal of this bachelor thesis is to create an effective marketing mix and suggest advice and changes in this area. This is related to another sub-tasks. Next goal is to study Czech and other literature and formulate the basic and important knowledge related to water tourism. Finally, analyze the Czech market in the field of water tourism.
Klíčová slova
cestovní ruch, vodní turistika, marketing, spotřebitelský trh, marketingový mix
Klíčová slova v angličtině
tourism, water tourism, marketing, consumer market, marketing mix
Rozsah průvodní práce
63 s. (88 897 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit účinný marketingový mix a navrhnout rady a změny v této oblasti. S tímto souvisí další dílčí úkoly. Prostudování české i jiné literatury a formulovat nejzákladnější, nejdůležitější poznatky týkající se vodní turistiky. Na závěr také analyzovat český trh v oblasti vodní turistiky.
Anotace v angličtině
The main goal of this bachelor thesis is to create an effective marketing mix and suggest advice and changes in this area. This is related to another sub-tasks. Next goal is to study Czech and other literature and formulate the basic and important knowledge related to water tourism. Finally, analyze the Czech market in the field of water tourism.
Klíčová slova
cestovní ruch, vodní turistika, marketing, spotřebitelský trh, marketingový mix
Klíčová slova v angličtině
tourism, water tourism, marketing, consumer market, marketing mix
Zásady pro vypracování
Vysvětlete pojem cestovní ruch, jeho služby a pojem vodní turistika.
Charakterizujte trh cestovního ruchu.
Zpracujte teoretický úvod do problematiky marketingu cestovního ruchu - vodní turistika.
Zvolte vhodnou výzkumnou metodu a zpracujte výsledky z tohoto výzkumu.
Vymezte a definujte cílovou skupinu pro tento typ cestovního ruchu.
Zásady pro vypracování
Vysvětlete pojem cestovní ruch, jeho služby a pojem vodní turistika.
Charakterizujte trh cestovního ruchu.
Zpracujte teoretický úvod do problematiky marketingu cestovního ruchu - vodní turistika.
Zvolte vhodnou výzkumnou metodu a zpracujte výsledky z tohoto výzkumu.
Vymezte a definujte cílovou skupinu pro tento typ cestovního ruchu.
Seznam doporučené literatury
Čáslavová, E. (2009). Management a marketing sportu. Praha: Olympia.
Jakubíková, D. (2012). Marketing cestovního ruchu: Jak uspět v domácí i světové konkurenci. Praha: Grada Publishing, a.s.
Jerolímková, L. (2017). Atraktivity a produkty cestovního ruchu. Praha: Libena Jarolimkova - University Books.
Orieška,J. (2010). Služby v cestovním ruchu. Praha: Idea servis.
Quick,S., Shilbury,D., Funk, D., Westerbeek, H., & Karg, A. (2020). Strategic sport marketing. London: Routledge.
Seznam doporučené literatury
Čáslavová, E. (2009). Management a marketing sportu. Praha: Olympia.
Jakubíková, D. (2012). Marketing cestovního ruchu: Jak uspět v domácí i světové konkurenci. Praha: Grada Publishing, a.s.
Jerolímková, L. (2017). Atraktivity a produkty cestovního ruchu. Praha: Libena Jarolimkova - University Books.
Orieška,J. (2010). Služby v cestovním ruchu. Praha: Idea servis.
Quick,S., Shilbury,D., Funk, D., Westerbeek, H., & Karg, A. (2020). Strategic sport marketing. London: Routledge.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Nevyhověl
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka v úvodní části své obhajoby představila zpracované téma Analýza trhu vodního turismu, uvedla teoretická východiska práce a následně se věnovala metodice výzkumu. V závěru prezentace studentka představila návrhovou část. Následně vedoucí komise předala slovo vedoucí práce a oponentovi práce a vyzvala je k diskusi nad otázkami. Studentka reagovala na dotazy ne vždy úplně dostatečně. Následně vedoucí komise otevřela diskusi. Studentka v práci používá nepřesně odbornou terminologii, uvedená tvrzení jsou subjektivní, často nepodložená daty, samotnou práci je zapotřebí je zapotřebí více tematicky zacílit. Práce nerespektuje metodickou příručku pro zpracování kvalifikační práce. Závěrem obhajoby komise doporučila práci hodnotit stupněm nedostatečně.