Tato bakalářská práce je zaměřena na chování spotřebitele při nakupování elektroniky na internetu. V teoretické části se práce soustředí na spotřebitele a faktory, které ovlivňují jeho rozhodování. Dále je v této části popsán nákupní rozhodovací proces, chování spotřebitele na internetu a změny v nakupování na internetu. V teoretické části se práce také zabývá generací Z, na kterou se práce zaměřuje. Cílem této práce je prozkoumání, jak spotřebitel nakupuje elektroniku na internetu, co ho při tom ovlivňuje, jaké e-shopy preferuje a podle čeho je vybírá. Průzkum je proveden za pomoci dotazníkového šetření. Data získána z dotazníkového šetření byla analyzována a pomocí jich byly vytvořeny doporučení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on consumer behaviour in online shopping of electronics. The theoretical part focuses on the consumer and the factors that influence his decision-making. Furthermore, this part describes the shopping decision-making process, online consumer behaviour and recent changes in online shopping. The theoretical part also deals with the generation Z, which the thesis focuses on. The aim of the bachelor thesis is to examine how the consumers buy electronics on the internet, what the consumer is influenced by, what e-shops the consumers prefer and what is the reason behind the preference. A research was conducted through a questionnaire survey. Afterwards, the data was analysed, and through the collected and analysed data were the recommendations made.
Tato bakalářská práce je zaměřena na chování spotřebitele při nakupování elektroniky na internetu. V teoretické části se práce soustředí na spotřebitele a faktory, které ovlivňují jeho rozhodování. Dále je v této části popsán nákupní rozhodovací proces, chování spotřebitele na internetu a změny v nakupování na internetu. V teoretické části se práce také zabývá generací Z, na kterou se práce zaměřuje. Cílem této práce je prozkoumání, jak spotřebitel nakupuje elektroniku na internetu, co ho při tom ovlivňuje, jaké e-shopy preferuje a podle čeho je vybírá. Průzkum je proveden za pomoci dotazníkového šetření. Data získána z dotazníkového šetření byla analyzována a pomocí jich byly vytvořeny doporučení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on consumer behaviour in online shopping of electronics. The theoretical part focuses on the consumer and the factors that influence his decision-making. Furthermore, this part describes the shopping decision-making process, online consumer behaviour and recent changes in online shopping. The theoretical part also deals with the generation Z, which the thesis focuses on. The aim of the bachelor thesis is to examine how the consumers buy electronics on the internet, what the consumer is influenced by, what e-shops the consumers prefer and what is the reason behind the preference. A research was conducted through a questionnaire survey. Afterwards, the data was analysed, and through the collected and analysed data were the recommendations made.
Vypracujte teoretický úvod do chování spotřebitele na internetu.
Stručně představte vybrané internetové obchody s elektronikou.
Pomocí vhodných metod analyzujte chování spotřebitele při nakupování elektroniky na internetu.
Na základě získaných dat formulujte závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretický úvod do chování spotřebitele na internetu.
Stručně představte vybrané internetové obchody s elektronikou.
Pomocí vhodných metod analyzujte chování spotřebitele při nakupování elektroniky na internetu.
Na základě získaných dat formulujte závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P., & Keller, K. L. (2016). Marketing Management. (15th edition). Boston, MA: Pearson Education Limited.
Kotler, P., Wong, V., Saunders, J., & Armstrong, G. (2007). Moderní marketing. (4. vyd.). Praha, Česko: Grada.
Koudelka, J. (2006). Spotřební chování a segmentace trhu. Praha, Česko: Vysoká škola ekonomie a managementu.
Mulačová, V., Mulač, P. a kol. (2013). Obchodní podnikání ve 21. století. Praha, Česko: Grada.
Vysekalová, J. a kol. (2011). Chování zákazníka. Jak odkrýt tajemství "černé skříňky". Praha, Česko: Grada.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P., & Keller, K. L. (2016). Marketing Management. (15th edition). Boston, MA: Pearson Education Limited.
Kotler, P., Wong, V., Saunders, J., & Armstrong, G. (2007). Moderní marketing. (4. vyd.). Praha, Česko: Grada.
Koudelka, J. (2006). Spotřební chování a segmentace trhu. Praha, Česko: Vysoká škola ekonomie a managementu.
Mulačová, V., Mulač, P. a kol. (2013). Obchodní podnikání ve 21. století. Praha, Česko: Grada.
Vysekalová, J. a kol. (2011). Chování zákazníka. Jak odkrýt tajemství "černé skříňky". Praha, Česko: Grada.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka v & nbsp;úvodu své prezentace představila cíle práce. Dále se zaměřila na metodiku výzkumu. Následně studentka představila výsledky výzkumu a vlastní návrhy. Závěrem studentka odpověděla na otázky vedoucího a oponenta a doplňující otázky členů komise.