Tato práce se věnuje esports a využití marketingu v esports. V teoretické části lze nalézt informace týkající se obecného marketingu, marketingového mixu, marketingu ve sportu, problematiky esports a potenciálu z marketingového hlediska. Praktická část předkládá doporučení na základě dotazníku a teoretické části.
Anotace v angličtině
This thesis is focused mainly on esports and marketing in esports and its overall potential. The theoretical part covers theory of general marketing, marketing mix, marketing in sports, esports branch and marketing potential of esports. The practical part lists improvements based on the conducted research and theoretical part.
Klíčová slova
marketing,esports,hraní,kompetitivní hraní,hry,technologie,marketing v esports
Klíčová slova v angličtině
Esports,marketing,games,marketing in sports,marketing in Esports,competitive gaming,technology
Rozsah průvodní práce
55 s. (81 621 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se věnuje esports a využití marketingu v esports. V teoretické části lze nalézt informace týkající se obecného marketingu, marketingového mixu, marketingu ve sportu, problematiky esports a potenciálu z marketingového hlediska. Praktická část předkládá doporučení na základě dotazníku a teoretické části.
Anotace v angličtině
This thesis is focused mainly on esports and marketing in esports and its overall potential. The theoretical part covers theory of general marketing, marketing mix, marketing in sports, esports branch and marketing potential of esports. The practical part lists improvements based on the conducted research and theoretical part.
Klíčová slova
marketing,esports,hraní,kompetitivní hraní,hry,technologie,marketing v esports
Klíčová slova v angličtině
Esports,marketing,games,marketing in sports,marketing in Esports,competitive gaming,technology
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretický úvod k vybranému tématu.
Analyzujte využití marketingu v esports.
Využitím vhodné metody proveďte marketingový výzkum.
Vyhodnoťte provedené šetření a syntetizujte informace.
Navrhněte zlepšující opatření a jedno z nich detailně specifikujte.
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretický úvod k vybranému tématu.
Analyzujte využití marketingu v esports.
Využitím vhodné metody proveďte marketingový výzkum.
Vyhodnoťte provedené šetření a syntetizujte informace.
Navrhněte zlepšující opatření a jedno z nich detailně specifikujte.
Seznam doporučené literatury
Čáslavová, E. (2000). Management sportu. Praha: East Publishing.
Chulwan, C. (2019). Understanding Media Consumption of Electronic Sports through Spectator Motivation, Using Three Different Segmentation Approaches: The Levels of Addiction, Passion, and Fan Identification. Sport Mont, 17(1), 3-8.
Seo, Y. (2013). Electronic sports: A new marketing landscape of the experience economy. Journal of Marketing Management, 29(13-14), 1542-1560.
Seo, Y. (2016). Professionalized consumption and identity transformations in the field of eSports. Journal of Business Research, 69(1), 264-272.
Zamazalová, M. (2010). Marketing. Praha: C. H. Beck.
Seznam doporučené literatury
Čáslavová, E. (2000). Management sportu. Praha: East Publishing.
Chulwan, C. (2019). Understanding Media Consumption of Electronic Sports through Spectator Motivation, Using Three Different Segmentation Approaches: The Levels of Addiction, Passion, and Fan Identification. Sport Mont, 17(1), 3-8.
Seo, Y. (2013). Electronic sports: A new marketing landscape of the experience economy. Journal of Marketing Management, 29(13-14), 1542-1560.
Seo, Y. (2016). Professionalized consumption and identity transformations in the field of eSports. Journal of Business Research, 69(1), 264-272.
Zamazalová, M. (2010). Marketing. Praha: C. H. Beck.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student v úvodu své prezentace představil hlavní cíl a dílčí cíle práce. Dále se zaměřil na metodiku a marketingový výzkum. Následně student představil doporučení a závěry. Závěrem student odpověděl na otázky vedoucího a oponenta a doplňující otázky členů komise.