Dokument, ke kterému přistupujete, podléhá autorskému zákonu. Jeho porušením se můžete vystavit trestnímu postihu! |
Jméno
|
RICHTEROVÁ Petra
|
Akad. rok
|
2020/2021
|
Zadávající pracoviště
|
KVU
|
Datum obhajoby
|
2. 9. 2021
|
Typ práce
|
bakalářská
|
Stav práce
|
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou (DUO).
|
Úplnost vyplnění požadovaných údajů
|
- Všechny požadované údaje o této VŠKP jsou vyplněny.
|
Hlavní téma
|
INTERAKTIVNÍ ANIMACE - POČÍTAČOVÁ HRA
|
Hlavní téma v angličtině
|
Interactive animation - PC game
|
Název dle studenta
|
INTERAKTIVNÍ ANIMACE - POČÍTAČOVÁ HRA
|
Název dle studenta v angličtině
|
Interactive animation - PC game
|
Souběžný název
|
-
|
Podnázev
|
-
|
Vedoucí
|
Barta Jiří, Prof. akad. mal.
|
Oponent
|
Domlátil Vojtěch, Doc. MgA.
|
Anotace
|
lokální bojová hra ze sci-fi dystopického světa ve stylizovaném 2D ztvárnění
|
Anotace v angličtině
|
local fighting game from a sci-fi dystopic world in a stylized 2D rendition
|
Klíčová slova
|
PC hra, videohra, cyberpunk, souboj, neon, animace, dystopie, robot, příšera
|
Klíčová slova v angličtině
|
PC game, videogame, cyberpunk, fight, neon, animation, dystopia, robot, monster
|
Rozsah průvodní práce
|
19
|
Jazyk
|
CZ
|
Anotace
|
lokální bojová hra ze sci-fi dystopického světa ve stylizovaném 2D ztvárnění
|
Anotace v angličtině
|
local fighting game from a sci-fi dystopic world in a stylized 2D rendition
|
Klíčová slova
|
PC hra, videohra, cyberpunk, souboj, neon, animace, dystopie, robot, příšera
|
Klíčová slova v angličtině
|
PC game, videogame, cyberpunk, fight, neon, animation, dystopia, robot, monster
|
Zásady pro vypracování
|
Součástí bude scénář, výtvarné řešení a realizace (krátká ukázka).
Tvůrčí záměr: Dvourozměrná bojová sci-fi hra s různými charaktery na výběr.
Způsob realizace: Vizuální zpracování a animace, programování a výroba vlastních audio nahrávek
Cíl: Lokální bojová hra pro 2 hráče
Předpokládaný charakter výstupu: PC videohra, prezentační plakát
Rozsah průvodní zprávy: minimálně 3 normostrany
|
Zásady pro vypracování
|
Součástí bude scénář, výtvarné řešení a realizace (krátká ukázka).
Tvůrčí záměr: Dvourozměrná bojová sci-fi hra s různými charaktery na výběr.
Způsob realizace: Vizuální zpracování a animace, programování a výroba vlastních audio nahrávek
Cíl: Lokální bojová hra pro 2 hráče
Předpokládaný charakter výstupu: PC videohra, prezentační plakát
Rozsah průvodní zprávy: minimálně 3 normostrany
|
Seznam doporučené literatury
|
JIRKOVSKÝ, Jan. Game Industry. Praha: D.A.M.O., 2011. ISBN: 978-80-904387-1-2 GOLDBERG, Eric. Character Animation Crash Course!. U.S.: Silman-James Press, 2008. ISBN: 9781879505971
|
Seznam doporučené literatury
|
JIRKOVSKÝ, Jan. Game Industry. Praha: D.A.M.O., 2011. ISBN: 978-80-904387-1-2 GOLDBERG, Eric. Character Animation Crash Course!. U.S.: Silman-James Press, 2008. ISBN: 9781879505971
|
Přílohy volně vložené
|
-
|
Přílohy vázané v práci
|
ilustrace
|
Převzato z knihovny
|
Ano
|
Plný text práce
|
|
Hodnocení z obhajoby práce |
Velmi dobře |
Přílohy
|
|
Posudek(y) oponenta
|
|
Hodnocení vedoucího
|
|
Záznam průběhu obhajoby
|
-
|
Soubor s průběhem obhajoby
|
|