Bakalářská práce je zaměřena na využitelnost aplikací a chytrého mobilního telefonu v tréninku kognitivních funkcí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.
Teoretická část je na začátku věnována přehledu kognitivních funkcí v každodenním životě. Následně obsahuje základní rozdělení možností hodnocení kognitivních funkcí a zaměřuje se na trénink kognitivních funkcí. Závěrem této části je přehled aplikací, které je možné stáhnout do chytrých mobilních telefonů a využít při tréninku kognitivních funkcí.
Dále navazuje praktická část, která se zabývá zjištěním využitelnosti aplikace v kognitivním tréninku.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the use of applications and smartphones in the training of cognitive functions. The work is divided into theoretical and practical part.
The theoretical part is initially devoted to an overview of cognitive functions in everyday life. Subsequently, it contains a basic division of possibilities for the evaluation of cognitive functions and focuses on their training. The conclusion of this section is an overview of applications that can be downloaded to smartphones and used in training cognitive functions.
Then follows the practical part, which deals with determining the usability of application in cognitive training.
Cognitive function, application, smartphone, training
Rozsah průvodní práce
70 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na využitelnost aplikací a chytrého mobilního telefonu v tréninku kognitivních funkcí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.
Teoretická část je na začátku věnována přehledu kognitivních funkcí v každodenním životě. Následně obsahuje základní rozdělení možností hodnocení kognitivních funkcí a zaměřuje se na trénink kognitivních funkcí. Závěrem této části je přehled aplikací, které je možné stáhnout do chytrých mobilních telefonů a využít při tréninku kognitivních funkcí.
Dále navazuje praktická část, která se zabývá zjištěním využitelnosti aplikace v kognitivním tréninku.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the use of applications and smartphones in the training of cognitive functions. The work is divided into theoretical and practical part.
The theoretical part is initially devoted to an overview of cognitive functions in everyday life. Subsequently, it contains a basic division of possibilities for the evaluation of cognitive functions and focuses on their training. The conclusion of this section is an overview of applications that can be downloaded to smartphones and used in training cognitive functions.
Then follows the practical part, which deals with determining the usability of application in cognitive training.