Tato diplomová práce se zabývá nabídkou zájezdů do Bavorska, které jsou nabízeny různým českým skupinám. V práci je popsáno několik známých a méně známých bavorských památek a nabídnuty různé typy zájezdů s rozdílnou tematikou.
Anotace v angličtině
This master thesis discusses the offer of the trips to Bavaria which are offered to different Czech groups. There is a description of the well known and lesser-known Bavarian monuments and also the offer of various trips with different themes.
Klíčová slova
Bavorsko, Německo, Česká republika, cestovní ruch, zájezdy, historické památky, kulturní památky, přírodní památky, školní zájezdy, cestovní kancelář, cestování
Klíčová slova v angličtině
Bavaria, Germany, Czech Republic, tourism, trips, historical monuments, cultural monuments, natural monuments, school trips, tour operator, travelling
Rozsah průvodní práce
81 s. (111 980 znaků)
Jazyk
NE
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá nabídkou zájezdů do Bavorska, které jsou nabízeny různým českým skupinám. V práci je popsáno několik známých a méně známých bavorských památek a nabídnuty různé typy zájezdů s rozdílnou tematikou.
Anotace v angličtině
This master thesis discusses the offer of the trips to Bavaria which are offered to different Czech groups. There is a description of the well known and lesser-known Bavarian monuments and also the offer of various trips with different themes.
Klíčová slova
Bavorsko, Německo, Česká republika, cestovní ruch, zájezdy, historické památky, kulturní památky, přírodní památky, školní zájezdy, cestovní kancelář, cestování
Klíčová slova v angličtině
Bavaria, Germany, Czech Republic, tourism, trips, historical monuments, cultural monuments, natural monuments, school trips, tour operator, travelling
Zásady pro vypracování
Teoretická část (listopad a prosinec 2020, leden 2021):
1. Analyzovat koncepty exkurzí s literárně a kulturně historickou tematikou jako interdisciplinární fenomén (listopad 2020). 2. Charakterizovat specifika školních exkurzí, propojení vyučovacích předmětů (mezipředmětové vztahy), interakce průvodce - žáci/studenti a vzájemná interakce žáků/studentů (prosinec 2020). 3. Reflektovat problematiku motivace a aktivizace žáků/studentů/účastníků exkurze (zájezdu) (leden 2021). 4. Posoudit možnosti odbourávání kulturních, národnostních, náboženských a jiných stereotypů, které negativně ovlivňují motivaci (leden 2021).
Praktická část (únor, březen, duben 2021)
1. Vytvořit návrhy pro konkrétní typy exkurzí/zájezdů se zaměřením na různé skupiny účastníků (školní exkurze, zájezdy se zaměřením na uměleckou kulturu, lidové tradice, gastronomii apod.) (únor 2021). 2. Předložit variantní nabídky prohlídek známých a méně známých kulturních památek a zajímavých lokalit v Bavorsku (březen 2021). 3. Navrhnout programové inovace pro exkurze/zájezdy s důrazem na vyšší míru autenticity a předpokládanou realitu doby pocovidové (duben 2021).
Zásady pro vypracování
Teoretická část (listopad a prosinec 2020, leden 2021):
1. Analyzovat koncepty exkurzí s literárně a kulturně historickou tematikou jako interdisciplinární fenomén (listopad 2020). 2. Charakterizovat specifika školních exkurzí, propojení vyučovacích předmětů (mezipředmětové vztahy), interakce průvodce - žáci/studenti a vzájemná interakce žáků/studentů (prosinec 2020). 3. Reflektovat problematiku motivace a aktivizace žáků/studentů/účastníků exkurze (zájezdu) (leden 2021). 4. Posoudit možnosti odbourávání kulturních, národnostních, náboženských a jiných stereotypů, které negativně ovlivňují motivaci (leden 2021).
Praktická část (únor, březen, duben 2021)
1. Vytvořit návrhy pro konkrétní typy exkurzí/zájezdů se zaměřením na různé skupiny účastníků (školní exkurze, zájezdy se zaměřením na uměleckou kulturu, lidové tradice, gastronomii apod.) (únor 2021). 2. Předložit variantní nabídky prohlídek známých a méně známých kulturních památek a zajímavých lokalit v Bavorsku (březen 2021). 3. Navrhnout programové inovace pro exkurze/zájezdy s důrazem na vyšší míru autenticity a předpokládanou realitu doby pocovidové (duben 2021).