Bakalářská práce se zabývá analýzou kvality a podmínek vzdělávání v alternativních mateřských školách v Karlových Varech a odpovídá na otázku, jaká je kvalita a podmínky vzdělávání v alternativních mateřských školách v Karlových Varech. Teoretická část určuje a popisuje indikátory kvality vzdělávání, které jsou následně v praktické části analyzovány a ověřovány v alternativních mateřských školách v Karlových Varech.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the analysis of the quality and conditions of education in alternative kindergartens in Karlovy Vary and answers the question of what is the quality and conditions of education in alternative kindergartens in Karlovy Vary. The theoretical part determines and describes the indicators of the quality of education, which are then analyzed and verified in the practical part in alternative kindergartens in Karlovy Vary.
kindergarten, alternative kindergarten, preschool education, quality of preschool education, quality of kindergartens, quality of alternative kindergartens, conditions of kindergartens, indicators of quality of education
Rozsah průvodní práce
72 s. (123 713 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou kvality a podmínek vzdělávání v alternativních mateřských školách v Karlových Varech a odpovídá na otázku, jaká je kvalita a podmínky vzdělávání v alternativních mateřských školách v Karlových Varech. Teoretická část určuje a popisuje indikátory kvality vzdělávání, které jsou následně v praktické části analyzovány a ověřovány v alternativních mateřských školách v Karlových Varech.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the analysis of the quality and conditions of education in alternative kindergartens in Karlovy Vary and answers the question of what is the quality and conditions of education in alternative kindergartens in Karlovy Vary. The theoretical part determines and describes the indicators of the quality of education, which are then analyzed and verified in the practical part in alternative kindergartens in Karlovy Vary.
kindergarten, alternative kindergarten, preschool education, quality of preschool education, quality of kindergartens, quality of alternative kindergartens, conditions of kindergartens, indicators of quality of education
Zásady pro vypracování
1. Zpracování projektu práce\\
2. Sběr a analýza odborné literatury\\
3. Realizace projektu práce\\
4. Závěry a doporučení pro praxi\\
5. Zpracování a odevzdání BP v elektronické podobě\\
Zásady pro vypracování
1. Zpracování projektu práce\\
2. Sběr a analýza odborné literatury\\
3. Realizace projektu práce\\
4. Závěry a doporučení pro praxi\\
5. Zpracování a odevzdání BP v elektronické podobě\\
Seznam doporučené literatury
RÖHNER, Hans Wenke. Ať žije škola: daltonská výuka v praxi. Brno: Paido, 2000. ISBN 80-85931-82-6.
GARDOŠOVÁ, Juliana a Lenka DUJKOVÁ. Vzdělávací program začít spolu. Praha: Portál, 2012. ISBN 978-80-262-0106-9.
VOŠAHLÍKOVÁ, Tereza. Ekoškolky a lesní mateřské školy: praktický manuál pro aktivní rodiče, pedagogy a zřizovatele mateřských škol. Praha: Ministerstvo životního prostředí, 2010. ISBN 978-80-7212-537-1.
POUSSIN, Charlotte. Nauč mě, jak to mám udělat sám: pedagogika Montessori vysvětlená rodičům. Praha: Svojtka & Co., 2018. ISBN 978-80-256-2459-3.
JANÍK, Tomáš a Petr KNECHT. Kvalita školy a kurikula: od expertního šetření ke standardu kvality: [výzkumná zpráva]. Praha: NÚV, divize VÚP, 2011. ISBN 978-80-86856-80-3.
KUNČAROVÁ, Jitka a Danuše NEZVALOVÁ. Kvalita školy: ověřování kvality školy. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2006. ISBN 80-7368-198-6.
BEČVÁŘOVÁ, Zuzana. Kvalita, strategie a efektivita v řízení mateřské školy. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-221-8.
KUNČAROVÁ, Jitka a Danuše NEZVALOVÁ. Kvalita školy: vlastní hodnocení školy, klíč k vyhodnocení ukazatelů. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2006. ISBN 80-7368-245-1.
Seznam doporučené literatury
RÖHNER, Hans Wenke. Ať žije škola: daltonská výuka v praxi. Brno: Paido, 2000. ISBN 80-85931-82-6.
GARDOŠOVÁ, Juliana a Lenka DUJKOVÁ. Vzdělávací program začít spolu. Praha: Portál, 2012. ISBN 978-80-262-0106-9.
VOŠAHLÍKOVÁ, Tereza. Ekoškolky a lesní mateřské školy: praktický manuál pro aktivní rodiče, pedagogy a zřizovatele mateřských škol. Praha: Ministerstvo životního prostředí, 2010. ISBN 978-80-7212-537-1.
POUSSIN, Charlotte. Nauč mě, jak to mám udělat sám: pedagogika Montessori vysvětlená rodičům. Praha: Svojtka & Co., 2018. ISBN 978-80-256-2459-3.
JANÍK, Tomáš a Petr KNECHT. Kvalita školy a kurikula: od expertního šetření ke standardu kvality: [výzkumná zpráva]. Praha: NÚV, divize VÚP, 2011. ISBN 978-80-86856-80-3.
KUNČAROVÁ, Jitka a Danuše NEZVALOVÁ. Kvalita školy: ověřování kvality školy. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2006. ISBN 80-7368-198-6.
BEČVÁŘOVÁ, Zuzana. Kvalita, strategie a efektivita v řízení mateřské školy. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-221-8.
KUNČAROVÁ, Jitka a Danuše NEZVALOVÁ. Kvalita školy: vlastní hodnocení školy, klíč k vyhodnocení ukazatelů. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2006. ISBN 80-7368-245-1.