Ve své bakalářské práci se zabývám povrchovou i vnitřní analogií dvou blíže nepříbuzných živočišných druhů a zkoumám jejich podobnosti. V díle se soustředím nejen na povrchové a vizuální obdoby, ale i společné vlastnosti v chování dvou odlišných druhů, které spojuji v kompozici.
Anotace v angličtině
In my bachelor work, I deal with analogies of humans and insects. I try to connect these species according to visual similarities, in which I also use similarities in the behavior of certain species.
Klíčová slova
portrét, figura, hmyz, společnost, barevnost, psychologie, malba, obraz
Ve své bakalářské práci se zabývám povrchovou i vnitřní analogií dvou blíže nepříbuzných živočišných druhů a zkoumám jejich podobnosti. V díle se soustředím nejen na povrchové a vizuální obdoby, ale i společné vlastnosti v chování dvou odlišných druhů, které spojuji v kompozici.
Anotace v angličtině
In my bachelor work, I deal with analogies of humans and insects. I try to connect these species according to visual similarities, in which I also use similarities in the behavior of certain species.
Klíčová slova
portrét, figura, hmyz, společnost, barevnost, psychologie, malba, obraz
Ve své bakalářské práci se chci zabývat povrchovou i vnitřní analogií dvou blíže nepříbuzných živočišných druhů a zkoumat jejich podobnosti a klamy.
Způsob realizace:
Kombinovaná technika na plátně.
Cíl:
Ráda bych pronikla do hloubi těchto zdánlivě blízkých pojmů a prozkoumala jejich odlišnosti a podobnosti. Moje zkušenosti z průběhu studia mi pomohou jak po technické, tak i obsahové stránce díla.
Předpokládaný charakter výstupu:
Minimálně 3 plátna minimálního rozměru 110 x 130 cm.
Rozsah průvodní zprávy:
Minimálně 3 normostrany.
Zásady pro vypracování
Tvůrčí záměr:
Ve své bakalářské práci se chci zabývat povrchovou i vnitřní analogií dvou blíže nepříbuzných živočišných druhů a zkoumat jejich podobnosti a klamy.
Způsob realizace:
Kombinovaná technika na plátně.
Cíl:
Ráda bych pronikla do hloubi těchto zdánlivě blízkých pojmů a prozkoumala jejich odlišnosti a podobnosti. Moje zkušenosti z průběhu studia mi pomohou jak po technické, tak i obsahové stránce díla.
Předpokládaný charakter výstupu:
Minimálně 3 plátna minimálního rozměru 110 x 130 cm.
Rozsah průvodní zprávy:
Minimálně 3 normostrany.
Seznam doporučené literatury
GALE, MATTHEW. Pierre Bonnard. München: Hirmer Verlag GmbH, 2019. ISBN 3777431982.
MANGUEL, Alberto. Čtení obrazů: o čem přemýšlíme, když se díváme na umění?. 1. vyd. Brno: Host, 2008, 348 s. ISBN 978-80-7294-274-9.
Francastel, Pierre. Figura a místo: vizuální řád v italském malířství 15. století. Praha: Odeon, 1984.
Žegin, Lev Fjodorovič. Jazyk malířského díla. Praha: Odeon, 1980.
Seznam doporučené literatury
GALE, MATTHEW. Pierre Bonnard. München: Hirmer Verlag GmbH, 2019. ISBN 3777431982.
MANGUEL, Alberto. Čtení obrazů: o čem přemýšlíme, když se díváme na umění?. 1. vyd. Brno: Host, 2008, 348 s. ISBN 978-80-7294-274-9.
Francastel, Pierre. Figura a místo: vizuální řád v italském malířství 15. století. Praha: Odeon, 1984.
Žegin, Lev Fjodorovič. Jazyk malířského díla. Praha: Odeon, 1980.
Přílohy volně vložené
Tištěná podoba bakalářské práce, 4 obrazy velikosti 170x130, CD rom