Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací ve společnosti Teta drogerie a lékárny ČR, s. r. o. Cílem této práce je charakterizovat nástroje marketingové komunikace vybrané společnosti a následně zjistit, jak tyto nástroje ovlivňují stanovené cílové skupiny. Teoretická část je věnována definování cílů marketingové komunikace a následuje kapitola s popisem konkrétních nástrojů marketingové komunikace. Praktická část práce pojednává o představení metodiky, která byla použita v této práci. Následuje představení společnosti Teta drogerie a lékárny ČR, s. r. o. Následující kapitola charakterizuje jednotlivé nástroje marketingové komunikace, které vybraná společnost využívá. Poslední dvě kapitoly prezentují výsledky marketingového výzkumu a v závěrečné části práce se nachází doporučení pro oblast marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with marketing communication in the company Teta drogerie a lékárny ČR, s. r. o. The aim of this thesis is to characterize the marketing communication tools of the selected company and then to find out how these tools affect the specified target groups. The theoretical part is devoted to defining the objectives of marketing communication, followed by a chapter describing specific marketing communication tools. The practical part of the thesis deals with the presentation of the methodology that was used in this work. This is followed by an introduction of the company Teta drogerie a lékárny ČR, s. r. o. The following chapter characterizes the individual marketing communication tools used by the selected company. The last two chapters present the results of the marketing research and in the final part of the thesis there are recommendations for the area of marketing communication in the selected company.
Klíčová slova
marketingová komunikace, reklama, sociální média, franchising
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, advertising, social media, franchising
Rozsah průvodní práce
62
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací ve společnosti Teta drogerie a lékárny ČR, s. r. o. Cílem této práce je charakterizovat nástroje marketingové komunikace vybrané společnosti a následně zjistit, jak tyto nástroje ovlivňují stanovené cílové skupiny. Teoretická část je věnována definování cílů marketingové komunikace a následuje kapitola s popisem konkrétních nástrojů marketingové komunikace. Praktická část práce pojednává o představení metodiky, která byla použita v této práci. Následuje představení společnosti Teta drogerie a lékárny ČR, s. r. o. Následující kapitola charakterizuje jednotlivé nástroje marketingové komunikace, které vybraná společnost využívá. Poslední dvě kapitoly prezentují výsledky marketingového výzkumu a v závěrečné části práce se nachází doporučení pro oblast marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with marketing communication in the company Teta drogerie a lékárny ČR, s. r. o. The aim of this thesis is to characterize the marketing communication tools of the selected company and then to find out how these tools affect the specified target groups. The theoretical part is devoted to defining the objectives of marketing communication, followed by a chapter describing specific marketing communication tools. The practical part of the thesis deals with the presentation of the methodology that was used in this work. This is followed by an introduction of the company Teta drogerie a lékárny ČR, s. r. o. The following chapter characterizes the individual marketing communication tools used by the selected company. The last two chapters present the results of the marketing research and in the final part of the thesis there are recommendations for the area of marketing communication in the selected company.
Klíčová slova
marketingová komunikace, reklama, sociální média, franchising
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, advertising, social media, franchising
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do problematiky marketingové komunikace.
Charakterizujte vybranou společnost a nástroje marketingové komunikace, které využívá.
Pomocí vhodných metod analyzujte vliv nástrojů marketingové komunikace na cílovou skupinu zákazníků.
Zhodnoťte zjištěné poznatky a navrhněte doporučení pro další praxi.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do problematiky marketingové komunikace.
Charakterizujte vybranou společnost a nástroje marketingové komunikace, které využívá.
Pomocí vhodných metod analyzujte vliv nástrojů marketingové komunikace na cílovou skupinu zákazníků.
Zhodnoťte zjištěné poznatky a navrhněte doporučení pro další praxi.
Seznam doporučené literatury
Frey, P. (2015). Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. Management Press.
Karlíček, M., Hatoňová, T., Charvát, M., Duchek, K., Smrt, M., Poucha, T., Jesenský, D., Hejl, M., Kozáková, L., Tesař, M., Král, P., Stříteský, V., Zamazalová, M., Hodboď, J., & Kůta, P. (2016). Marketingová komunikace - Jak komunikovat na našem trhu. Grada Publishing.
Přikrylová, J., Jaderná, E., Kincl, T., Velinov, E., & Štrach, P. (2019). Moderní marketingová komunikace (2. vyd.). Grada Publishing.
Valos, M. J., Haji Habibi, F., Casidy, R., Driesener, C. B., & Maplestone, V. L. (2016). Exploring the integration of social media within integrated marketing communication frameworks: Perspectives of services marketers. Marketing Intelligence & Planning, 34(1), 19-40.
Seznam doporučené literatury
Frey, P. (2015). Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. Management Press.
Karlíček, M., Hatoňová, T., Charvát, M., Duchek, K., Smrt, M., Poucha, T., Jesenský, D., Hejl, M., Kozáková, L., Tesař, M., Král, P., Stříteský, V., Zamazalová, M., Hodboď, J., & Kůta, P. (2016). Marketingová komunikace - Jak komunikovat na našem trhu. Grada Publishing.
Přikrylová, J., Jaderná, E., Kincl, T., Velinov, E., & Štrach, P. (2019). Moderní marketingová komunikace (2. vyd.). Grada Publishing.
Valos, M. J., Haji Habibi, F., Casidy, R., Driesener, C. B., & Maplestone, V. L. (2016). Exploring the integration of social media within integrated marketing communication frameworks: Perspectives of services marketers. Marketing Intelligence & Planning, 34(1), 19-40.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila marketingovou komunikaci vybrané společnosti. V úvodu zmínila cíle práce a následně představila výsledky výzkumu. Člen komise měl připomínku k chybějícím důvodům některých zjištění, když byl v práci využit kvalitativní výzkum, které se soustředí na hledání důvodů. Studentka dotazy členů komise zodpověděla částečně.