Předložená práce je zaměřena na online marketingovou komunikace společnosti AHProfi s. r. o. Hlavním cílem bylo představit cíle rumunské verze e-shopu a následně navrhnout relevantní komunikační kampaně. Bakalářská práce je podložena teoretickými poznatky spojenými s oblastí online marketingu s důrazem na oblast e-commerce. Zaobírá se nejen identifikací individuálních marketingových nástrojů, ale také trendy v online marketingu. Dále jsou charakterizovaná specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trh. Ve stěžejní části práce jsou vypracovány návrhy marketingové komunikace jednotlivých komunikačních kanálu pro rumunskou mutaci českého e-shopu, formulované cíle, určen rozpočet a také možné měření efektivity.
Anotace v angličtině
The presented work is focused on the online marketing communication of AHProfi s. r. o. The main objective was to present the objectives of the Romanian version of the e-shop and then to propose relevant communication campaigns. The bachelor thesis is supported by the theoretical knowledge related to the field of online marketing with emphasis on e-commerce. It deals not only with the identification of individual marketing tools, but also with trends in online marketing. Furthermore, the specifics of marketing communication in foreign market penetration are characterized. In the main part of the thesis, the marketing communication proposals of each communication channel for the Romanian mutation of the Czech e-shop are developed, the objectives formulated, the budget determined and also the possible measurement of effectiveness.
online marketing, e-commerce, e-shop, communication campaign, Romania
Rozsah průvodní práce
59 s. 67 819 znaků
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená práce je zaměřena na online marketingovou komunikace společnosti AHProfi s. r. o. Hlavním cílem bylo představit cíle rumunské verze e-shopu a následně navrhnout relevantní komunikační kampaně. Bakalářská práce je podložena teoretickými poznatky spojenými s oblastí online marketingu s důrazem na oblast e-commerce. Zaobírá se nejen identifikací individuálních marketingových nástrojů, ale také trendy v online marketingu. Dále jsou charakterizovaná specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trh. Ve stěžejní části práce jsou vypracovány návrhy marketingové komunikace jednotlivých komunikačních kanálu pro rumunskou mutaci českého e-shopu, formulované cíle, určen rozpočet a také možné měření efektivity.
Anotace v angličtině
The presented work is focused on the online marketing communication of AHProfi s. r. o. The main objective was to present the objectives of the Romanian version of the e-shop and then to propose relevant communication campaigns. The bachelor thesis is supported by the theoretical knowledge related to the field of online marketing with emphasis on e-commerce. It deals not only with the identification of individual marketing tools, but also with trends in online marketing. Furthermore, the specifics of marketing communication in foreign market penetration are characterized. In the main part of the thesis, the marketing communication proposals of each communication channel for the Romanian mutation of the Czech e-shop are developed, the objectives formulated, the budget determined and also the possible measurement of effectiveness.
online marketing, e-commerce, e-shop, communication campaign, Romania
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do tématu online marketingu s důrazem na oblast e-commerce.
Představte vybraný e-shop z pohledu jeho působení na trhu.
Formulujte/představte jeho krátkodobé a střednědobé cíle v oblasti marketingové komunikace.
Připravte návrh komunikační kampaně.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do tématu online marketingu s důrazem na oblast e-commerce.
Představte vybraný e-shop z pohledu jeho působení na trhu.
Formulujte/představte jeho krátkodobé a střednědobé cíle v oblasti marketingové komunikace.
Připravte návrh komunikační kampaně.
Seznam doporučené literatury
Eger, L., Petrtyl, J., Kunešová, H., Mičík, M., & Peška, M. (2015). Marketing na internetu. Západočeská univerzita v Plzni.
Godin, S. (2020). Tohle je marketing! Grada.
Janouch, V. (2020). Internetový marketing. Computer Press.
Karlíček, M., Machek, M., Novinský, M., Chytková, Z., Dvořák, J., Bartoš, P., Koudelka, J., Tyll, L., Tahal, R., Mařík, J., Říha, D., & Pištělák, P. (2018). Základy marketingu. Grada.
Sharp, B. (2018) Jak se budují značky: co obchodníci nevědí. Dobrovský.
Seznam doporučené literatury
Eger, L., Petrtyl, J., Kunešová, H., Mičík, M., & Peška, M. (2015). Marketing na internetu. Západočeská univerzita v Plzni.
Godin, S. (2020). Tohle je marketing! Grada.
Janouch, V. (2020). Internetový marketing. Computer Press.
Karlíček, M., Machek, M., Novinský, M., Chytková, Z., Dvořák, J., Bartoš, P., Koudelka, J., Tyll, L., Tahal, R., Mařík, J., Říha, D., & Pištělák, P. (2018). Základy marketingu. Grada.
Sharp, B. (2018) Jak se budují značky: co obchodníci nevědí. Dobrovský.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka v prezentaci odůvodnila výběr tématu, uvedla cíl práce a představila vybranou společnost. Dále seznámila s metodikou práce a okomentovala návrh komunikační kampaně vybraného e-shopu. Poté uvedla náklady na využívání jednotlivých komunikačních kanálů. Po prezentaci odpovídala na otázky uvedené v posudcích a doplňující otázky předsedy komise.