Tématem práce je SEO webu společnosti Rescue Group s.r.o. Společně s optimalizací byla však vytvořena úplně nová webová prezentace dané firmy. Teoretická část uvádí problematiku internetového marketingu a jeho disciplíny. Dále se věnuje SEO a souvisejícím podsložkám. V praktické části byla před celkovou přestavbou realizována analýza starého webu společnosti, byla vytvořena analýza klíčových slov, proběhla analýza konkurence, rychlosti načítání a další nutné součásti. Výstupem práce je nová webová prezentace společnosti, která zcela prošla procesem SEO. Díky tomu by měl být web mnohem úspěšnější, je lépe sestavený z obsahového hlediska, je bohatší na nabídku jednotlivých služeb a i vzhledově mnohem přitažlivější.
Anotace v angličtině
The topic of this thesis is SEO of Rescue Group's company website. Simultaneously with SEO, brand new web was created. Theoretical part introduces online marketing and all it's subparts. Furthermore, it contains information about SEO and all branches connected to it. Practical part consists of analysis of the old web, keyword analysis, competition analysis, website loading speed research and other necessary parts before total rebuild. Outcome of this thesis is brand new company's website, which came through whole process of SEO. Thanks to this, website should be more successful. It is also better organized, from the content's point of view. New web is richer as what to offer from company's services and products. Finally, graphical presentation is much more appealing.
Klíčová slova
marketing, SEO, optimalizace, tvorba webu
Klíčová slova v angličtině
marketing, SEO, optimalization, website creation
Rozsah průvodní práce
52
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem práce je SEO webu společnosti Rescue Group s.r.o. Společně s optimalizací byla však vytvořena úplně nová webová prezentace dané firmy. Teoretická část uvádí problematiku internetového marketingu a jeho disciplíny. Dále se věnuje SEO a souvisejícím podsložkám. V praktické části byla před celkovou přestavbou realizována analýza starého webu společnosti, byla vytvořena analýza klíčových slov, proběhla analýza konkurence, rychlosti načítání a další nutné součásti. Výstupem práce je nová webová prezentace společnosti, která zcela prošla procesem SEO. Díky tomu by měl být web mnohem úspěšnější, je lépe sestavený z obsahového hlediska, je bohatší na nabídku jednotlivých služeb a i vzhledově mnohem přitažlivější.
Anotace v angličtině
The topic of this thesis is SEO of Rescue Group's company website. Simultaneously with SEO, brand new web was created. Theoretical part introduces online marketing and all it's subparts. Furthermore, it contains information about SEO and all branches connected to it. Practical part consists of analysis of the old web, keyword analysis, competition analysis, website loading speed research and other necessary parts before total rebuild. Outcome of this thesis is brand new company's website, which came through whole process of SEO. Thanks to this, website should be more successful. It is also better organized, from the content's point of view. New web is richer as what to offer from company's services and products. Finally, graphical presentation is much more appealing.
Klíčová slova
marketing, SEO, optimalizace, tvorba webu
Klíčová slova v angličtině
marketing, SEO, optimalization, website creation
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do tématu SEO.
Představte vybranou webovou prezentaci.
Proveďte analýzu stavu stávajícího řešení webové prezentace zejména z pohledu SEO.
Navrhněte a odůvodněte možné změny.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do tématu SEO.
Představte vybranou webovou prezentaci.
Proveďte analýzu stavu stávajícího řešení webové prezentace zejména z pohledu SEO.
Navrhněte a odůvodněte možné změny.
Seznam doporučené literatury
Clarke, A. (2019). SEO 2019. Columbia, USA: Simple Effectiveness Publishing.
Kaushnik, A. (2011). Webová analytika 2.0. Brno, Česko: Computer Press.
Řezáč, J. (2016). Web ostrý jako břitva. (2. vyd.). Brno, Česko: House of Řezáč.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil hlavní aspekty své bakalářské práce v oblasti SEO vybrané webové stránky. Nejdříve představil cíle práce a metodiku zpracování. V další části prezentace student ukázal výstupy práce ve formě srovnání staré a nové verze webu mezi rozdíly patří např. zrychlení načítání stránek, upravená klíčová slova, responzivita webu, struktura nadpisů. Následovala diskuze studenta se státnicovou komisí, při které student odpovídajícím způsobem reagoval na posudek oponenta a potvrdil, že změnu webové stránky společnosti realizovat sám.