Bakalářská práce je zaměřená na hodnocení a testování kariérních stránek vybraných podniků a organizací. Práce je rozdělena na dvě hlavní částí, které se dále člení na několik menších částí. V teoretické části jsou vymezené pojmy vztahující se k online marketingu, tvorbě webových stránek a přijímání nových zaměstnanců. V části hodnocení webových stránek vybraných společností je vytvořeno testování kariérních stránek pomocí předem zadaných kritérií. Z výsledků tohoto testování a hodnocení jsou dále analyzovány získaná data. Cílem tohoto testování bylo zjistit do jaké míry naplňují kariérní stránky vybraných podniků a organizací obsahové a technické parametry.
Annotation in English
The bachelor thesis is focused on the evaluation and testing of career websites of selected companies and organizations. The work is divided into two main parts, which are further divided into several smaller parts. The theoretical part defines the terms related to online marketing, website creation and hiring new employees. In the part of evaluation of websites of selected companies, pre-testing of career pages is created using specified criteria. The obtained data are further analyzed from the results of this testing and evaluation. The aim of this testing was to find out to what extent the career aspects of selected companies and organizations meet the content and technical parameters.
websites, career websites, online marketing, company
Length of the covering note
67 s.
Language
CZ
Annotation
Bakalářská práce je zaměřená na hodnocení a testování kariérních stránek vybraných podniků a organizací. Práce je rozdělena na dvě hlavní částí, které se dále člení na několik menších částí. V teoretické části jsou vymezené pojmy vztahující se k online marketingu, tvorbě webových stránek a přijímání nových zaměstnanců. V části hodnocení webových stránek vybraných společností je vytvořeno testování kariérních stránek pomocí předem zadaných kritérií. Z výsledků tohoto testování a hodnocení jsou dále analyzovány získaná data. Cílem tohoto testování bylo zjistit do jaké míry naplňují kariérní stránky vybraných podniků a organizací obsahové a technické parametry.
Annotation in English
The bachelor thesis is focused on the evaluation and testing of career websites of selected companies and organizations. The work is divided into two main parts, which are further divided into several smaller parts. The theoretical part defines the terms related to online marketing, website creation and hiring new employees. In the part of evaluation of websites of selected companies, pre-testing of career pages is created using specified criteria. The obtained data are further analyzed from the results of this testing and evaluation. The aim of this testing was to find out to what extent the career aspects of selected companies and organizations meet the content and technical parameters.
websites, career websites, online marketing, company
Research Plan
Uveďte teoretická východiska online marketingu, zejména tvorby a návrhu webových stránek a získávání nových pracovníků.
Analyzujte webové stránky, které jsou využívány k získávání nových pracovníků u vybraných podniků.
Proveďte zhodnocení vybraných webových stránek.
Vytvořte doporučení pro podniky, které zobrazuje optimální způsob získávání nových pracovníků pomocí webových stránek.
Research Plan
Uveďte teoretická východiska online marketingu, zejména tvorby a návrhu webových stránek a získávání nových pracovníků.
Analyzujte webové stránky, které jsou využívány k získávání nových pracovníků u vybraných podniků.
Proveďte zhodnocení vybraných webových stránek.
Vytvořte doporučení pro podniky, které zobrazuje optimální způsob získávání nových pracovníků pomocí webových stránek.
Recommended resources
Řezáč, J. (2016). Web ostrý jako břitva. Praha, Česko: Baroque Partners.
Janouch, V. (2020). Internetový marketing. Praha, Česko: Computer Press.
Michael, A., & Stephen, T. (2015). Řízení lidských zdrojů. Praha, Česko: Grada Publishing.
Tegze, J. (2018). Jak hledat zaměstnance v 21. století. Praha, Česko: Grada Publishing.
Recommended resources
Řezáč, J. (2016). Web ostrý jako břitva. Praha, Česko: Baroque Partners.
Janouch, V. (2020). Internetový marketing. Praha, Česko: Computer Press.
Michael, A., & Stephen, T. (2015). Řízení lidských zdrojů. Praha, Česko: Grada Publishing.
Tegze, J. (2018). Jak hledat zaměstnance v 21. století. Praha, Česko: Grada Publishing.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
tables
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Good
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Komise přivítala studenta na obhajobě. Nejprve student představil cíle své bakalářské práce, metodiku a firmu se kterou při tvorbě práce spolupracoval. Dále student představil výsledky svého výzkumu a doporučení pro podniky při tvorbě kariérních stránek. Dále zodpověděl otázky vedoucího a oponenta práce.