Bakalářská práce se zabyvá reklamou a jejím vlivem na nákupní rozhodovací proces
spotřebitelů z odlišnych generací. První kapitola popisuje nákupní chování spotřebitele společně s faktory, kterymi je v rámci nákupního procesu ovlivněn. Druhá kapitola popisuje reklamu a představuje její různé formy včetně současnych reklamních trendů. Třetí kapitola charakterizuje vybrané generace a jejich vztah k reklamě. Ve čtvrté kapitole je proveden vlastní vyzkum, ve kterém jsou analyzovány vysledky dotazníkového šetření společně s formulovanymi hypotézami. Poslední kapitola obsahuje soubor doporučení zaměření reklamy pro konkrétní maloobchodní jednotku, které byly vytvořeny na základě literární rešerše a vlastního vyzkumu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the influence of advertising on the purchasing decision - making process of consumers from different generations. The first chapter describes the consumer's shopping behavior together with the factors that influence the purchasing process. The second chapter describes advertising and presents its various forms. The third chapter characterizes selected generations and their relationship to advertising. In the fourth chapter, a research is conducted, which analyzes the results of a questionnaire survey together with formulated hypotheses. The last chapter contains a set of recommendations for the focus of advertising for a specific retail unit, which were created on the basis of literature search and own research.
Bakalářská práce se zabyvá reklamou a jejím vlivem na nákupní rozhodovací proces
spotřebitelů z odlišnych generací. První kapitola popisuje nákupní chování spotřebitele společně s faktory, kterymi je v rámci nákupního procesu ovlivněn. Druhá kapitola popisuje reklamu a představuje její různé formy včetně současnych reklamních trendů. Třetí kapitola charakterizuje vybrané generace a jejich vztah k reklamě. Ve čtvrté kapitole je proveden vlastní vyzkum, ve kterém jsou analyzovány vysledky dotazníkového šetření společně s formulovanymi hypotézami. Poslední kapitola obsahuje soubor doporučení zaměření reklamy pro konkrétní maloobchodní jednotku, které byly vytvořeny na základě literární rešerše a vlastního vyzkumu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the influence of advertising on the purchasing decision - making process of consumers from different generations. The first chapter describes the consumer's shopping behavior together with the factors that influence the purchasing process. The second chapter describes advertising and presents its various forms. The third chapter characterizes selected generations and their relationship to advertising. In the fourth chapter, a research is conducted, which analyzes the results of a questionnaire survey together with formulated hypotheses. The last chapter contains a set of recommendations for the focus of advertising for a specific retail unit, which were created on the basis of literature search and own research.
Vypracujte teoretický úvod do řešené problematiky.
Vypracujte základní charakteristiku jednotlivých generací ve vztahu k reklamě.
Analyzujte, jakým způsobem ovlivňuje reklama nákupní rozhodovací proces u jednotlivých generací.
Zhodnoťte zjištěné poznatky a sestavte soubor doporučení k zaměření reklamy pro konkrétní maloobchodní subjekt/subjekty.
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretický úvod do řešené problematiky.
Vypracujte základní charakteristiku jednotlivých generací ve vztahu k reklamě.
Analyzujte, jakým způsobem ovlivňuje reklama nákupní rozhodovací proces u jednotlivých generací.
Zhodnoťte zjištěné poznatky a sestavte soubor doporučení k zaměření reklamy pro konkrétní maloobchodní subjekt/subjekty.
Seznam doporučené literatury
Bláha, J., Čopíková, A., & Horváthová, P. (2016). Řízení lidských zdrojů: Nové trendy. Praha: Management Press.
Kotler, P., Wong, V., Saunders, J., & Armstrong, G. (2007). Moderní marketing. Praha: Grada Publishing.
Vysekalová, J., & Mikeš, J. (2018). Jak dělat reklamu. Praha: Grada Publishing.
Koudelka, J. (2018). Spotřebitelé a marketing. Praha: C. H. Beck.
Fromm, J., & Read, A. (2018). Marketing to gen Z. New York: Amacom.
Seznam doporučené literatury
Bláha, J., Čopíková, A., & Horváthová, P. (2016). Řízení lidských zdrojů: Nové trendy. Praha: Management Press.
Kotler, P., Wong, V., Saunders, J., & Armstrong, G. (2007). Moderní marketing. Praha: Grada Publishing.
Vysekalová, J., & Mikeš, J. (2018). Jak dělat reklamu. Praha: Grada Publishing.
Koudelka, J. (2018). Spotřebitelé a marketing. Praha: C. H. Beck.
Fromm, J., & Read, A. (2018). Marketing to gen Z. New York: Amacom.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka v prezentaci uvedla cíle práce, definovala vybrané věkové kategorie a okomentovala výsledky odborné studie. Poté uvedla výzkumné otázky a hypotézy a seznámila s metodikou provedeného dotazníkového šetření. Dále uvedla výsledky testování hypotéz a shrnula výsledky ve vnímání reklamy mezi generacemi a zjištěné společné charakteristiky. V závěrečné části prezentace uvedla a okomentovala doporučení v oblasti reklamy pro vybraný podnik.