Tato bakalářská práce je zpracovaná na téma "Realizace projektu" v konkrétním podniku.
Hlavním cílem této práce je naplánovaní a následná realizace marketingové kampaně za účelem
zvýšení propagace firmy Michal Houdek. Marketingová kampaň firmy je vytvořena a následně
zhodnocena na základě současného marketingu firmy. Práce se skládá z teoretické a praktické
části. V teoretické části je shrnuta metodika projektového řízení za pomoci odborné literatury
a její propojení s oblastí IT a marketingu. Praktická část práce je utvořena z představení
marketingové kampaně firmy, jednotlivých dílčích projektových plánů a logické rámcové
matice. V závěrečné části práce je zhodnocená dosavadní realizace projektu a jeho doporučení
realizace v rámci plánovaných přínosů firmě.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is elaborated on the topic "Project Implementation" in a specific company.
The main objective of this thesis is to plan and then implement a marketing campaign in order
to increase the promotion of the company Michal Houdek. The marketing campaign of the
company is created and then evaluated based on the current marketing of the company. The
thesis consists of a theoretical and a practical part. In the theoretical part, the project
management methodology is summarized with the help of literature and its connection with the
IT and marketing field. The practical part of the thesis is formed from the presentation of the
company's marketing campaign, the individual sub-project plans and the logical framework
matrix. The final part of the thesis evaluates the project implementation to date and its
recommendations for implementation in terms of the intended benefits to the firm.
Klíčová slova
realizace projektu,marketingová kampaň,malá firma,logický rámec,projektový plán
Klíčová slova v angličtině
project realization,marketing campaign,small company,logical framework,project plan
Rozsah průvodní práce
59 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zpracovaná na téma "Realizace projektu" v konkrétním podniku.
Hlavním cílem této práce je naplánovaní a následná realizace marketingové kampaně za účelem
zvýšení propagace firmy Michal Houdek. Marketingová kampaň firmy je vytvořena a následně
zhodnocena na základě současného marketingu firmy. Práce se skládá z teoretické a praktické
části. V teoretické části je shrnuta metodika projektového řízení za pomoci odborné literatury
a její propojení s oblastí IT a marketingu. Praktická část práce je utvořena z představení
marketingové kampaně firmy, jednotlivých dílčích projektových plánů a logické rámcové
matice. V závěrečné části práce je zhodnocená dosavadní realizace projektu a jeho doporučení
realizace v rámci plánovaných přínosů firmě.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is elaborated on the topic "Project Implementation" in a specific company.
The main objective of this thesis is to plan and then implement a marketing campaign in order
to increase the promotion of the company Michal Houdek. The marketing campaign of the
company is created and then evaluated based on the current marketing of the company. The
thesis consists of a theoretical and a practical part. In the theoretical part, the project
management methodology is summarized with the help of literature and its connection with the
IT and marketing field. The practical part of the thesis is formed from the presentation of the
company's marketing campaign, the individual sub-project plans and the logical framework
matrix. The final part of the thesis evaluates the project implementation to date and its
recommendations for implementation in terms of the intended benefits to the firm.
Klíčová slova
realizace projektu,marketingová kampaň,malá firma,logický rámec,projektový plán
Klíčová slova v angličtině
project realization,marketing campaign,small company,logical framework,project plan
Zásady pro vypracování
Vymezte teoretický základ pro realizaci projektů v malých organizacích.
Představte vybranou organizaci.
Zdůvodněte a definujte vybraný projekt.
Na základě definice projektu zpracujte logickou rámcovou matici a vypracujte dílčí projektové plány.
Popište a zhodnoťte průběh realizace vybraného projektu včetně hodnocení od zákazníka projektu.
Zásady pro vypracování
Vymezte teoretický základ pro realizaci projektů v malých organizacích.
Představte vybranou organizaci.
Zdůvodněte a definujte vybraný projekt.
Na základě definice projektu zpracujte logickou rámcovou matici a vypracujte dílčí projektové plány.
Popište a zhodnoťte průběh realizace vybraného projektu včetně hodnocení od zákazníka projektu.
Seznam doporučené literatury
Doležal, J. (2016). Projektový management: komplexně, prakticky a podle světových standardů. Praha, Česko: Grada.
Kerzner, H. (2006). Project management: a systems approach to planning, scheduling, and controlling. Hoboken: J. Wiley.
Laurenčík, M. (2019). Tvorba www stránek v HTML a CSS. Praha, Česko: Grada.
Schwalbe, K. (2016). Řízení projektů v IT. Brno, Česko: Computer Press.
Svozilová, A. (2016). Projektový management: systémový přístup k řízení projektů. (3. vyd.). Praha, Česko: Grada.
Seznam doporučené literatury
Doležal, J. (2016). Projektový management: komplexně, prakticky a podle světových standardů. Praha, Česko: Grada.
Kerzner, H. (2006). Project management: a systems approach to planning, scheduling, and controlling. Hoboken: J. Wiley.
Laurenčík, M. (2019). Tvorba www stránek v HTML a CSS. Praha, Česko: Grada.
Schwalbe, K. (2016). Řízení projektů v IT. Brno, Česko: Computer Press.
Svozilová, A. (2016). Projektový management: systémový přístup k řízení projektů. (3. vyd.). Praha, Česko: Grada.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, plány, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta u obhajoby. Student představil téma své práce a uvedl cíle práce, kam zahrnul představení vybrané firmy, vytvoření marketingové kampaně, zpracování dílčích projektových plánů a vyhodnocení realizace projektu. Bakalářskou práci zpracovával ve firmě Michal Houdek, která se věnuje pozemním pracím. Složení marketingové kampaně zahrnovalo webové stránky, sociální média, nové produkty firmy a nové propagační materiály. V rámci práce zpracoval dílčí projektové plány - logickou rámcovou matici, zdroje a náklady projektu, časový plán projektu a rizika projektu. Všechny tyto plány konzultoval s majitelem firmy. Za největší riziko projektu považuje nefunkční marketingovou kampaň. Student pokračoval vyhodnocením průběhu časového harmonogramu. Student upozornil, že projekt zatím stále ještě není ukončen, plánované ukončení je na konci června. Dále se věnoval vyhodnocení průběhu nákladů. Vyhodnocení projektu proběhne až v roce 2024 z důvodu zavedení marketingové kampaně. Jako největší přínos je zvýšení tržeb. Komise upozornila na nevhodně formulované riziko. Předseda komise otevřel diskuzi. Komise požádala o přiblížení realizované části projektu. Komise požádala o uvedení přístupu k hodnocení přínosů kampaně. Komise upozornila na velmi málo činností a nezodpovězení otázky JAK. Předseda komise poděkoval za odpovědi.