Tato bakalárská se zabývá analýzou existujících rešení programátorských
souteží, vlastní implementací a overení systému v praxi. Klientské i administracní
rozhraní je zpracováno jako webová aplikace. Celá aplikace je dělená
do menších logických celku, které se dokáží jednotlive škálovat a tvorí tak
mikro-architekturu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the analysis of existing solutions for programming
competitions, the actual implementation and verification of the
system in practice. The client and administration interface is developed as a
web application. The whole application is divided into smaller logical parts
that can scale individually to form a micro-architecture.
Klíčová slova
soutěžní programování, mikroservisní architektura, webová aplikace
Klíčová slova v angličtině
competitive programming, microservice architecture, web application
Rozsah průvodní práce
51 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalárská se zabývá analýzou existujících rešení programátorských
souteží, vlastní implementací a overení systému v praxi. Klientské i administracní
rozhraní je zpracováno jako webová aplikace. Celá aplikace je dělená
do menších logických celku, které se dokáží jednotlive škálovat a tvorí tak
mikro-architekturu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the analysis of existing solutions for programming
competitions, the actual implementation and verification of the
system in practice. The client and administration interface is developed as a
web application. The whole application is divided into smaller logical parts
that can scale individually to form a micro-architecture.
Klíčová slova
soutěžní programování, mikroservisní architektura, webová aplikace
Klíčová slova v angličtině
competitive programming, microservice architecture, web application
Zásady pro vypracování
Prostudujte existující řešení pro realizaci programátorských soutěží (výhody, nevýhody, možnosti a omezení pro vytvoření vlastní soutěže).
Navrhněte a implementujte řešení, které umožní vytvoření vlastní soutěže a bude pokrývat tyto oblasti:
[2.1.] Část pro soutěžící (přihlášení, přístup k zadáním, odevzdání řešení, výsledková listina),
[2.2.] Část pro organizátory (tvorba a parametrizace soutěže, sledování průběhu, změny parametrů),
[2.3.] Vyhodnocovací část (server, na kterém se budou validovat odevzdané úlohy),
[2.4.] Bezpečnost a robustnost (správa uživatelských dat, řešení zahlcení a pádu serveru).
Ověřte systém v praxi a zhodnoťte dosažené výsledky.
Zásady pro vypracování
Prostudujte existující řešení pro realizaci programátorských soutěží (výhody, nevýhody, možnosti a omezení pro vytvoření vlastní soutěže).
Navrhněte a implementujte řešení, které umožní vytvoření vlastní soutěže a bude pokrývat tyto oblasti:
[2.1.] Část pro soutěžící (přihlášení, přístup k zadáním, odevzdání řešení, výsledková listina),
[2.2.] Část pro organizátory (tvorba a parametrizace soutěže, sledování průběhu, změny parametrů),
[2.3.] Vyhodnocovací část (server, na kterém se budou validovat odevzdané úlohy),
[2.4.] Bezpečnost a robustnost (správa uživatelských dat, řešení zahlcení a pádu serveru).
Ověřte systém v praxi a zhodnoťte dosažené výsledky.