Práce se zabývá tvorbou strategického marketingové plánu pro příspěvkovou organizaci Chrám Chmele a Piva v Žatci, která poskytuje služby v oblasti turismu. Změnu dosavadní strategie si žádá aktuální nominace Žatce a krajiny žateckého chmele na Světový seznam dědictví UNESCO. Při tvorbě strategického plánu byl využit sběr dat ve formě pozorování, interview se zaměstnanci a získávání dat nepřímým měřením. Výstupem diplomové práce je stanovení vize a mise pro organizaci Chrám Chmele a Piva, dále definice strategických a dílčích cílů, organizační strategie a akční plány pro rok 2022, které umožňují okamžitou aplikaci strategického marketingového plánu v organizaci.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the creation of a strategic marketing plan for the non-profit organization Hop and Beer Temple in Žatec, which provides services in the field of tourism. The current nomination of Žatec and the landscape of Saaz hops for the UNESCO World Heritage List requires a change in the current strategy. Observations, interviews with employees and data acquisition by indirect measurement were used for data collection in the creation of the strategic plan in the Master's Thesis. The output of the Master's thesis is to determine the vision and mission for the organization Hop and Beer Temple, as well as the definition of strategic and partial goals, organizational strategy and action plans for the year 2022, which allow immediate application of strategic marketing plan in the organization.
Klíčová slova
marketing, strategický plán, Chrám Chmele a Piva, turismus
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Strategic Plan, Hop and Beer Temple, Tourism
Rozsah průvodní práce
92 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá tvorbou strategického marketingové plánu pro příspěvkovou organizaci Chrám Chmele a Piva v Žatci, která poskytuje služby v oblasti turismu. Změnu dosavadní strategie si žádá aktuální nominace Žatce a krajiny žateckého chmele na Světový seznam dědictví UNESCO. Při tvorbě strategického plánu byl využit sběr dat ve formě pozorování, interview se zaměstnanci a získávání dat nepřímým měřením. Výstupem diplomové práce je stanovení vize a mise pro organizaci Chrám Chmele a Piva, dále definice strategických a dílčích cílů, organizační strategie a akční plány pro rok 2022, které umožňují okamžitou aplikaci strategického marketingového plánu v organizaci.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the creation of a strategic marketing plan for the non-profit organization Hop and Beer Temple in Žatec, which provides services in the field of tourism. The current nomination of Žatec and the landscape of Saaz hops for the UNESCO World Heritage List requires a change in the current strategy. Observations, interviews with employees and data acquisition by indirect measurement were used for data collection in the creation of the strategic plan in the Master's Thesis. The output of the Master's thesis is to determine the vision and mission for the organization Hop and Beer Temple, as well as the definition of strategic and partial goals, organizational strategy and action plans for the year 2022, which allow immediate application of strategic marketing plan in the organization.
Klíčová slova
marketing, strategický plán, Chrám Chmele a Piva, turismus
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Strategic Plan, Hop and Beer Temple, Tourism
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretický úvod do problematiky marketingového řízení neziskové organizace.
Zpracujte vybrané analýzy, které poslouží k návrhu následujících strategických opatření.
Rozpracujte vybraná strategická opatření a zahrňte je do strategického marketingového plánu vybrané neziskové organizace.
Seznam doporučené literatury
Krechovská, M. (2018). Řízení neziskových organizací. Praha: Grada Publishing.
Bachmann, P. (2011). Management neziskové organizace. Hradec Králové: Gaudeamus.
Bačuvčík, R. (2011). Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM.
Seznam doporučené literatury
Krechovská, M. (2018). Řízení neziskových organizací. Praha: Grada Publishing.
Bachmann, P. (2011). Management neziskové organizace. Hradec Králové: Gaudeamus.
Bačuvčík, R. (2011). Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka v úvodu prezentace seznámila s cílem práce a metodikou zpracování. Podrobněji uvedla a okomentovala výsledky SWOT analýzy. V další části prezentace uvedla a odůvodila návrhy uvedené v práci. Po prezentaci odpovídala na otázky z posudků a otázky členů komise. Otázky zodpověděla.