Předložená diplomová práce se zabývá tématem marketingové komunikace na internetu a sociálních sítí společnosti ARC-H, která podniká na B2B trhu. Cílem práce se zjistit, jaký je současný stav marketingové komunikace na internetu a sociálních sítích společnosti ARC-H a předložit komunikační plán pro následující rok. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zpracována na základě rešerše tuzemských a zahraničních zdrojů s cílem seznámit čtenáře s teoretickými pojmy, se kterými je pracováno v praktické části. Praktická část se zaměřuje na podrobnou analýzu marketingového prostředí společnosti, která odkrývá to, jaký má společnost ARC-H vztah obecně k marketingu a jaké má zkušenosti s marketingem na internetu. Společnost je také podrobena srovnání s konkurencí. Výsledky analýzy jsou předloženy do SWOT analýzy, ze které následně vychází plán marketingové komunikace na internetu. V návrhu marketingového plánu jsou doporučeny a popsány konkrétní nástroje internetového marketingu a marketingu na sociálních sítích, je předložen rozpočet a časový harmonogram implementace plánu.
Anotace v angličtině
The submitted diploma thesis deals with the topic of marketing communication on the Internet and social networks of the company ARC-H, which operates in the B2B market. The aim of the thesis is to find out the current state of marketing communication on the Internet and social networks of the company ARC-H and to present a communication plan for the following year. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is based on a search of domestic and foreign sources in order to acquaint readers with the theoretical concepts that are used in the practical part. The practical part focuses on a detailed analysis of the company's marketing environment, which reveals ARC-H´s relationship with marketing in general and its experience with Internet marketing. The company is also subject to comparison with the competition. The results of the analysis are presented in a SWOT analysis, from which the marketing communication plan on the Internet is based. The draft marketing plan recommends and describes specific tools of internet marketing and marketing on social networks, a budget and a time schedule for the implementation of the plan are also presented.
Klíčová slova
internetový marketing, sociální sítě, B2B, marketingová analýza, SWOT, PESTEL, Porterův model pěti sil, PPC, SEO, Linkbuilding.
Klíčová slova v angličtině
internet marketing, social sites, B2B, marketing analysis, SWOT, PESTEL, Porter´s five forces model, PPC, SEO, Linkbuilding.
Rozsah průvodní práce
87 stran (107 147 znaků),
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená diplomová práce se zabývá tématem marketingové komunikace na internetu a sociálních sítí společnosti ARC-H, která podniká na B2B trhu. Cílem práce se zjistit, jaký je současný stav marketingové komunikace na internetu a sociálních sítích společnosti ARC-H a předložit komunikační plán pro následující rok. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zpracována na základě rešerše tuzemských a zahraničních zdrojů s cílem seznámit čtenáře s teoretickými pojmy, se kterými je pracováno v praktické části. Praktická část se zaměřuje na podrobnou analýzu marketingového prostředí společnosti, která odkrývá to, jaký má společnost ARC-H vztah obecně k marketingu a jaké má zkušenosti s marketingem na internetu. Společnost je také podrobena srovnání s konkurencí. Výsledky analýzy jsou předloženy do SWOT analýzy, ze které následně vychází plán marketingové komunikace na internetu. V návrhu marketingového plánu jsou doporučeny a popsány konkrétní nástroje internetového marketingu a marketingu na sociálních sítích, je předložen rozpočet a časový harmonogram implementace plánu.
Anotace v angličtině
The submitted diploma thesis deals with the topic of marketing communication on the Internet and social networks of the company ARC-H, which operates in the B2B market. The aim of the thesis is to find out the current state of marketing communication on the Internet and social networks of the company ARC-H and to present a communication plan for the following year. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is based on a search of domestic and foreign sources in order to acquaint readers with the theoretical concepts that are used in the practical part. The practical part focuses on a detailed analysis of the company's marketing environment, which reveals ARC-H´s relationship with marketing in general and its experience with Internet marketing. The company is also subject to comparison with the competition. The results of the analysis are presented in a SWOT analysis, from which the marketing communication plan on the Internet is based. The draft marketing plan recommends and describes specific tools of internet marketing and marketing on social networks, a budget and a time schedule for the implementation of the plan are also presented.
Klíčová slova
internetový marketing, sociální sítě, B2B, marketingová analýza, SWOT, PESTEL, Porterův model pěti sil, PPC, SEO, Linkbuilding.
Klíčová slova v angličtině
internet marketing, social sites, B2B, marketing analysis, SWOT, PESTEL, Porter´s five forces model, PPC, SEO, Linkbuilding.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoreticky řešenou problematiku.
Charakterizujte vybraný subjekt.
Pomocí vhodných nástrojů analyzujte současný stav marketingové komunikace vybraného subjektu se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích.
Zpracujte komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoreticky řešenou problematiku.
Charakterizujte vybraný subjekt.
Pomocí vhodných nástrojů analyzujte současný stav marketingové komunikace vybraného subjektu se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích.
Zpracujte komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích.
Seznam doporučené literatury
Foret, M., & Melas, D. (2021). Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu. Praha: Grada.
Janouch, V. (2014). Internetový marketing. Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk. Praha: Computer Press.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2013). Marketing Management. (14. vyd.). Praha: Grada.
Lošťáková, H., Jelínková, M., Pecinová, Z. Vlčková, V., Paták, M., & Branská, L. (2017). Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Praha: Grada.
Seznam doporučené literatury
Foret, M., & Melas, D. (2021). Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu. Praha: Grada.
Janouch, V. (2014). Internetový marketing. Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk. Praha: Computer Press.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2013). Marketing Management. (14. vyd.). Praha: Grada.
Lošťáková, H., Jelínková, M., Pecinová, Z. Vlčková, V., Paták, M., & Branská, L. (2017). Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Praha: Grada.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka nejprve představila cíle práce, metodiku a společnost, ve které byla kvalifikační práce zpracována. Hlavní prostor byl věnován praktické části práce - komunikačnímu plánu a výchozího stavu pro jeho sestavení. Vzhledem k průběhu obhajoby se komise shodla na hodnocení "velmi dobře".