V důsledku pandemie COVID-19 byly dne 11. března 2020 až do odvolání uzavřeny vzdělávací instituce v České republice. V důsledku takto masivního uzavírání škol došlo k velmi rychlé transformaci z běžné prezenční výuky na výuku distanční. Autorka se v předkládané práci snaží analyzovat jaké dopady mělo toto uzavření na vybrané studenty vysokých škol a jak tito studenti distanční výuku hodnotí. Cílem práce je provést zhodnocení distanční výuky vynucené uzavřením škol během pandemie COVID-19 prostřednictvím provedeného dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
As a result of the COVID-19 pandemic educational institutions in the Czech Republic were closed on 11 March 2020, until further notice. As a result of such a massive closure of schools, there has been a very rapid transformation from regular present teaching to distance learning. In the presented work, the author tries to analyze what effects this closure had on selected university students and how these university students evaluate distance learning. The aim of this work is to evaluate the distance learning forced by the closure of schools during the COVID-19 pandemic through a questionnaire survey.
Klíčová slova
systém vzdělávání v ČR, distanční vzdělávání, COVID-19
Klíčová slova v angličtině
education system in the Czech Republic, distance education, COVID-19
Rozsah průvodní práce
44
Jazyk
CZ
Anotace
V důsledku pandemie COVID-19 byly dne 11. března 2020 až do odvolání uzavřeny vzdělávací instituce v České republice. V důsledku takto masivního uzavírání škol došlo k velmi rychlé transformaci z běžné prezenční výuky na výuku distanční. Autorka se v předkládané práci snaží analyzovat jaké dopady mělo toto uzavření na vybrané studenty vysokých škol a jak tito studenti distanční výuku hodnotí. Cílem práce je provést zhodnocení distanční výuky vynucené uzavřením škol během pandemie COVID-19 prostřednictvím provedeného dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
As a result of the COVID-19 pandemic educational institutions in the Czech Republic were closed on 11 March 2020, until further notice. As a result of such a massive closure of schools, there has been a very rapid transformation from regular present teaching to distance learning. In the presented work, the author tries to analyze what effects this closure had on selected university students and how these university students evaluate distance learning. The aim of this work is to evaluate the distance learning forced by the closure of schools during the COVID-19 pandemic through a questionnaire survey.
Klíčová slova
systém vzdělávání v ČR, distanční vzdělávání, COVID-19
Klíčová slova v angličtině
education system in the Czech Republic, distance education, COVID-19
Zásady pro vypracování
Vzdělávací systém v ČR Vzdělávací proces s podporou IT technologií Aplikace na vysokoškolské studium v ekonomickém směru Výzkum (průzkum) vnímání distanční výuky na VŠ Závěry a doporučení pro praxi
Zásady pro vypracování
Vzdělávací systém v ČR Vzdělávací proces s podporou IT technologií Aplikace na vysokoškolské studium v ekonomickém směru Výzkum (průzkum) vnímání distanční výuky na VŠ Závěry a doporučení pro praxi
Seznam doporučené literatury
MŠMT. Systém vzdělávání v ČR. 2021 Dostupné z: https://www.msmt.cz/vzdelavani/skolstvi-v-cr/system-vzdelavani-v-cr.
Šafránková, D. Pedagogika. Praha: Grada, 2019.
Rohlíková, L., Vejvodová, J. Vyučovací metody na vysoké škole. Praha: Grada, 2012.
Čapek, R. Moderní didaktika. Praha: Grada, 2015.
Seznam doporučené literatury
MŠMT. Systém vzdělávání v ČR. 2021 Dostupné z: https://www.msmt.cz/vzdelavani/skolstvi-v-cr/system-vzdelavani-v-cr.
Šafránková, D. Pedagogika. Praha: Grada, 2019.
Rohlíková, L., Vejvodová, J. Vyučovací metody na vysoké škole. Praha: Grada, 2012.