Informace o kvalifikační práci TVORBA UČEBNÍCH POMŮCEK PRO DISTANČNÍ VÝUKU ANGLICKÉHO JAZYKA POMOCÍ VYBRANÝCH ONLINE
NÁSTROJŮ A POROVNÁNÍ JEJICH FUNKCÍ
Závěrečná práce se zabývá tvořením učebních pomůcek pomocí online nástrojů, které jsou uveřejněny v kole iPedagogiky. Jedná se obzvláště pro distanční výuku anglického jazyka. Tato práce analyzuje a porovnává jednotlivé cíle hodnotit, zapamatovat si a porozumět, analyzovat, tvořit a aplikovat. Funkce aplikací v těchto cílech jsou hodnoceny a doporučeny pro užívání při distanční výuce anglického jazyka.
Anotace v angličtině
This final thesis is focused on creating learning materials using online tools which are published in iPedagogy wheel, specifically for distance learning of the English language. This work analyses and compare individual aims such as Evaluate, Remember and Understand, Analyse, Create and Apply. Functionality of the applications in these aims are evaluated and recommended for using in a distance learning of the English language.
Závěrečná práce se zabývá tvořením učebních pomůcek pomocí online nástrojů, které jsou uveřejněny v kole iPedagogiky. Jedná se obzvláště pro distanční výuku anglického jazyka. Tato práce analyzuje a porovnává jednotlivé cíle hodnotit, zapamatovat si a porozumět, analyzovat, tvořit a aplikovat. Funkce aplikací v těchto cílech jsou hodnoceny a doporučeny pro užívání při distanční výuce anglického jazyka.
Anotace v angličtině
This final thesis is focused on creating learning materials using online tools which are published in iPedagogy wheel, specifically for distance learning of the English language. This work analyses and compare individual aims such as Evaluate, Remember and Understand, Analyse, Create and Apply. Functionality of the applications in these aims are evaluated and recommended for using in a distance learning of the English language.