Bakalářská práce se zabývá vybranými trendy v elektronickém obchodování na B2C
trhu. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Hlavním cílem bakalářské práce je identifikovat online kurzy jako jeden z vybraných trendů v elektronickém obchodování a zjistit motivaci a chování zákazníků při výběru a využívání této formy nákupu. Práce je rozdělena do 6 kapitol. První dvě kapitoly jsou zaměřeny na základní definici e-commerce a dále pak na e-commerce ve službách, konkrétně ve vztahu k online kurzům. Třetí kapitola se zabývá marketingovým mixem online kurzů. Poslední tři kapitoly jsou zaměřeny na praktickou část práce. Čtvrtá kapitola uvádí metodiku výzkumného šetření konkrétně rozhovorů. Zbylé dvě kapitoly se zabývají vyhodnocení zjištěných informací z rozhovorů.
Annotation in English
The bachelor's thesis deals with selected trends in electronic commerce on the B2C
market. It is divided into a theoretical and a practical part. The main goal of the
bachelor thesis is to identify online courses as one of the trends in electronic commerce and customer behavior when choosing and using this form of purchase. The work is divided into 6 chapters. The first two chapters are focused on the basic definition of e-commerce and then on e-commerce in services, specifically in relation to online courses. The third chapter deals with the marketing mix of online courses. The last three chapters are focused on the practical part of the work. The fourth chapter presents the methodology of the research investigation, specifically the interview. The remaining two chapters deal with the evaluation of the information obtained from the interviews.
Bakalářská práce se zabývá vybranými trendy v elektronickém obchodování na B2C
trhu. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Hlavním cílem bakalářské práce je identifikovat online kurzy jako jeden z vybraných trendů v elektronickém obchodování a zjistit motivaci a chování zákazníků při výběru a využívání této formy nákupu. Práce je rozdělena do 6 kapitol. První dvě kapitoly jsou zaměřeny na základní definici e-commerce a dále pak na e-commerce ve službách, konkrétně ve vztahu k online kurzům. Třetí kapitola se zabývá marketingovým mixem online kurzů. Poslední tři kapitoly jsou zaměřeny na praktickou část práce. Čtvrtá kapitola uvádí metodiku výzkumného šetření konkrétně rozhovorů. Zbylé dvě kapitoly se zabývají vyhodnocení zjištěných informací z rozhovorů.
Annotation in English
The bachelor's thesis deals with selected trends in electronic commerce on the B2C
market. It is divided into a theoretical and a practical part. The main goal of the
bachelor thesis is to identify online courses as one of the trends in electronic commerce and customer behavior when choosing and using this form of purchase. The work is divided into 6 chapters. The first two chapters are focused on the basic definition of e-commerce and then on e-commerce in services, specifically in relation to online courses. The third chapter deals with the marketing mix of online courses. The last three chapters are focused on the practical part of the work. The fourth chapter presents the methodology of the research investigation, specifically the interview. The remaining two chapters deal with the evaluation of the information obtained from the interviews.
Představte vybrané trendy v elektronickém obchodování B2C.
Proveďte výzkum postojů zákazníků k vybraným trendům v elektronickém obchodování.
Zhodnoťte zjištěné poznatky a formulujte závěry.
Research Plan
Zpracujte teoretická východiska problematiky.
Představte vybrané trendy v elektronickém obchodování B2C.
Proveďte výzkum postojů zákazníků k vybraným trendům v elektronickém obchodování.
Zhodnoťte zjištěné poznatky a formulujte závěry.
Recommended resources
Eger, L., Petrtyl, J., Kunešová, H., Mičík, M., & Peška, M. (2015). Marketing na internetu. Západočeská univerzita v Plzni.
Cheaffey, D. (2019). Digital business and e-commerce management. (7. vyd.). Pearson.
Laudon, K., & Traver, C. (2022). E-commerce 2021-2022. (17. vyd.). Pearson.
Suchánek, P. (2012). E-commerce: elektronické podnikání a koncepce elektronického obchodování. Ekopress.
Recommended resources
Eger, L., Petrtyl, J., Kunešová, H., Mičík, M., & Peška, M. (2015). Marketing na internetu. Západočeská univerzita v Plzni.
Cheaffey, D. (2019). Digital business and e-commerce management. (7. vyd.). Pearson.
Laudon, K., & Traver, C. (2022). E-commerce 2021-2022. (17. vyd.). Pearson.
Suchánek, P. (2012). E-commerce: elektronické podnikání a koncepce elektronického obchodování. Ekopress.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Good
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Studentka v prezentaci uvedla strukturu prezentace, cíl práce a dílčí cíl, tj. cíl provedených rozhovorů. Poté seznámila s obsahem teoretické části práce. Dále uvedla metodiku praktické části práce a výzkumné otázky. V závěrečné části prezentace uvedla a okomentovala výsledky provedeného výzkumu. Po prezentaci studentka reagovala na připomínky z posudků a členů komise.