Gamebook Boloto je interaktivní komiks o slečně Nadě, člence nebezpečného gangu Boloto v 90. létech. Snaží se vystěhovat z postsovětského města do zahraničí, kde bude moct zajistit lepší budoucnost pro svou malou sestru. Dozvíme se o typických problémech tohoto období: kriminalita, drogy, alkoholismus, vraždy, úplatky a další. Naďa se dostává do složitých a nebezpečných situací, v nichž si čtenář sám rozhoduje, jak příběh bude pokračovat. Cílem práce je popularizovat Gamebook a ukázat to, jaký byl život dříve v postsovětských státech. Výsledkem je barevný komiksový gamebook, který obsahuje celkově 68 stran.
Annotation in English
Gamebook Boloto is an interactive comic about one girl who is a member of a dangerous gang Boloto in the 90's. She is trying to get out of the borders of a post-Soviet country to ensure her younger sister a better future. The comic is about typical problems of that time: crime, drugs, alcoholism, murders, bribes and more. Through the story full of difficult and dangerous situations the reader can affect the outcome. The most important target of the comic is to popularize Gamebook and tell about what life used to be like in the post-Soviet regions. The result is a 68 pages of color comic gamebook.
Gamebook Boloto je interaktivní komiks o slečně Nadě, člence nebezpečného gangu Boloto v 90. létech. Snaží se vystěhovat z postsovětského města do zahraničí, kde bude moct zajistit lepší budoucnost pro svou malou sestru. Dozvíme se o typických problémech tohoto období: kriminalita, drogy, alkoholismus, vraždy, úplatky a další. Naďa se dostává do složitých a nebezpečných situací, v nichž si čtenář sám rozhoduje, jak příběh bude pokračovat. Cílem práce je popularizovat Gamebook a ukázat to, jaký byl život dříve v postsovětských státech. Výsledkem je barevný komiksový gamebook, který obsahuje celkově 68 stran.
Annotation in English
Gamebook Boloto is an interactive comic about one girl who is a member of a dangerous gang Boloto in the 90's. She is trying to get out of the borders of a post-Soviet country to ensure her younger sister a better future. The comic is about typical problems of that time: crime, drugs, alcoholism, murders, bribes and more. Through the story full of difficult and dangerous situations the reader can affect the outcome. The most important target of the comic is to popularize Gamebook and tell about what life used to be like in the post-Soviet regions. The result is a 68 pages of color comic gamebook.