"Witch's Embrace" je hra v žánru Explorer Horror vytvořená v RPG Makeru. Grafická část vytvořená pomocí pixel artu a také kreslené animace.
Příběh začíná tím, že se ztracená duše se probouzí na neznámém místě, zbavena vzpomínek na svou minulost. Bloudí v temnotě, snažící se najít alespoň něco, když si všimne světla, ke kterému bez přemýšlení míří. Světlo přenáší duši na louku před vstupem do lesa, kde jí množství ohňů láká do hlubin, zbavující možnosti ustoupit.
Po průchodu chodbou obrovských stromů, jejichž hlubinami přelétají stíny, hlavní hrdinka zjišťuje, že les už nevypadá tak zlověstně, ale na cestě se objeví příšera, která ji pronásleduje. Utíkajíc před nebezpečím, dívka narazí na duše uvězněné v klecích, které jí pomohou se schovat, a pronásledovatel se řítí kolem. Opustiv úkryt, je možné promluvit s vězni a získat radu, pokračovat k domovu lesní víly, která by možná souhlasila k nápomoci. Víla poví, že hrdinka se nachází v lese čarodějnice, která chytá duše, aby osvětlila svůj les jejich světlem.
Anotace v angličtině
"Witch's Embrace" is an Explorer Horror game created in RPG Maker. The visuals are made using pixel art and also hand-drawn animations.
The story begins with a lost soul waking up in an unknown place, stripped of memories of their past. They wander in darkness, trying to find something when they notice a light, towards which they instinctively head. The light transports the soul to a meadow in front of the entrance to a forest, where the multitude of sparkling lights lures them into the depths, depriving them of the possibility to retreat.
After passing through the corridors of massive trees, the main heroine realizes that the forest doesn't seem as ominous anymore, but a monster appears on the path, chasing her. Fleeing from danger, the girl encounters souls trapped in cages, who help her hide, and the pursuer rushes past. Leaving the hiding spot, it's possible to speak with the prisoners and get advice to continue moving towards the home of the forest fairy, who might agree to help. The fairy will tell that the heroine is in the witch's forest, who captures souls to illuminate her forest with their light.
Klíčová slova
Hra, explorer horor, RPG Maker, pixel art, kreslená animace, průzkum, přežití, dobrodružství, duše, neznámé místo, tma, světlo, les, příšera, čarodějnice
"Witch's Embrace" je hra v žánru Explorer Horror vytvořená v RPG Makeru. Grafická část vytvořená pomocí pixel artu a také kreslené animace.
Příběh začíná tím, že se ztracená duše se probouzí na neznámém místě, zbavena vzpomínek na svou minulost. Bloudí v temnotě, snažící se najít alespoň něco, když si všimne světla, ke kterému bez přemýšlení míří. Světlo přenáší duši na louku před vstupem do lesa, kde jí množství ohňů láká do hlubin, zbavující možnosti ustoupit.
Po průchodu chodbou obrovských stromů, jejichž hlubinami přelétají stíny, hlavní hrdinka zjišťuje, že les už nevypadá tak zlověstně, ale na cestě se objeví příšera, která ji pronásleduje. Utíkajíc před nebezpečím, dívka narazí na duše uvězněné v klecích, které jí pomohou se schovat, a pronásledovatel se řítí kolem. Opustiv úkryt, je možné promluvit s vězni a získat radu, pokračovat k domovu lesní víly, která by možná souhlasila k nápomoci. Víla poví, že hrdinka se nachází v lese čarodějnice, která chytá duše, aby osvětlila svůj les jejich světlem.
Anotace v angličtině
"Witch's Embrace" is an Explorer Horror game created in RPG Maker. The visuals are made using pixel art and also hand-drawn animations.
The story begins with a lost soul waking up in an unknown place, stripped of memories of their past. They wander in darkness, trying to find something when they notice a light, towards which they instinctively head. The light transports the soul to a meadow in front of the entrance to a forest, where the multitude of sparkling lights lures them into the depths, depriving them of the possibility to retreat.
After passing through the corridors of massive trees, the main heroine realizes that the forest doesn't seem as ominous anymore, but a monster appears on the path, chasing her. Fleeing from danger, the girl encounters souls trapped in cages, who help her hide, and the pursuer rushes past. Leaving the hiding spot, it's possible to speak with the prisoners and get advice to continue moving towards the home of the forest fairy, who might agree to help. The fairy will tell that the heroine is in the witch's forest, who captures souls to illuminate her forest with their light.
Klíčová slova
Hra, explorer horor, RPG Maker, pixel art, kreslená animace, průzkum, přežití, dobrodružství, duše, neznámé místo, tma, světlo, les, příšera, čarodějnice
Návrh funkčního designu aplikace, webu nebo hry, jejich výtvarná koncepce a interaktivní prototyp.
Tvůrčí záměr: Tvůrčí zpracování námětu způsobem interaktivní hry.
Způsob realizace: Programování, illustrace, 2D/3D animace.
Cíl: Interaktivní hra.
Předpokládaný charakter výstupu: 2D/3D interaktivní hra.
Rozsah průvodní zprávy: minimálně 3 normostrany (5400 znaků)
Zásady pro vypracování
Návrh funkčního designu aplikace, webu nebo hry, jejich výtvarná koncepce a interaktivní prototyp.
Tvůrčí záměr: Tvůrčí zpracování námětu způsobem interaktivní hry.
Způsob realizace: Programování, illustrace, 2D/3D animace.
Cíl: Interaktivní hra.
Předpokládaný charakter výstupu: 2D/3D interaktivní hra.
Rozsah průvodní zprávy: minimálně 3 normostrany (5400 znaků)
Seznam doporučené literatury
WANG, Wallace. Beginning Programming All-in-One Desk Reference For Dummies. Spojené státy: John Wiley & Sons Inc, 2008. ISBN 9780470108543.
SKOLNCIK, Evan. Video Game Storytelling: What Every Developer Needs to Know about Narrative Techniques. Spojené státy: Watson-Guptill, 2014. ISBN 0385345828.
A WOOTEN, William. The Big Book of Video Game Artists. Spojené státy: Createspace Independent Publishing Platform, 2015. ISBN 1518794432.
WILLIAMS, Richard. Animator’s Survival Kit: a manual of methods, principles and formulas for classical, computer, games, stop motion and internet animators. Londýn: Faber & Faber Limited, 2009. ISBN 9780571238347.
Seznam doporučené literatury
WANG, Wallace. Beginning Programming All-in-One Desk Reference For Dummies. Spojené státy: John Wiley & Sons Inc, 2008. ISBN 9780470108543.
SKOLNCIK, Evan. Video Game Storytelling: What Every Developer Needs to Know about Narrative Techniques. Spojené státy: Watson-Guptill, 2014. ISBN 0385345828.
A WOOTEN, William. The Big Book of Video Game Artists. Spojené státy: Createspace Independent Publishing Platform, 2015. ISBN 1518794432.
WILLIAMS, Richard. Animator’s Survival Kit: a manual of methods, principles and formulas for classical, computer, games, stop motion and internet animators. Londýn: Faber & Faber Limited, 2009. ISBN 9780571238347.