Bakalářská práce pojednává o problematice marketingové komunikace na internetu pražské restaurace Eska. V teoretické části jsou popsány pojmy jako například komunikační mix, model AIDAS nebo sociální sítě. Praktická část začíná popisem internetové komunikace restaurace Eska. Poté následuje krátké popsání konkurenčních podniků a hodnocení marketingové komunikace vybrané restaurace v porovnání s konkurencí, které bylo provedeno za pomoci poznatků z předmětu Marketing na internetu. Sociální sítě byly poté analyzovány pomocí webu ZoomSphere. V závěrečné části práce je uveden návrh na zlepšení marketingové komunikace na internetu. Cílem této bakalářské práce je představit zvolenou restauraci a popsat její marketingovou komunikaci. Dále zhodnotit a porovnat marketingovou komunikaci restaurace s konkurencí a vytvořit návrh pro její zlepšení.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the issue of marketing communication on the Internet of the Prague restaurant Eska. The theoretical part describes concepts such as communication mix, AIDAS model or social networks. The practical part starts with a description of the internet communication of the restaurant Eska. This is followed by a brief description of competitors and an evaluation of the marketing communication of the selected restaurant in comparison with its competitors, which was done with the help of knowledge from the subject Marketing on the Internet. Social networks were then analysed using the ZoomSphere website. In the final part of the thesis, there is a recommendation for its improvement. The aim of this bachelor thesis is to introduce the chosen restaurant and describe its marketing communication. Furthermore, to evaluate and compare the marketing communication of the restaurant with its competitors and to make a recommendation for its improvement.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, sociální sítě, Facebook, Instagram, TikTok, restaurace, Eska, Ambiente, SEO
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, social networks, Facebook, Instagram, TikTok, restaurant, Eska, Ambiente, SEO
Rozsah průvodní práce
57 s. (12 655 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce pojednává o problematice marketingové komunikace na internetu pražské restaurace Eska. V teoretické části jsou popsány pojmy jako například komunikační mix, model AIDAS nebo sociální sítě. Praktická část začíná popisem internetové komunikace restaurace Eska. Poté následuje krátké popsání konkurenčních podniků a hodnocení marketingové komunikace vybrané restaurace v porovnání s konkurencí, které bylo provedeno za pomoci poznatků z předmětu Marketing na internetu. Sociální sítě byly poté analyzovány pomocí webu ZoomSphere. V závěrečné části práce je uveden návrh na zlepšení marketingové komunikace na internetu. Cílem této bakalářské práce je představit zvolenou restauraci a popsat její marketingovou komunikaci. Dále zhodnotit a porovnat marketingovou komunikaci restaurace s konkurencí a vytvořit návrh pro její zlepšení.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the issue of marketing communication on the Internet of the Prague restaurant Eska. The theoretical part describes concepts such as communication mix, AIDAS model or social networks. The practical part starts with a description of the internet communication of the restaurant Eska. This is followed by a brief description of competitors and an evaluation of the marketing communication of the selected restaurant in comparison with its competitors, which was done with the help of knowledge from the subject Marketing on the Internet. Social networks were then analysed using the ZoomSphere website. In the final part of the thesis, there is a recommendation for its improvement. The aim of this bachelor thesis is to introduce the chosen restaurant and describe its marketing communication. Furthermore, to evaluate and compare the marketing communication of the restaurant with its competitors and to make a recommendation for its improvement.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, sociální sítě, Facebook, Instagram, TikTok, restaurace, Eska, Ambiente, SEO
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, social networks, Facebook, Instagram, TikTok, restaurant, Eska, Ambiente, SEO
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický vstup k marketingové komunikaci na internetu.
Představte zvolenou firmu a stručně její marketingovou komunikaci.
Realizujte audit komunikace zvolené firmy na internetu.
Zpracujte návrh pro zlepšení marketingové komunikace zvolené firmy na internetu.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický vstup k marketingové komunikaci na internetu.
Představte zvolenou firmu a stručně její marketingovou komunikaci.
Realizujte audit komunikace zvolené firmy na internetu.
Zpracujte návrh pro zlepšení marketingové komunikace zvolené firmy na internetu.
Seznam doporučené literatury
Janouch, V. (2020). Internetový marketing. (3.vyd.). Computer Press.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2018). Marketing management. (15th ed.). Pearson.
Přikrylová, J. (2019). Moderní marketingová komunikace. (2. vyd.). Grada Publishing.
Semerádová, T., & Weinlich, P. (2019). Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Computer Press.
Seznam doporučené literatury
Janouch, V. (2020). Internetový marketing. (3.vyd.). Computer Press.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2018). Marketing management. (15th ed.). Pearson.
Přikrylová, J. (2019). Moderní marketingová komunikace. (2. vyd.). Grada Publishing.
Semerádová, T., & Weinlich, P. (2019). Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Computer Press.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil cíle práce a vybrané podniky. V závěru krátké prezentace představil návrhy. Student zodpověděl otázky z posudků. Upřesnil, že návrh na novou pozici se vztahuje k celé síti restaurací.