Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit nákupní možnosti obyvatel
vybraných obcí, zjistit jejich nákupní preference a zkoumat, jakým způsobem
maloobchodní prodejny fungují.
Anotace v angličtině
The main goal of the diploma thesis is to analyze and evaluate the purchasing options of residents
selected municipalities, find out their purchasing preferences and examine how
retail stores operate.
Klíčová slova
venkov, maloobchod, malé obce, nákupní chování, nákupní možnosti.
Klíčová slova v angličtině
countryside, retail, small towns, shopping behavior, shopping options.
Rozsah průvodní práce
112 s. (150 735 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit nákupní možnosti obyvatel
vybraných obcí, zjistit jejich nákupní preference a zkoumat, jakým způsobem
maloobchodní prodejny fungují.
Anotace v angličtině
The main goal of the diploma thesis is to analyze and evaluate the purchasing options of residents
selected municipalities, find out their purchasing preferences and examine how
retail stores operate.
Klíčová slova
venkov, maloobchod, malé obce, nákupní chování, nákupní možnosti.
Klíčová slova v angličtině
countryside, retail, small towns, shopping behavior, shopping options.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska k vybranému tématu.
Charakterizujte vybrané malé obce a analyzuje nákupní možnosti jejich obyvatel.
Proveďte výzkum nákupního chování obyvatel ve vybraných malých obcích.
S využitím vhodných metod identifikujte faktory, které ovlivňují dostupnost služeb maloobchodu ve vybraných malých obcích.
Zhodnoťte získané poznatky a navrhněte doporučení pro udržení nebo zvýšení dostupnosti služeb maloobchodu pro obyvatele vybraných malých obcí.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska k vybranému tématu.
Charakterizujte vybrané malé obce a analyzuje nákupní možnosti jejich obyvatel.
Proveďte výzkum nákupního chování obyvatel ve vybraných malých obcích.
S využitím vhodných metod identifikujte faktory, které ovlivňují dostupnost služeb maloobchodu ve vybraných malých obcích.
Zhodnoťte získané poznatky a navrhněte doporučení pro udržení nebo zvýšení dostupnosti služeb maloobchodu pro obyvatele vybraných malých obcí.
Seznam doporučené literatury
Bernard, J., Decker, A., Kyselovič, J., Šimon, M., Joukl, M., Tlčimuková, P., & Vítková, L. (2020). Občanská vybavenost v malých obcích: Aktuální vybavenost službami a infrastrukturami, její vývoj a prostorová dostupnost služeb. Sociologický ústav AV ČR a Univerzita Hradec Králové.
Christiaanse, S., & Haartsen, T. (2017). The influence of symbolic and emotional meanings of rural facilities on reactions to closure: The case of the village supermarket. Journal of Rural Studies, 54, 326-336.
Ježek, J., Kopp, J., & Mičudová, K. (2020). Požadavky na novou politiku rozvoje venkova. Západočeská univerzita v Plzni.
Mulačová, V., Mulač, P., Bednářová, P., Kučera, L, Simotová, V., & Slabá, M. (2013), Obchodní podnikání ve 21. století. Grada.
Seznam doporučené literatury
Bernard, J., Decker, A., Kyselovič, J., Šimon, M., Joukl, M., Tlčimuková, P., & Vítková, L. (2020). Občanská vybavenost v malých obcích: Aktuální vybavenost službami a infrastrukturami, její vývoj a prostorová dostupnost služeb. Sociologický ústav AV ČR a Univerzita Hradec Králové.
Christiaanse, S., & Haartsen, T. (2017). The influence of symbolic and emotional meanings of rural facilities on reactions to closure: The case of the village supermarket. Journal of Rural Studies, 54, 326-336.
Ježek, J., Kopp, J., & Mičudová, K. (2020). Požadavky na novou politiku rozvoje venkova. Západočeská univerzita v Plzni.
Mulačová, V., Mulač, P., Bednářová, P., Kučera, L, Simotová, V., & Slabá, M. (2013), Obchodní podnikání ve 21. století. Grada.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, plány, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student v prezentaci uvedl cíle práce a shrnul obsah práce. Pak představil podrobněji čtyři vybrané obce, ve kterých prováděl svůj výzkum. Předsedkyně komise studenta požádala, aby se zaměřil na výsledky svého výzkumu. Student uvedl dvě výzkumné otázky a odpovědi na ně. Poté uvedl své návrhy a doporučení, které okomentoval. Pak shrnul závěry práce.
Student po prezentaci odpovídal na otázky z posudků vedoucího práce a oponentky. Předložil také komisi podrobnější doplňující materiály s odpověďmi na otázky z posudků.