Hlavním cílem práce je navrhnout způsob plánování a zpřehlednění řízení vztahů s ostatními subjekty americké neziskové organizace Czech-American TV a jednoduššího sledování souvisejících aktivit. Navazujícím cílem je formulace návrhů marketingových aktivit a rozpracování vybraného návrhu do konkrétních opatření. Dílčím cílem je charakterizovat zkoumaný subjekt metodou desk research a rozhovorů s jeho zástupci, dále charakterizovat jeho činnost a spolupráci s ostatními subjekty na základě zpracovaných teoretických východisek. Součástí charakteristiky je analýza současných vztahů organizace s jejími partnery s ohledem na potenciál získávání finančních prostředků. Závěrem budou shrnuty nejdůležitější zjištěné poznatky a bude formulován hlavní přínos práce.
Anotace v angličtině
The main objective of the thesis is to propose a way of planning and making the management of relations with other entities of the American non-profit organization Czech-American TV more transparent and easier to monitor related activities. The follow-up objective is the formulation of proposals for marketing activities and elaboration of the selected proposal into concrete measures. The sub-objective is to characterize the researched entity by the method of desk research and interviews with its representatives, as well as to characterize its activities and cooperation with other entities based on the developed theoretical background. Part of the characterisation is an analysis of the organisation's current relations with its partners with regard to the potential for raising funds. Finally, the most important findings will be summarized and the main contribution of the thesis will be formulated.
Hlavním cílem práce je navrhnout způsob plánování a zpřehlednění řízení vztahů s ostatními subjekty americké neziskové organizace Czech-American TV a jednoduššího sledování souvisejících aktivit. Navazujícím cílem je formulace návrhů marketingových aktivit a rozpracování vybraného návrhu do konkrétních opatření. Dílčím cílem je charakterizovat zkoumaný subjekt metodou desk research a rozhovorů s jeho zástupci, dále charakterizovat jeho činnost a spolupráci s ostatními subjekty na základě zpracovaných teoretických východisek. Součástí charakteristiky je analýza současných vztahů organizace s jejími partnery s ohledem na potenciál získávání finančních prostředků. Závěrem budou shrnuty nejdůležitější zjištěné poznatky a bude formulován hlavní přínos práce.
Anotace v angličtině
The main objective of the thesis is to propose a way of planning and making the management of relations with other entities of the American non-profit organization Czech-American TV more transparent and easier to monitor related activities. The follow-up objective is the formulation of proposals for marketing activities and elaboration of the selected proposal into concrete measures. The sub-objective is to characterize the researched entity by the method of desk research and interviews with its representatives, as well as to characterize its activities and cooperation with other entities based on the developed theoretical background. Part of the characterisation is an analysis of the organisation's current relations with its partners with regard to the potential for raising funds. Finally, the most important findings will be summarized and the main contribution of the thesis will be formulated.
Charakterizujte vybraný subjekt, jeho činnost a vztahy s ostatními subjekty (zainteresovanými stranami).
Analyzujte současné vztahy se zainteresovanými stranami s ohledem na potenciál získávání finančních prostředků.
Formulujte návrhy marketingových aktivit se zaměřením na získávání finančních prostředků.
Vybraný návrh rozpracujte do konkrétních opatření.
Seznam doporučené literatury
Boukal, P., Mikan, P., Pemová, T., Vávrová, H., Vilikusová, I., & Zatloukalová, T. (2013). Fundrasing pro neziskové organizace. Grada.
Knox, S., & Gruar, C. (2007). The Application of Stakeholder Theory to Relationship Marketing Strategy Development in a Non-profit Organization. Journal of Business Ethics, 75(2), 115-135.
Krechovská, M., Hejduková, P., & Hommerová, D. (2018). Řízení neziskových organizací klíčové oblasti pro jejich udržitelnost. Grada.
Kristoffersen, L., & Singh, S. (2004). Successful Application of a Customer Relationship Management Program in a Nonprofit Organization. Journal of Marketing Theory and Practice, 12(2), 28-42.
Šedivý, M., & Medlíková, O. (2012). Public relations, fundrasing a lobbing pro neziskové organizace. Grada.
Seznam doporučené literatury
Boukal, P., Mikan, P., Pemová, T., Vávrová, H., Vilikusová, I., & Zatloukalová, T. (2013). Fundrasing pro neziskové organizace. Grada.
Knox, S., & Gruar, C. (2007). The Application of Stakeholder Theory to Relationship Marketing Strategy Development in a Non-profit Organization. Journal of Business Ethics, 75(2), 115-135.
Krechovská, M., Hejduková, P., & Hommerová, D. (2018). Řízení neziskových organizací klíčové oblasti pro jejich udržitelnost. Grada.
Kristoffersen, L., & Singh, S. (2004). Successful Application of a Customer Relationship Management Program in a Nonprofit Organization. Journal of Marketing Theory and Practice, 12(2), 28-42.
Šedivý, M., & Medlíková, O. (2012). Public relations, fundrasing a lobbing pro neziskové organizace. Grada.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil téma svojí práce a metodiku. V závěru shrnul návrhy a v Excelu ukázal způsob uchování dat tak, jak je navrhuje pro danou organizaci. Student zodpověděl otázky z posudků. Uznal některé problémy v práci, které zmiňuje oponent.