Hledání nového designového jazyka Mercedes, vytvoření konceptu show-car pro demonstraci. Vizualizace designu ve zvoleném prostředí, vytvoření
fyzického modelu samotného produktu.
Anotace v angličtině
The search for a new Mercedes design language, the creation of a show-car concept for demonstration. Visualizing the design in the chosen environment, creating
physical model of the product itself.
Klíčová slova
Mercedes-benz vodík auto design
Klíčová slova v angličtině
Mercedes-benz hydrogen car design
Rozsah průvodní práce
35
Jazyk
CZ
Anotace
Hledání nového designového jazyka Mercedes, vytvoření konceptu show-car pro demonstraci. Vizualizace designu ve zvoleném prostředí, vytvoření
fyzického modelu samotného produktu.
Anotace v angličtině
The search for a new Mercedes design language, the creation of a show-car concept for demonstration. Visualizing the design in the chosen environment, creating
physical model of the product itself.
Klíčová slova
Mercedes-benz vodík auto design
Klíčová slova v angličtině
Mercedes-benz hydrogen car design
Zásady pro vypracování
Hledání nového designového jazyka Mercedes, vytvoření konceptu show-car pro demonstraci.
Způsob realizace: Vizualizace designu ve zvoleném prostředí, vytvoření fyzického modelu
samotného produktu.
Cil: Cílem práce je ukázat novou vizi budoucího designu Mercedes.
Predpokladany charakter vystupu: Rešerše, pripravné skici, plakát, brožura, model v měřítku
(bude upřesněno během práce na zadání), technický výkres.
Průvodní zpráva o rozsahu minimálně 3 normostany.
Zásady pro vypracování
Hledání nového designového jazyka Mercedes, vytvoření konceptu show-car pro demonstraci.
Způsob realizace: Vizualizace designu ve zvoleném prostředí, vytvoření fyzického modelu
samotného produktu.
Cil: Cílem práce je ukázat novou vizi budoucího designu Mercedes.
Predpokladany charakter vystupu: Rešerše, pripravné skici, plakát, brožura, model v měřítku
(bude upřesněno během práce na zadání), technický výkres.
Průvodní zpráva o rozsahu minimálně 3 normostany.
Seznam doporučené literatury
1. KOLESAR.Zdeno. Kapitoly z dějin designu. 2. vydani, UMPRUM. 2009.
ISBN 978-80-86863-28-3.
2.Harald H. Linz, Halwart Schrader: The International Automobile
Encyclopedia. United Soft Media Verlag, Munich 2008, ISBN 978-3-8032-9876-8.
3.Marian Suman-Hreblay: Automobile Manufacturers Worldwide Registry. McFarland
and Company, Inc, vydani, London 2000, ISBN 0-7864-0972-X.
4.Rainer W. Schlegelmilch, Hartmut Lehbrink, Jochen Von Osteroth: Mercedes,
Tandem Verlag, Berlin 2009, ISBN 978-3833110566.
Seznam doporučené literatury
1. KOLESAR.Zdeno. Kapitoly z dějin designu. 2. vydani, UMPRUM. 2009.
ISBN 978-80-86863-28-3.
2.Harald H. Linz, Halwart Schrader: The International Automobile
Encyclopedia. United Soft Media Verlag, Munich 2008, ISBN 978-3-8032-9876-8.
3.Marian Suman-Hreblay: Automobile Manufacturers Worldwide Registry. McFarland
and Company, Inc, vydani, London 2000, ISBN 0-7864-0972-X.
4.Rainer W. Schlegelmilch, Hartmut Lehbrink, Jochen Von Osteroth: Mercedes,
Tandem Verlag, Berlin 2009, ISBN 978-3833110566.