Tato bakalářská práce je zaměřena na hodnocení kariérních stránek vybraných společností. Cílem práce je zhodnotit kariérní stránky vybraných společností jako nástroje získávání nových pracovníků a následně navrhnout doporučení, které firmy mohou využít při vytváření a vývoji kariérních stránek nebo pomocí nich vylepšit své stávající kariérní stránky. V teoretické části jsou na základě odborné literatury vymezeny pojmy související s personálním procesem získávání zaměstnanců zaměřeným na externí zdroje, značkou zaměstnavatele a kariérními stránkami. Empirická část je věnována zhodnocení vybraných kariérních stránek pomocí stanovených indikátorů a metrik. Výsledky byly vyhodnoceny na základě vytvořené metodiky a shrnuty do jednotlivých oddílů. Následně byla navržena sada doporučení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the evaluation of career sites of selected companies. The aim of the thesis is to evaluate the career pages of selected companies as a tool for recruiting new employees and then to propose recommendations that companies can use in the creation and development of career pages or use them to improve their existing career pages. In the theoretical part, the concepts related to the HR process of recruitment focused on external resources, employer branding and career sites are defined based on the literature. The empirical part is devoted to the evaluation of selected career sites using established indicators and metrics. The results were evaluated based on the developed methodology and summarized in the sections. Subsequently, a set of recommendations was proposed.
Klíčová slova
kariérní stránky, značka zaměstnavatele, sociální sítě, společnosti
Klíčová slova v angličtině
carrer sites, employer brand, social networks, companies
Rozsah průvodní práce
70 s. (87 265)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřena na hodnocení kariérních stránek vybraných společností. Cílem práce je zhodnotit kariérní stránky vybraných společností jako nástroje získávání nových pracovníků a následně navrhnout doporučení, které firmy mohou využít při vytváření a vývoji kariérních stránek nebo pomocí nich vylepšit své stávající kariérní stránky. V teoretické části jsou na základě odborné literatury vymezeny pojmy související s personálním procesem získávání zaměstnanců zaměřeným na externí zdroje, značkou zaměstnavatele a kariérními stránkami. Empirická část je věnována zhodnocení vybraných kariérních stránek pomocí stanovených indikátorů a metrik. Výsledky byly vyhodnoceny na základě vytvořené metodiky a shrnuty do jednotlivých oddílů. Následně byla navržena sada doporučení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the evaluation of career sites of selected companies. The aim of the thesis is to evaluate the career pages of selected companies as a tool for recruiting new employees and then to propose recommendations that companies can use in the creation and development of career pages or use them to improve their existing career pages. In the theoretical part, the concepts related to the HR process of recruitment focused on external resources, employer branding and career sites are defined based on the literature. The empirical part is devoted to the evaluation of selected career sites using established indicators and metrics. The results were evaluated based on the developed methodology and summarized in the sections. Subsequently, a set of recommendations was proposed.
Klíčová slova
kariérní stránky, značka zaměstnavatele, sociální sítě, společnosti
Klíčová slova v angličtině
carrer sites, employer brand, social networks, companies
Zásady pro vypracování
Vymezte personální proces získávání pracovníků, zaměřte se na externí získávání pracovníků.
Vymezte pojem kariérní stránky, jejich význam a funkce, uveďte kritéria pro jejich hodnocení.
Analyzujte a zhodnoťte kariérní stránky ve vybraných společnostech.
Na základě zjištění formulujte doporučení pro kariérní stránky hodnocených společností.
Zásady pro vypracování
Vymezte personální proces získávání pracovníků, zaměřte se na externí získávání pracovníků.
Vymezte pojem kariérní stránky, jejich význam a funkce, uveďte kritéria pro jejich hodnocení.
Analyzujte a zhodnoťte kariérní stránky ve vybraných společnostech.
Na základě zjištění formulujte doporučení pro kariérní stránky hodnocených společností.
Seznam doporučené literatury
Armstrong, M., & Taylor, S. (2015). Řízení lidských zdrojů: Moderní pojetí a postupy (13. vyd.). Grada Publishing.
Horváthová, P., Bláha, J., & Čopíková, A. (2016). Řízení lidských zdrojů: Nové trendy. Management Press.
Janouch, V. (2020). Internetový marketing (3. vyd.). Computer Press.
Morsley, R., & Schmidt, L. (2017). Employer branding for dummies. John Wiley & Sons.
Seznam doporučené literatury
Armstrong, M., & Taylor, S. (2015). Řízení lidských zdrojů: Moderní pojetí a postupy (13. vyd.). Grada Publishing.
Horváthová, P., Bláha, J., & Čopíková, A. (2016). Řízení lidských zdrojů: Nové trendy. Management Press.
Janouch, V. (2020). Internetový marketing (3. vyd.). Computer Press.
Morsley, R., & Schmidt, L. (2017). Employer branding for dummies. John Wiley & Sons.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila členy komise se svou bakalářskou prací na téma Kariérní stránky jako nástroj získávání pracovníků. Představila cíl práce, teoretickou část, výzkumný soubor a hodnotící indikátory. V prezentaci se převážně věnovala praktickým výsledkům bakalářské práce. Konkrétně studentka prezentovala výsledky hodnocení. Dále studentka navrhla doporučení pro firmy ve výzkumném souboru. Následně studentka odpovídala na otázky, které byly položené v posudcích od vedoucí a oponenta práce. Zároveň studentka odpovídala na doplňující otázky členů komise. Na otázky studentka odpovídala dobře.