Hlavním tématem této bakalářské práce je představit a popsat marketingovou komunikaci projektu Crop up, který funguje pod záštitou plzeňské pobočky mezinárodní studentské organizace AIESEC. Cílem práce je připravit konkrétní návrhy na zlepšení této marketingové komunikace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části práce je nadefinován marketing, projekt, nezisková organizace a pojmy s tím spojené. V praktické části je představen proces vývoje projektu, ukázka marketingových aktivit a komunikace a používaných materiálů. V poslední kapitole praktické části jsou připraveny konkrétní návrhy na zlepšení marketingové komunikace, které se týkají např. prodeje, e-mailingu nebo propagace projektu Crop up. Práce má plzeňské pobočce AIESEC pomoci zlepšit marketingovou komunikaci a ukázat na důležitost marketingu na poli neziskových organizací.
Anotace v angličtině
The main topic of this bachelor thesis is to introduce and describe the marketing communication of the Crop up project, which operates under the auspices of the Pilsen branch of the international student organization AIESEC. The goal of the thesis is to prepare concrete proposals for improving this marketing communication. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of the thesis defines marketing, project, non-profit organization and related concepts. The practical part presents the process of project development, the marketing activities and communication and the used materials. In the last chapter of the practical part, concrete suggestions for improving marketing communication, such as sales, e-mailing or promotion of the Crop up project, are prepared. The purpose of this thesis to help the Pilsen branch of AIESEC to improve marketing communication and to show the importance of marketing in the field of non-profit organizations.
Klíčová slova
marketing, projekt, nezisková organizace, AIESEC, Crop up
Klíčová slova v angličtině
marketing, project, non-profit organization, AIESEC, Crop up
Rozsah průvodní práce
57 s. (63 466 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním tématem této bakalářské práce je představit a popsat marketingovou komunikaci projektu Crop up, který funguje pod záštitou plzeňské pobočky mezinárodní studentské organizace AIESEC. Cílem práce je připravit konkrétní návrhy na zlepšení této marketingové komunikace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části práce je nadefinován marketing, projekt, nezisková organizace a pojmy s tím spojené. V praktické části je představen proces vývoje projektu, ukázka marketingových aktivit a komunikace a používaných materiálů. V poslední kapitole praktické části jsou připraveny konkrétní návrhy na zlepšení marketingové komunikace, které se týkají např. prodeje, e-mailingu nebo propagace projektu Crop up. Práce má plzeňské pobočce AIESEC pomoci zlepšit marketingovou komunikaci a ukázat na důležitost marketingu na poli neziskových organizací.
Anotace v angličtině
The main topic of this bachelor thesis is to introduce and describe the marketing communication of the Crop up project, which operates under the auspices of the Pilsen branch of the international student organization AIESEC. The goal of the thesis is to prepare concrete proposals for improving this marketing communication. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of the thesis defines marketing, project, non-profit organization and related concepts. The practical part presents the process of project development, the marketing activities and communication and the used materials. In the last chapter of the practical part, concrete suggestions for improving marketing communication, such as sales, e-mailing or promotion of the Crop up project, are prepared. The purpose of this thesis to help the Pilsen branch of AIESEC to improve marketing communication and to show the importance of marketing in the field of non-profit organizations.
Klíčová slova
marketing, projekt, nezisková organizace, AIESEC, Crop up
Klíčová slova v angličtině
marketing, project, non-profit organization, AIESEC, Crop up
Zásady pro vypracování
Zpracujte stručný úvod do problematiky marketingu v neziskovém sektoru.
Představte vybraný projekt.
Analyzujte využití vybraných nástrojů marketingu v tomto projektu.
Formulujte závěry a návrhy pro možná zlepšení.
Zásady pro vypracování
Zpracujte stručný úvod do problematiky marketingu v neziskovém sektoru.
Představte vybraný projekt.
Analyzujte využití vybraných nástrojů marketingu v tomto projektu.
Formulujte závěry a návrhy pro možná zlepšení.
Seznam doporučené literatury
Bačuvčík, R. (2011). Marketing neziskových organizací. VeRBuM.
Hejduková, P., Hommerová, D., & Krechovská, M. (2018). Řízení neziskových organizací: klíčové oblasti pro jejich udržitelnost. Grada Publishing.
Kotler, P. (2016). Marketing Management. (15th ed.). Pearson Education.
Šedivý, M., & Medlíková, O. (2017). Úspěšná nezisková organizace. (3. vyd.). Grada Publishing.
Seznam doporučené literatury
Bačuvčík, R. (2011). Marketing neziskových organizací. VeRBuM.
Hejduková, P., Hommerová, D., & Krechovská, M. (2018). Řízení neziskových organizací: klíčové oblasti pro jejich udržitelnost. Grada Publishing.
Kotler, P. (2016). Marketing Management. (15th ed.). Pearson Education.
Šedivý, M., & Medlíková, O. (2017). Úspěšná nezisková organizace. (3. vyd.). Grada Publishing.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, portréty, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka v úvodu obhajoby své bakalářské práce představila organizaci AIESEC. A dále také popsal svoji roli ve zkoumaném projektu Crop up. V další části studentka představila cíl své práce, věnovala se postupu zpracování praktické části. V poslední části své prezentace shrnula svá doporučení a výstupy práce.
Již v průběhu prezentace své práce studentka odpovídala na některé otázky z posudků vedoucího a oponenta práce.
Dále probíhala diskuze nad posudky k práci mezi studentkou a členy státnicové komise.