Tématem bakalářské práce je online marketing Zámku a zahrad Schönbrunn. V
teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako marketing, dále rozdělený na online
marketing. Kromě toho se práce zabývá marketingovou strategií, nástroji online
marketingové komunikace, marketingem v rámci vyhledávačů, optimalizací pro vyhledávače, PPC reklamou a marketingem na sociálních médiích. V praktické části je provedeno srovnání Schönbrunnu s konkurencí v Kroměříži. Dále je zahrnuta
optimalizace ve vyhledávačích pomocí Seomakeru a dotazníkové šetření soustředěné na vyhledávání na internetu a šetření pomocí oční kamery (Eye cracking) zaměřené na webové stránky a sociální sítě. Výsledky všech analýz jsou využity k vytvoření návrhů a doporučení pro zefektivnění online marketingové strategie subjektu a zvýšení spokojenosti.
Anotace v angličtině
The topic of the bachelor thesis is the online marketing of Schönbrunn Palace and Gardens. The theoretical part explains concepts such as marketing, further divided into online marketing. In addition, the thesis deals with marketing strategy, online marketing communication tools, search engine marketing, search engine optimization, PPC advertising and social media marketing. In the practical part, a comparison of Schönbrunn with its competitors in Kroměříž is made. In addition, search engine optimization using Seomaker and a questionnaire survey focusing on internet searches and an eye cracking survey focusing on websites and social media are included. The results of all the analyses are used to make suggestions and recommendations to improve the entity's online marketing strategy and increase satisfaction.
Klíčová slova
marketing, online marketing, Schönbrunn, sociální média, sociální sítě, eye tracking, optimalizace, vyhledávače, marketingová strategie
Klíčová slova v angličtině
marketing, online marketing, Schönbrunn, social media, social networks, eye tracking, optimization, search engines, marketing strategy
Rozsah průvodní práce
64 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem bakalářské práce je online marketing Zámku a zahrad Schönbrunn. V
teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako marketing, dále rozdělený na online
marketing. Kromě toho se práce zabývá marketingovou strategií, nástroji online
marketingové komunikace, marketingem v rámci vyhledávačů, optimalizací pro vyhledávače, PPC reklamou a marketingem na sociálních médiích. V praktické části je provedeno srovnání Schönbrunnu s konkurencí v Kroměříži. Dále je zahrnuta
optimalizace ve vyhledávačích pomocí Seomakeru a dotazníkové šetření soustředěné na vyhledávání na internetu a šetření pomocí oční kamery (Eye cracking) zaměřené na webové stránky a sociální sítě. Výsledky všech analýz jsou využity k vytvoření návrhů a doporučení pro zefektivnění online marketingové strategie subjektu a zvýšení spokojenosti.
Anotace v angličtině
The topic of the bachelor thesis is the online marketing of Schönbrunn Palace and Gardens. The theoretical part explains concepts such as marketing, further divided into online marketing. In addition, the thesis deals with marketing strategy, online marketing communication tools, search engine marketing, search engine optimization, PPC advertising and social media marketing. In the practical part, a comparison of Schönbrunn with its competitors in Kroměříž is made. In addition, search engine optimization using Seomaker and a questionnaire survey focusing on internet searches and an eye cracking survey focusing on websites and social media are included. The results of all the analyses are used to make suggestions and recommendations to improve the entity's online marketing strategy and increase satisfaction.
Klíčová slova
marketing, online marketing, Schönbrunn, sociální média, sociální sítě, eye tracking, optimalizace, vyhledávače, marketingová strategie
Klíčová slova v angličtině
marketing, online marketing, Schönbrunn, social media, social networks, eye tracking, optimization, search engines, marketing strategy
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska práce.
Popiště zkoumaný subjekt.
Analyzujte využití online marketingu daného subjektu a srovnejte ho s vybranou konkurencí.
Formulujte závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska práce.
Popiště zkoumaný subjekt.
Analyzujte využití online marketingu daného subjektu a srovnejte ho s vybranou konkurencí.
Formulujte závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
Beránek, J. (2016). Ekonomika cestovního ruchu. Grada Publishing.
Janouch, V. (2014). Internetový marketing. Computer Press.
Orieška, J. (2010). Služby v cestovním ruchu. Idea Servis.
Stuchlík, P., Pegner, M., & Dvořáček, M. (1998). Marketing a reklama na internetu. Grada Publishing.
Seznam doporučené literatury
Beránek, J. (2016). Ekonomika cestovního ruchu. Grada Publishing.
Janouch, V. (2014). Internetový marketing. Computer Press.
Orieška, J. (2010). Služby v cestovním ruchu. Idea Servis.
Stuchlík, P., Pegner, M., & Dvořáček, M. (1998). Marketing a reklama na internetu. Grada Publishing.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka komisi seznámila s cílem své práce a s použitými výzkumnými metodami (dotazníkové šetření a eye tracking). Poté studentka prezentovala výsledky dotazníkového šetření a oční kamery. V závěru studentka pojednávala o svých návrzích a doporučeních. Předseda komise konstatoval, že se v práci vyskytují neodborné formulace a překlepy. Předseda komise studentku vyzval, aby odpověděla na otázky vedoucího práce. Studentka dále odpovídala na doplňující otázky členů komise. Komise studentku obeznamovala s nedostatky práce (nedostatečně zpracovaná metodika práce). Ostatní členové komise studentku upozorňovali na další nedostatky (např. nedostatečná analýza on-page faktorů, heatmap).