Diplomová práce je zaměřena na strategickou analýzu podniku Pebal s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části. První teoretická část se zaměřuje na teoretickou rešerši odborné literatury. Druhá praktická část aplikuje poznatky získané z teoretické části na reálný podnik. Poté je vybraná strategie implementována a pomocí stanovených strategických cílů by měla být naplněna. Informace pro tvorbu práce byly získány z odborné literatury, databází, interních dokumentů podniku a z osobní komunikace se zástupci podniku.
Anotace v angličtině
The master´s thesis is focused on the strategic analysis of the company Pebal s.r.o. The thesis is divided into two parts. The first theoretical part focuses on a theoretical professional literature research. The second practical part applies the knowledge obtained from the theoretical part to a real enterprise. Then the selected strategy is implemented and through the set strategic objectives should be fulfilled. The information for the development of the thesis was obtained from professional literature, databases, internal documents of the company and from personal communication with representatives of the company.
Klíčová slova
strategie, vize, mise, strategický management, interní analýza, externí analýza, strategický plán, finanční plán, rizika
Diplomová práce je zaměřena na strategickou analýzu podniku Pebal s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části. První teoretická část se zaměřuje na teoretickou rešerši odborné literatury. Druhá praktická část aplikuje poznatky získané z teoretické části na reálný podnik. Poté je vybraná strategie implementována a pomocí stanovených strategických cílů by měla být naplněna. Informace pro tvorbu práce byly získány z odborné literatury, databází, interních dokumentů podniku a z osobní komunikace se zástupci podniku.
Anotace v angličtině
The master´s thesis is focused on the strategic analysis of the company Pebal s.r.o. The thesis is divided into two parts. The first theoretical part focuses on a theoretical professional literature research. The second practical part applies the knowledge obtained from the theoretical part to a real enterprise. Then the selected strategy is implemented and through the set strategic objectives should be fulfilled. The information for the development of the thesis was obtained from professional literature, databases, internal documents of the company and from personal communication with representatives of the company.
Klíčová slova
strategie, vize, mise, strategický management, interní analýza, externí analýza, strategický plán, finanční plán, rizika
Definujte základní teoretické pojmy strategického managementu.
Představte vybranou organizaci a její strategické řízení.
Proveďte analýzu vnitřního a vnějšího prostředí dané organizace a zpracujte strategický plán na následující střednědobé období.
Vytvořte plán pro implementaci strategického plánu organizace.
Stanovte finanční plán a proveďte analýzu rizik.
Zásady pro vypracování
Definujte základní teoretické pojmy strategického managementu.
Představte vybranou organizaci a její strategické řízení.
Proveďte analýzu vnitřního a vnějšího prostředí dané organizace a zpracujte strategický plán na následující střednědobé období.
Vytvořte plán pro implementaci strategického plánu organizace.
Stanovte finanční plán a proveďte analýzu rizik.
Seznam doporučené literatury
David, F. R., & David, F. R. (2017). Strategic Management: A Competitive Advantage Approach, Concepts (16. vyd.). Pearson.
Fotr, J., Vacík, E., Souček, I., Špaček, M., & Hájek, S. (2020). Tvorba strategie a strategické plánování: teorie a praxe (2. vyd.). Grada Publishing.
Fotr, J., Vacík, E., Špaček, M., & Souček, I. (2017). Úspěšná realizace strategie a strategického plánu. Grada Publishing.
Hanzelková, A., Keřkovský, M., & Vykypěl, O. (2017). Strategické řízení: Teorie pro praxi (3. vyd.). C. H. Beck.
Seznam doporučené literatury
David, F. R., & David, F. R. (2017). Strategic Management: A Competitive Advantage Approach, Concepts (16. vyd.). Pearson.
Fotr, J., Vacík, E., Souček, I., Špaček, M., & Hájek, S. (2020). Tvorba strategie a strategické plánování: teorie a praxe (2. vyd.). Grada Publishing.
Fotr, J., Vacík, E., Špaček, M., & Souček, I. (2017). Úspěšná realizace strategie a strategického plánu. Grada Publishing.
Hanzelková, A., Keřkovský, M., & Vykypěl, O. (2017). Strategické řízení: Teorie pro praxi (3. vyd.). C. H. Beck.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student seznámil členy komise se svou diplomovou prací na téma Strategický management organizace. Představil cíle práce a společnost na kterou byla práce zpracována. Převážná část prezentace byla věnována praktickým výsledkům. Následně student odpovídal na otázky položené v posudcích vedoucího a oponenta práce a na doplňující otázky členů komise. Student na otázky odpověděl dobře. V rámci obhajoby bylo přikloněno k hodnocení vedoucího práce.