Diplomová práce se zaměřuje na využití environmentálního gamebooku jako učební pomůcky pro žáky prvního stupně základní školy. Teoretická část zkoumá začlenění environmentální výchovy do vzdělávacích programů pro ZŠ, gamifikaci ve výuce a historii gamebooků. Praktická část pak obsahuje samotný gamebook, který byl vytvořen a otestován a vyhodnocen s žáky prvního stupně základní školy.
Anotace v angličtině
The diploma thesis focuses on using the Environmental Gamebook as an educational aid for lower primary school students. The theoretical part examines the integration of environmental education into lower primary school curricula, gamification in education, and the history of gamebooks. The practical part includes the environmental gamebook that was created, tested, and evaluated with elementary school students.
Diplomová práce se zaměřuje na využití environmentálního gamebooku jako učební pomůcky pro žáky prvního stupně základní školy. Teoretická část zkoumá začlenění environmentální výchovy do vzdělávacích programů pro ZŠ, gamifikaci ve výuce a historii gamebooků. Praktická část pak obsahuje samotný gamebook, který byl vytvořen a otestován a vyhodnocen s žáky prvního stupně základní školy.
Anotace v angličtině
The diploma thesis focuses on using the Environmental Gamebook as an educational aid for lower primary school students. The theoretical part examines the integration of environmental education into lower primary school curricula, gamification in education, and the history of gamebooks. The practical part includes the environmental gamebook that was created, tested, and evaluated with elementary school students.