Práce pojednává o rozdělení didaktických prostředků, didaktické technice, vybavení učebny a způsobu používání těchto prostředků. Je zde popsán způsob výuky ve virtuální učebně Google a proveden průzkum, jak žáci tuto učebnu používají.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the division of didactic means, didactic technology, classroom equipment and the way of using these means. It describes the way of teaching in the Google virtual classroom and surveys how students use the classroom.
Klíčová slova
Didaktická technika, vybavení učebny, moderní výuka, odborný předmět, Google Classroom.
Klíčová slova v angličtině
Didactic technique, classroom equipment, modern teaching, professional subject, Google Classroom.
Rozsah průvodní práce
40
Jazyk
CZ
Anotace
Práce pojednává o rozdělení didaktických prostředků, didaktické technice, vybavení učebny a způsobu používání těchto prostředků. Je zde popsán způsob výuky ve virtuální učebně Google a proveden průzkum, jak žáci tuto učebnu používají.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the division of didactic means, didactic technology, classroom equipment and the way of using these means. It describes the way of teaching in the Google virtual classroom and surveys how students use the classroom.
Klíčová slova
Didaktická technika, vybavení učebny, moderní výuka, odborný předmět, Google Classroom.
Klíčová slova v angličtině
Didactic technique, classroom equipment, modern teaching, professional subject, Google Classroom.
Zásady pro vypracování
1. Rozdělení didaktických prostředků
2. Technické vybavení školní učebny a jeho využití při výuce
3. Výuka předmětu PZT v digitálním prostředí Google Classroom
4. Průzkum - dotazník způsobu využívání G - Classroom a jiných dig. prostředků pro přípravu na předmět PZT
5. Závěr
Zásady pro vypracování
1. Rozdělení didaktických prostředků
2. Technické vybavení školní učebny a jeho využití při výuce
3. Výuka předmětu PZT v digitálním prostředí Google Classroom
4. Průzkum - dotazník způsobu využívání G - Classroom a jiných dig. prostředků pro přípravu na předmět PZT
5. Závěr
Seznam doporučené literatury
VANĚČEK, David. Didaktika technických odborných předmětů. Praha: České vysoké učení technické v Praze, 2016. ISBN 978-80-01-05991-3
DRAHOVZAL, Jan, Rudolf KOHOUTEK a Oldřich KILIÁN. Didaktika odborných předmětů. Brno: Paido, 1997. ISBN 80-85931-35-4.
PETTY, Geoffrey. Moderní vyučování. Vyd. 2. Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-681-0.
ČAPEK, Robert. Moderní didaktika: lexikon výukových a hodnoticích metod. Praha: Grada, 2015. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-247-3450-7.
VANĚČEK, David. Informační a komunikační technologie ve vzdělávání. V Praze: České vysoké učení technické, 2008. ISBN 978-80-01-04087-4.
RÉDL, Otta, NEVORAL, Jaroslav, ŠKUBNA, Josef, ZELINA, Antonín. Základy mechanizace 1: učebnice pro střední zemědělské školy. Praha: Credit, 1996. ISBN 80-901645-8-7.
Seznam doporučené literatury
VANĚČEK, David. Didaktika technických odborných předmětů. Praha: České vysoké učení technické v Praze, 2016. ISBN 978-80-01-05991-3
DRAHOVZAL, Jan, Rudolf KOHOUTEK a Oldřich KILIÁN. Didaktika odborných předmětů. Brno: Paido, 1997. ISBN 80-85931-35-4.
PETTY, Geoffrey. Moderní vyučování. Vyd. 2. Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-681-0.
ČAPEK, Robert. Moderní didaktika: lexikon výukových a hodnoticích metod. Praha: Grada, 2015. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-247-3450-7.
VANĚČEK, David. Informační a komunikační technologie ve vzdělávání. V Praze: České vysoké učení technické, 2008. ISBN 978-80-01-04087-4.
RÉDL, Otta, NEVORAL, Jaroslav, ŠKUBNA, Josef, ZELINA, Antonín. Základy mechanizace 1: učebnice pro střední zemědělské školy. Praha: Credit, 1996. ISBN 80-901645-8-7.