Tato bakalářská práce se zabývá uplatněním e-learningu ve vzdělávání studentů programu všeobecné ošetřovatelství. Teoretická práce je zaměřena na efektivitu e-learningu ve vzdělávání studentů programu všeobecné ošetřovatelství. Dále jsou v práci představeny formy e-learningu a shrnuty výhody a nevýhody e-learningu a také jeho efektivita ve vzdělávání. Praktická část shrnuje údaje získané na základě vybraných studií týkající se efektivity e-learningu ve vzdělávání programu všeobecné ošetřovatelství. Cílem bakalářské práce je zmapovat a sumarizovat aktuální, publikované poznatky, které se týkají efektivity e-learningu ve vzdělávání studentů programu všeobecné ošetřovatelství.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis deals with the application of e-learning in the education of students in the general nursing program. The theoretical work focuses on the effectiveness of e-learning in the education of students in the general nursing program. Furthermore, the thesis introduces the forms of e-learning and summarizes the advantages and disadvantages of e-learning as well as its effectiveness in education. The practical part provides data obtained from selected studies regarding the effectiveness of e-learning in the education of the general nursing program. The aim of the bachelor thesis is to map and summarize the current, published findings related to the effectiveness of e-learning in the education of students in the general nursing program.
Tato bakalářská práce se zabývá uplatněním e-learningu ve vzdělávání studentů programu všeobecné ošetřovatelství. Teoretická práce je zaměřena na efektivitu e-learningu ve vzdělávání studentů programu všeobecné ošetřovatelství. Dále jsou v práci představeny formy e-learningu a shrnuty výhody a nevýhody e-learningu a také jeho efektivita ve vzdělávání. Praktická část shrnuje údaje získané na základě vybraných studií týkající se efektivity e-learningu ve vzdělávání programu všeobecné ošetřovatelství. Cílem bakalářské práce je zmapovat a sumarizovat aktuální, publikované poznatky, které se týkají efektivity e-learningu ve vzdělávání studentů programu všeobecné ošetřovatelství.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis deals with the application of e-learning in the education of students in the general nursing program. The theoretical work focuses on the effectiveness of e-learning in the education of students in the general nursing program. Furthermore, the thesis introduces the forms of e-learning and summarizes the advantages and disadvantages of e-learning as well as its effectiveness in education. The practical part provides data obtained from selected studies regarding the effectiveness of e-learning in the education of the general nursing program. The aim of the bachelor thesis is to map and summarize the current, published findings related to the effectiveness of e-learning in the education of students in the general nursing program.
Zpracovat seznam odborné literatury na vybrané téma.
Stanovit cíl kvalifikační práce.
Zpracovat teoretickou a praktickou část dle požadavků FZS.
Popsat metodiku praktické části.
Vypracovat diskuzi a závěř kvalifikační práce.
Dodržet formální úpravu kvalifikační práce dle požadavků FZS.
Dodržet citační normu.
Dodržet předepsaný minimální počet konzultací s vedoucím práce.
Zásady pro vypracování
Zpracovat seznam odborné literatury na vybrané téma.
Stanovit cíl kvalifikační práce.
Zpracovat teoretickou a praktickou část dle požadavků FZS.
Popsat metodiku praktické části.
Vypracovat diskuzi a závěř kvalifikační práce.
Dodržet formální úpravu kvalifikační práce dle požadavků FZS.
Dodržet citační normu.
Dodržet předepsaný minimální počet konzultací s vedoucím práce.
Seznam doporučené literatury
KORVINY, Petr. Studium ošetřovatelství s podporou e-learningu. In: Cesta k profesionálnímu ošetřovatelství. Vyd. 1. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2009, s. 85-89. ISBN 978-80-7248-521-5
MARKOVÁ, Marie. E-learning ve vzdělávání zdravotníků. Ošetřovatelská péče. 2011, roč. 2011, č. 2, s. 8. ISSN 2336-1603
POKORNÁ, Andrea, HRTOŇOVÁ, Nina a VÁŇOVÁ, Tamara. Didaktické zásady přípravy e-learningových materiálů v nelékářských studijních oborech, zdroje na internetu: metodická příručka pro tvůrce studijních materiálů. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012. 23 s. ISBN 978-80-210-6117-0.
ZOUNEK, Jiří a SUDICKÝ, Petr. E-learning: učení (se) s online technologiemi. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2012. 226 s. ISBN 978-80-7357-903-6.
Djukic M, Mola A, Keating S, Melnyk H, Haber J. E-Learning for Population Health Management: An Educational Innovation to Prepare Student and Practicing Nurses for Value-Based Care. Nurs Educ Perspect. 2021 Nov-Dec 01;42(6):E117-E119. doi: 10.1097/01.NEP.0000000000000857. PMID: 34265821.
Seznam doporučené literatury
KORVINY, Petr. Studium ošetřovatelství s podporou e-learningu. In: Cesta k profesionálnímu ošetřovatelství. Vyd. 1. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2009, s. 85-89. ISBN 978-80-7248-521-5
MARKOVÁ, Marie. E-learning ve vzdělávání zdravotníků. Ošetřovatelská péče. 2011, roč. 2011, č. 2, s. 8. ISSN 2336-1603
POKORNÁ, Andrea, HRTOŇOVÁ, Nina a VÁŇOVÁ, Tamara. Didaktické zásady přípravy e-learningových materiálů v nelékářských studijních oborech, zdroje na internetu: metodická příručka pro tvůrce studijních materiálů. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012. 23 s. ISBN 978-80-210-6117-0.
ZOUNEK, Jiří a SUDICKÝ, Petr. E-learning: učení (se) s online technologiemi. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2012. 226 s. ISBN 978-80-7357-903-6.
Djukic M, Mola A, Keating S, Melnyk H, Haber J. E-Learning for Population Health Management: An Educational Innovation to Prepare Student and Practicing Nurses for Value-Based Care. Nurs Educ Perspect. 2021 Nov-Dec 01;42(6):E117-E119. doi: 10.1097/01.NEP.0000000000000857. PMID: 34265821.