Předložená diplomová práce s názvem "Koncept ekoznačky ve vybraném kraji ČR" se
zabývá návrhem konceptu značky ZDRAVÁ KRAJINA PARTNER PROJEKTU na území Plzeňského kraje. V teoretické části se práce věnuje definování teoretických
východisek do problematiky udržitelného rozvoje, společenské odpovědnosti firem
společně s marketingovou komunikací a brandingem. Dále obsahuje definice vybrané
kvantitativní metody - dotazník, a kvalitativní metody - strukturované rozhovory. Hlavním cílem empirické části, která je rozdělena do čtyř částí, je vytvoření návrhu značky obsahující parametry a podmínky udělování a užívání této značky. První část se pomocí kvantitativního výzkumu zaměřuje na zmapování zájmu firem o značku a současně na zjištění bližších informací následně použitých ve druhé části, tedy návrhu konceptu značky. V poslední části je kvalitativní metodou proveden druhý výzkum, jež má za cíl upravit nastavené parametry značky. Současně s tím jsou zde navrženy i marketingové aktivity značky.
Anotace v angličtině
The presented master's thesis titled "Ecolabel concept in a selected region of the Czech Republic" deals with the proposal of the ZDRAVÁ KRAJINA PARTNER PROJEKTU brand concept in the Pilsen Region. In the theoretical part, the thesis defines the theoretical basis for sustainable development, corporate social responsibility, and marketing communication and branding. It also includes definitions of the selected quantitative method - questionnaire, and qualitative method - structured interviews. The main aim of the empirical part, divided into four sections, is to create a brand proposal containing parameters and conditions for granting and using this brand. The first part, using quantitative research, focuses on mapping the companies' interest in the brand and at the same time obtaining more detailed information subsequently used in the second
part, the proposal of the brand concept. In the final part, qualitative research is conducted to adjust the set brand parameters. Simultaneously, marketing activities for the brand are proposed here.
Klíčová slova
udržitelný rozvoj, ochrana životního prostředí, značka, branding, marketingové aktivity
Předložená diplomová práce s názvem "Koncept ekoznačky ve vybraném kraji ČR" se
zabývá návrhem konceptu značky ZDRAVÁ KRAJINA PARTNER PROJEKTU na území Plzeňského kraje. V teoretické části se práce věnuje definování teoretických
východisek do problematiky udržitelného rozvoje, společenské odpovědnosti firem
společně s marketingovou komunikací a brandingem. Dále obsahuje definice vybrané
kvantitativní metody - dotazník, a kvalitativní metody - strukturované rozhovory. Hlavním cílem empirické části, která je rozdělena do čtyř částí, je vytvoření návrhu značky obsahující parametry a podmínky udělování a užívání této značky. První část se pomocí kvantitativního výzkumu zaměřuje na zmapování zájmu firem o značku a současně na zjištění bližších informací následně použitých ve druhé části, tedy návrhu konceptu značky. V poslední části je kvalitativní metodou proveden druhý výzkum, jež má za cíl upravit nastavené parametry značky. Současně s tím jsou zde navrženy i marketingové aktivity značky.
Anotace v angličtině
The presented master's thesis titled "Ecolabel concept in a selected region of the Czech Republic" deals with the proposal of the ZDRAVÁ KRAJINA PARTNER PROJEKTU brand concept in the Pilsen Region. In the theoretical part, the thesis defines the theoretical basis for sustainable development, corporate social responsibility, and marketing communication and branding. It also includes definitions of the selected quantitative method - questionnaire, and qualitative method - structured interviews. The main aim of the empirical part, divided into four sections, is to create a brand proposal containing parameters and conditions for granting and using this brand. The first part, using quantitative research, focuses on mapping the companies' interest in the brand and at the same time obtaining more detailed information subsequently used in the second
part, the proposal of the brand concept. In the final part, qualitative research is conducted to adjust the set brand parameters. Simultaneously, marketing activities for the brand are proposed here.
Klíčová slova
udržitelný rozvoj, ochrana životního prostředí, značka, branding, marketingové aktivity
Vypracujte teoretická východiska do problematiky udržitelného rozvoje a společenské odpovědnosti firem společně s problematikou marketingové komunikace a brandingu.
Představte ekoznačku ve vybraném kraji České republiky.
Realizujte dotazníkové šetření a vytvořte návrh konceptu udržitelnosti vybrané ekoznačky.
Proveďte metodou řízených strukturovaných rozhovorů šetření s vybranými firmami k ověření navrženého konceptu udržitelnosti ekoznačky.
Finalizujte koncept udržitelnosti ekoznačky vybraného kraje včetně marketingových aktivit.
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretická východiska do problematiky udržitelného rozvoje a společenské odpovědnosti firem společně s problematikou marketingové komunikace a brandingu.
Představte ekoznačku ve vybraném kraji České republiky.
Realizujte dotazníkové šetření a vytvořte návrh konceptu udržitelnosti vybrané ekoznačky.
Proveďte metodou řízených strukturovaných rozhovorů šetření s vybranými firmami k ověření navrženého konceptu udržitelnosti ekoznačky.
Finalizujte koncept udržitelnosti ekoznačky vybraného kraje včetně marketingových aktivit.
Seznam doporučené literatury
Jakubíková, D. (2013). Strategický marketing: Strategie a trendy. (2. vyd.). Grada.
Kozel, R., Mynářová, L., & Svobodová, H. (2011). Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Grada.
Kunz, V. (2012). Společenská odpovědnost firem. Grada.
Slade-Brooking, C. (2016). Creating a Brand Identity: A Guide for Designers., Laurence King Publishing.
Seznam doporučené literatury
Jakubíková, D. (2013). Strategický marketing: Strategie a trendy. (2. vyd.). Grada.
Kozel, R., Mynářová, L., & Svobodová, H. (2011). Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Grada.
Kunz, V. (2012). Společenská odpovědnost firem. Grada.
Slade-Brooking, C. (2016). Creating a Brand Identity: A Guide for Designers., Laurence King Publishing.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka v prezentaci uvedla cíl práce a popsala metodiku práce. Poté představila projekt Zdravá krajina a partnera projektu. Následně za zaměřila na prezentaci provedeného kvantitativního výzkumu, uvedla cíle výzkumu, výzkumné otázky, průběh a výsledky dotazníkového šetření. Poté se zaměřila na kvalitativní část výzkumu. V závěrečné části prezentace shrnula výsledky celého výzkumu a návrhy, zaměřila se na parametry a podmínky značky, ověření návrhu konceptu značky a marketingové aktivity značky.
Po prezentaci studentka odpověděla na otázky z posudků a otázky členů komise.