Předložená bakalářská práce má za cíl zhodnotit marketingový mix Jazykové školy Eufrat a navrhnout doporučení pro další praxi. V první části jsou popsána teoretická východiska marketingového mixu a služeb. Následně je proveden empirický výzkum zaměřený na marketingový mix uvedené jazykové školy včetně porovnání s hlavními konkurenty. Při výzkumu byla použita PEST analýza, Porterova analýza pěti sil, analýza marketingového mixu a SWOT analýza. V závěru práce jsou navrhnuta doporučení pro zlepšení marketingového mixu Jazykové školy Eufrat, která vzešla z empirického výzkumu.
Anotace v angličtině
The presented bachelor thesis aims to evaluate the marketing mix of the Eufrat Language School and propose recommendations for further practice. The first part describes the theoretical background of the marketing mix and services. Subsequently, empirical research focused on the marketing mix of the mentioned language school, including comparisons with key competitors, was conducted. The research utilized PEST analysis, Porter's Five Forces analysis, analysis of the marketing mix, and SWOT analysis. In conclusion, recommendations for improving the marketing mix of the Eufrat Language School, derived from empirical research, are proposed.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, služby, jazyková škola
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing mix, services, language school
Rozsah průvodní práce
75 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená bakalářská práce má za cíl zhodnotit marketingový mix Jazykové školy Eufrat a navrhnout doporučení pro další praxi. V první části jsou popsána teoretická východiska marketingového mixu a služeb. Následně je proveden empirický výzkum zaměřený na marketingový mix uvedené jazykové školy včetně porovnání s hlavními konkurenty. Při výzkumu byla použita PEST analýza, Porterova analýza pěti sil, analýza marketingového mixu a SWOT analýza. V závěru práce jsou navrhnuta doporučení pro zlepšení marketingového mixu Jazykové školy Eufrat, která vzešla z empirického výzkumu.
Anotace v angličtině
The presented bachelor thesis aims to evaluate the marketing mix of the Eufrat Language School and propose recommendations for further practice. The first part describes the theoretical background of the marketing mix and services. Subsequently, empirical research focused on the marketing mix of the mentioned language school, including comparisons with key competitors, was conducted. The research utilized PEST analysis, Porter's Five Forces analysis, analysis of the marketing mix, and SWOT analysis. In conclusion, recommendations for improving the marketing mix of the Eufrat Language School, derived from empirical research, are proposed.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, služby, jazyková škola
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing mix, services, language school
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska do problematiky marketingového mixu.
Představte vybranou jazykovou školu a její konkurenci.
Pomocí vhodných nástrojů analyzujte marketingový mix vybrané jazykové školy.
Zhodnoťte získané poznatky a navrhněte případná doporučení pro další praxi.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska do problematiky marketingového mixu.
Představte vybranou jazykovou školu a její konkurenci.
Pomocí vhodných nástrojů analyzujte marketingový mix vybrané jazykové školy.
Zhodnoťte získané poznatky a navrhněte případná doporučení pro další praxi.
Seznam doporučené literatury
Janouch, V. (2020). Internetový marketing. (3. vyd.). Computer Press.
Karlíček, M., Machek, M., Novinský, M., Chytková, Z., Dvořák, J., Bartoš, P., Koudelka, J., Tyll, L., Tahal, R., Mařík, J., Říha, D., & Pištělák, P. (2018). Základy marketingu. (2. vyd.). Grada.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2013). Marketing management. (14. vyd.). Grada.
Vaštíková, M. (2014). Marketing služeb – efektivně a moderně. (2. vyd.). Grada.
Seznam doporučené literatury
Janouch, V. (2020). Internetový marketing. (3. vyd.). Computer Press.
Karlíček, M., Machek, M., Novinský, M., Chytková, Z., Dvořák, J., Bartoš, P., Koudelka, J., Tyll, L., Tahal, R., Mařík, J., Říha, D., & Pištělák, P. (2018). Základy marketingu. (2. vyd.). Grada.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2013). Marketing management. (14. vyd.). Grada.
Vaštíková, M. (2014). Marketing služeb – efektivně a moderně. (2. vyd.). Grada.