Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a srovnání marketingové komunikace nízkonákladových a tradičních leteckých společností. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy jako je marketingová komunikace nebo marketingový mix, a je představen vývoj a současný stav leteckého průmyslu. Praktická část na základě dotazníkového šetření a obsahové analýzy představuje vybrané letecké společnosti, na základě kterých následně popisuje a sumarizuje marketingový mix a marketingovou komunikaci.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on the analysis and comparison of marketing communication of low-cost and traditional airlines. In the theoretical part, key terms such as marketing communication or marketing mix are defined including the evolution and current situation of the airline industry. Based on a questionnaire survey and content analysis, the practical part introduces selected airlines and afterwards describes and summarizes the marketing mix and marketing communication of these airline types.
Klíčová slova
letecké společnosti, nízkonákladové letecké společnosti, tradiční letecké společnosti, marketingová komunikace, marketingový mix
Klíčová slova v angličtině
airlines, airline companies, low-cost airlines, traditional airlines, marketing mix, marketing communication
Rozsah průvodní práce
70 s. (112 230 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a srovnání marketingové komunikace nízkonákladových a tradičních leteckých společností. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy jako je marketingová komunikace nebo marketingový mix, a je představen vývoj a současný stav leteckého průmyslu. Praktická část na základě dotazníkového šetření a obsahové analýzy představuje vybrané letecké společnosti, na základě kterých následně popisuje a sumarizuje marketingový mix a marketingovou komunikaci.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on the analysis and comparison of marketing communication of low-cost and traditional airlines. In the theoretical part, key terms such as marketing communication or marketing mix are defined including the evolution and current situation of the airline industry. Based on a questionnaire survey and content analysis, the practical part introduces selected airlines and afterwards describes and summarizes the marketing mix and marketing communication of these airline types.
Klíčová slova
letecké společnosti, nízkonákladové letecké společnosti, tradiční letecké společnosti, marketingová komunikace, marketingový mix
Klíčová slova v angličtině
airlines, airline companies, low-cost airlines, traditional airlines, marketing mix, marketing communication
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretický vstup do civilního letectví.
Zpracujte teoretický úvod k problematice marketingové komunikace.
Představte vybrané společnosti reprezentující nízkonákladové a tradiční letecké společnosti.
Pomocí vhodně zvolených metod analyzujte hlavní rozdíly v marketingové komunikaci mezi nízkonákladovou a tradiční leteckou společností.
Vhodně interpretujte závěry práce.
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretický vstup do civilního letectví.
Zpracujte teoretický úvod k problematice marketingové komunikace.
Představte vybrané společnosti reprezentující nízkonákladové a tradiční letecké společnosti.
Pomocí vhodně zvolených metod analyzujte hlavní rozdíly v marketingové komunikaci mezi nízkonákladovou a tradiční leteckou společností.
Vhodně interpretujte závěry práce.
Seznam doporučené literatury
Kernchen, N. (2007). Marketing differences between traditional airlines and low-cost airlines in Europe. GRIN Verlag.
Doganis, R. (2009). Flying off course IV: Airline economics and marketing. Routledge.
Malighetti, P., Paleari, S., & Redondi, R. (2009). Pricing strategies of low-cost airlines: The Ryanair case study. Journal of Air Transport Management, 15(4), 195-203.
Pruša, J. (2007). Svět letecké dopravy. Galileo CEE Service ČR.
Seznam doporučené literatury
Kernchen, N. (2007). Marketing differences between traditional airlines and low-cost airlines in Europe. GRIN Verlag.
Doganis, R. (2009). Flying off course IV: Airline economics and marketing. Routledge.
Malighetti, P., Paleari, S., & Redondi, R. (2009). Pricing strategies of low-cost airlines: The Ryanair case study. Journal of Air Transport Management, 15(4), 195-203.
Pruša, J. (2007). Svět letecké dopravy. Galileo CEE Service ČR.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student v prezentaci uvedl cíl práce, strukturu práce a shrnul metodiku práce. Poté prezentoval výstupy své práce a okomentoval zjištěné hlavní rozdíly modelů leteckých společností.
Po prezentaci se k práci vyjádřil vedoucí práce. Student pak odpověděl na otázku z posudku oponentky a na otázky členů komise.