Tato bakalářská práce je zaměřená na průzkum spokojenosti návštěvníků v oblasti lázeňských služeb ve vybrané destinaci. Práce je založena na teoretickém základu, ve
kterém lze nejdříve najít obecné informace o cestovním ruchu, o lázeňství a o lázeňství
v České republice. Poté se v práci popisuje vybraná destinace a její historie. Praktická část se zaměřuje na spokojenost hostů Mariánských lázní ve specifických oblastech služeb. Spokojenost se hodnotí v ubytovacích, stravovacích a léčebných službách. Dále se také hodnotí služby rekreační, informačního centra a na závěr se hodnotí celková spokojenost hostů.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on the survey of visitor satisfaction in the area of spa services in a selected destination. The thesis is based on a theoretical foundation in which one can first find general information about tourism, the spa industry, and the spa industry in the Czech Republic. Then the thesis describes the selected destination and its history. The practical part focuses on the satisfaction of the guests of Marian baths in specific service areas. Satisfaction is assessed in accommodation, catering and spa services. In addition, recreational services, information centre services are also evaluated and finally the overall guest satisfaction is assessed.
Klíčová slova
cestovní ruch, lázeňství, spokojenost hostů
Klíčová slova v angličtině
tourism, spa services, satisfaction of customers
Rozsah průvodní práce
70
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřená na průzkum spokojenosti návštěvníků v oblasti lázeňských služeb ve vybrané destinaci. Práce je založena na teoretickém základu, ve
kterém lze nejdříve najít obecné informace o cestovním ruchu, o lázeňství a o lázeňství
v České republice. Poté se v práci popisuje vybraná destinace a její historie. Praktická část se zaměřuje na spokojenost hostů Mariánských lázní ve specifických oblastech služeb. Spokojenost se hodnotí v ubytovacích, stravovacích a léčebných službách. Dále se také hodnotí služby rekreační, informačního centra a na závěr se hodnotí celková spokojenost hostů.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on the survey of visitor satisfaction in the area of spa services in a selected destination. The thesis is based on a theoretical foundation in which one can first find general information about tourism, the spa industry, and the spa industry in the Czech Republic. Then the thesis describes the selected destination and its history. The practical part focuses on the satisfaction of the guests of Marian baths in specific service areas. Satisfaction is assessed in accommodation, catering and spa services. In addition, recreational services, information centre services are also evaluated and finally the overall guest satisfaction is assessed.
Klíčová slova
cestovní ruch, lázeňství, spokojenost hostů
Klíčová slova v angličtině
tourism, spa services, satisfaction of customers
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod ke zvolenému tématu.
Popište vybranou destinaci.
Proveďte výzkum spokojenosti zákazníků v oblasti lázeňských služeb ve vybrané destinaci.
Zhodnoťte výsledky provedeného výzkumu a navrhněte opatření ke zvýšení spokojenosti zákazníků s lázeňskými službami.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod ke zvolenému tématu.
Popište vybranou destinaci.
Proveďte výzkum spokojenosti zákazníků v oblasti lázeňských služeb ve vybrané destinaci.
Zhodnoťte výsledky provedeného výzkumu a navrhněte opatření ke zvýšení spokojenosti zákazníků s lázeňskými službami.
Seznam doporučené literatury
Camilleri, M. A. (2018). The Tourism Industry: An Overview. In Travel Marketing, Tourism Economics and the Airline Product, pp. 3-27. Springer.
Jakubíková, D., Vildová, E., Janeček, P., & Tlučhoř, J. (2019). Lázeňství: management a marketing. Grada Publishing.
Hesková, M. (2011). Cestovní ruch pro vyšší odborné školy a vysoké školy. Fortuna.
Mičík, M. (2022). Marketingový výzkum. Západočeská univerzita v Plzni.
Seifertová, V. (2003). Marketing v lázeňském cestovním ruchu. Vysoká škola cestovního ruchu, hotelnictví a lázeňství.
Seznam doporučené literatury
Camilleri, M. A. (2018). The Tourism Industry: An Overview. In Travel Marketing, Tourism Economics and the Airline Product, pp. 3-27. Springer.
Jakubíková, D., Vildová, E., Janeček, P., & Tlučhoř, J. (2019). Lázeňství: management a marketing. Grada Publishing.
Hesková, M. (2011). Cestovní ruch pro vyšší odborné školy a vysoké školy. Fortuna.
Mičík, M. (2022). Marketingový výzkum. Západočeská univerzita v Plzni.
Seifertová, V. (2003). Marketing v lázeňském cestovním ruchu. Vysoká škola cestovního ruchu, hotelnictví a lázeňství.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka v prezentaci uvedla strukturu práce, cíle práce a metodiku výzkumu. Uvedla výzkumné otázky a hypotézy. Dále seznámila s cílem, průběhem a výsledky dotazníkového šetření. Poté se vyjádřila k platnosti stanovených hypotéz. V závěrečné části prezentaci uvedla své návrhy ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Předsedkyně komise seznámila s obsahem posudku vedoucí práce a poté jako oponentka uvedla řadu připomínek. Další připomínky k práci sdělili členové komise. Studentka uznala oprávněnost připomínek.