Subjektivní zobrazení časoprostorové mapy imaginárního místa. Mapa má viditelné hranice, měřítko a zobrazuje určité oblasti. Každá oblast na mapě je tvořena kompozicí tematických fotografií doplněných textem. Z mé perspektivy se mapa jeví místem, které obývám a ve kterém se pohybuji, kde se odehrává můj život a celé to propojeno do jedné fotografické instalaci.
Anotace v angličtině
Subjective representation of a spatio-temporal map of an imaginary place. The map has visible boundaries, and the scale shows certain areas. Each area on the map is made up of a composition of thematic photographs accompanied by text. From my perspective, the map appears to be the place I inhabit and where I move, the space where my life takes place, all connected in one photographic installation.
Subjektivní zobrazení časoprostorové mapy imaginárního místa. Mapa má viditelné hranice, měřítko a zobrazuje určité oblasti. Každá oblast na mapě je tvořena kompozicí tematických fotografií doplněných textem. Z mé perspektivy se mapa jeví místem, které obývám a ve kterém se pohybuji, kde se odehrává můj život a celé to propojeno do jedné fotografické instalaci.
Anotace v angličtině
Subjective representation of a spatio-temporal map of an imaginary place. The map has visible boundaries, and the scale shows certain areas. Each area on the map is made up of a composition of thematic photographs accompanied by text. From my perspective, the map appears to be the place I inhabit and where I move, the space where my life takes place, all connected in one photographic installation.
Vztah člověka k zemi, vymezování prostoru, mapování terénu, GPS, Google Street view, ale i mapa krajiny bez souřadnic, ani konkrétního místa.
Způsob realizováni: výstavní soubor minimálně 15 výtvarných fotografií, který autorovi otevírá možnost zkoumat jeho individuální vizi daného tématu. Možnosti prezentace jsou po dohodě s pedagogem, možné prezentovat i jako fotografickou knihu, fotografickou instalaci, popřípadě zvolit i práci s videem a dalšími multimediálními prostředky.
Cílem práce je aplikovat doposud nasbírané tvůrčí a technické dovednosti, se záměrem vytvořit ucelenou sérii fotografií s tvůrčím přesahem.
Minimální rozsah průvodní zprávy je 30 normostran.
Zásady pro vypracování
Vztah člověka k zemi, vymezování prostoru, mapování terénu, GPS, Google Street view, ale i mapa krajiny bez souřadnic, ani konkrétního místa.
Způsob realizováni: výstavní soubor minimálně 15 výtvarných fotografií, který autorovi otevírá možnost zkoumat jeho individuální vizi daného tématu. Možnosti prezentace jsou po dohodě s pedagogem, možné prezentovat i jako fotografickou knihu, fotografickou instalaci, popřípadě zvolit i práci s videem a dalšími multimediálními prostředky.
Cílem práce je aplikovat doposud nasbírané tvůrčí a technické dovednosti, se záměrem vytvořit ucelenou sérii fotografií s tvůrčím přesahem.
Minimální rozsah průvodní zprávy je 30 normostran.
Seznam doporučené literatury
POKORNÝ, Petr, ed. a kol. Antropocén. Vydání první. Praha: Academia, 2020. 651 stran. ISBN 978-80-200-3129-7.
International project Frontiers of Solitude. The FOS MANIFESTO. [online]. (2015 – 16). Dostupné z: https://frontiers-of-solitude.org/cs/manifesto-fos.
Rafman, John. NINE EYES OF GOOGLE STREET VIEW. [online]. (2008-ongoing). Dostupné z: https://anthology.rhizome.org/9-eyes.
Seznam doporučené literatury
POKORNÝ, Petr, ed. a kol. Antropocén. Vydání první. Praha: Academia, 2020. 651 stran. ISBN 978-80-200-3129-7.
International project Frontiers of Solitude. The FOS MANIFESTO. [online]. (2015 – 16). Dostupné z: https://frontiers-of-solitude.org/cs/manifesto-fos.
Rafman, John. NINE EYES OF GOOGLE STREET VIEW. [online]. (2008-ongoing). Dostupné z: https://anthology.rhizome.org/9-eyes.