Závěrečná práce se zabývá přínosem her během výuky plavání dětí. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje základní pojmy, metodiku výcviku a bezpečnost pravidel plavecké výuky. V praktické části jsou popsány jednotlivé hry rozdělené podle věku a schopností dětí. Dále obsahuje přehled plaveckých pomůcek.
Anotace v angličtině
The final thesis deals with the benefits of games during swimming lessons for children. It is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes basic concepts, training methodology and safety rules of swimming lessons. The praktical part describes individual games divided according to the age and abilities of children. Further, an overview of swimming equipment.
Klíčová slova
hra, plavecká výuka, bazén, voda, věk dětí
Klíčová slova v angličtině
Game, swimming lesson, pool, water, children's age
Rozsah průvodní práce
34 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Závěrečná práce se zabývá přínosem her během výuky plavání dětí. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje základní pojmy, metodiku výcviku a bezpečnost pravidel plavecké výuky. V praktické části jsou popsány jednotlivé hry rozdělené podle věku a schopností dětí. Dále obsahuje přehled plaveckých pomůcek.
Anotace v angličtině
The final thesis deals with the benefits of games during swimming lessons for children. It is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes basic concepts, training methodology and safety rules of swimming lessons. The praktical part describes individual games divided according to the age and abilities of children. Further, an overview of swimming equipment.
Klíčová slova
hra, plavecká výuka, bazén, voda, věk dětí
Klíčová slova v angličtině
Game, swimming lesson, pool, water, children's age
Zásady pro vypracování
1. Při vypracování kvalifikační práce se řídit vyhláškou děkana 7VD/2021. 2. Řešení kvalifikační práce zahájit vypracováním projektu. 3. Členit práci v souladu s projektem. 4. Formulovat problém v souladu se zadáním práce. 5. V průběhu vypracovávání práce pravidelně konzultovat s vedoucím práce.
Zásady pro vypracování
1. Při vypracování kvalifikační práce se řídit vyhláškou děkana 7VD/2021. 2. Řešení kvalifikační práce zahájit vypracováním projektu. 3. Členit práci v souladu s projektem. 4. Formulovat problém v souladu se zadáním práce. 5. V průběhu vypracovávání práce pravidelně konzultovat s vedoucím práce.
Seznam doporučené literatury
ČECHOVSKÁ, Irena. Plavání dětí s rodiči: "plavání" kojenců a batolat, plavecká výuka předškolních dětí, hry a říkadla do vody. Pro rodiče. Praha: Grada, 2002. ISBN 80-247-0211-8.
ČECHOVSKÁ, Irena a MILER, Tomáš. Plavání: plavecké dovednosti, technika plaveckých způsobů, kondiční plavání, šnorchlování. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-9049-1.
HOCH, Miloslav. Učte děti plavat. Praha: Olympia, 1980.
CHLEBUSOVÁ KANDRÁČOVÁ, Tereza. Hrajeme si na plavání. [Bolatice]: Tereza Chlebusová Kandráčová, 2019. ISBN 978-80-270-5976-8.
MAZAL, Ferdinand a CHLOPKOVÁ, Jarmila. Pohybové pohádky předškoláků. Olomouc: Hanex, 1994. ISBN 80-85783-04-05.
Seznam doporučené literatury
ČECHOVSKÁ, Irena. Plavání dětí s rodiči: "plavání" kojenců a batolat, plavecká výuka předškolních dětí, hry a říkadla do vody. Pro rodiče. Praha: Grada, 2002. ISBN 80-247-0211-8.
ČECHOVSKÁ, Irena a MILER, Tomáš. Plavání: plavecké dovednosti, technika plaveckých způsobů, kondiční plavání, šnorchlování. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-9049-1.
HOCH, Miloslav. Učte děti plavat. Praha: Olympia, 1980.
CHLEBUSOVÁ KANDRÁČOVÁ, Tereza. Hrajeme si na plavání. [Bolatice]: Tereza Chlebusová Kandráčová, 2019. ISBN 978-80-270-5976-8.
MAZAL, Ferdinand a CHLOPKOVÁ, Jarmila. Pohybové pohádky předškoláků. Olomouc: Hanex, 1994. ISBN 80-85783-04-05.