Diplomová práce s názvem "Výukové strategie v oblasti výživy na 2. stupni ZŠ" je zaměřena na různé výukové strategie a organizaci výuky.
Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o popisu kurikulárních dokumentů, edukačního procesu, modelů výuky, výukových metod. Praktická část se věnuje výzkumnému šetření, výsledkům a diskuzi výsledků této práce. Dotazník zjišťuje, zda žáci dosáhli znalostem odpovídajícím dříve nastaveným cílům hodiny. Pro výzkumné šetření jsme navrhli různé metody pro čtyři vyučovací hodiny.
Anotace v angličtině
Diploma thesis entitled "Teaching strategies in the field of nutrition at second stage of primary school" is focused on different kinds of teaching strategies and teaching organization.
Thesis is devided into theoretical part and practical part. The theoretical part deals with the analysis of the school curriculum, description of education process, teaching models and different teaching methods. Practical part dedicates to the methological approach to the questionnaire research, results of the research and discussion about results in this thesis. The questionnaire finds out if pupils reached skills appropriate to aims made in advance. We made different kinds of teaching methods for questionnaire research.
Diplomová práce s názvem "Výukové strategie v oblasti výživy na 2. stupni ZŠ" je zaměřena na různé výukové strategie a organizaci výuky.
Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o popisu kurikulárních dokumentů, edukačního procesu, modelů výuky, výukových metod. Praktická část se věnuje výzkumnému šetření, výsledkům a diskuzi výsledků této práce. Dotazník zjišťuje, zda žáci dosáhli znalostem odpovídajícím dříve nastaveným cílům hodiny. Pro výzkumné šetření jsme navrhli různé metody pro čtyři vyučovací hodiny.
Anotace v angličtině
Diploma thesis entitled "Teaching strategies in the field of nutrition at second stage of primary school" is focused on different kinds of teaching strategies and teaching organization.
Thesis is devided into theoretical part and practical part. The theoretical part deals with the analysis of the school curriculum, description of education process, teaching models and different teaching methods. Practical part dedicates to the methological approach to the questionnaire research, results of the research and discussion about results in this thesis. The questionnaire finds out if pupils reached skills appropriate to aims made in advance. We made different kinds of teaching methods for questionnaire research.
Zpracování diplomové práce, teoreticko-aplikační charakter
Praktické závěry a doporučení pro praxi
Zásady pro vypracování
Prostudování literatury
Analýza a komparace odborných informací
Stanovení cíle diplomové práce
Vypracování osnovy
Zpracování diplomové práce, teoreticko-aplikační charakter
Praktické závěry a doporučení pro praxi
Seznam doporučené literatury
MACHOVÁ, Jitka, KUBÁTOVÁ, Dagmar. Výchova ke zdraví. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2715-8.
POLEDNE, Rudolf, PIŤHA, Jan. Zdravá výživa pro každý den. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2488-1.
MUŽÍK, Vladislav, FOREJT, Martin, MATĚJKOVÁ, Halina, MUŽÍKOVÁ, Leona. Výživa a pohyb jako součást výchovy ke zdraví na základní škole. 1. vyd. Brno: Paido, 2007. ISBN 978-80-7315-156-0.
SKALKOVÁ, Jarmila. Obecná didaktika. 2. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-247-1821-7.
Seznam doporučené literatury
MACHOVÁ, Jitka, KUBÁTOVÁ, Dagmar. Výchova ke zdraví. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2715-8.
POLEDNE, Rudolf, PIŤHA, Jan. Zdravá výživa pro každý den. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2488-1.
MUŽÍK, Vladislav, FOREJT, Martin, MATĚJKOVÁ, Halina, MUŽÍKOVÁ, Leona. Výživa a pohyb jako součást výchovy ke zdraví na základní škole. 1. vyd. Brno: Paido, 2007. ISBN 978-80-7315-156-0.
SKALKOVÁ, Jarmila. Obecná didaktika. 2. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-247-1821-7.