Předmětem mé bakalářské práce je popsat výtvarnou tvorbu a její reflexi. Praktická část práce se zaměřuji na testování dvou expresivních úloh - jedné již existující a druhé autorské. Testování existující úlohy proběhlo na základní umělecké škole a vlastní úlohu jsem zadala dvěma řešitelům, kteří se věnují nebo věnovali umění. Oba postupy z testování jsem popsala a zanalyzovala.
Anotace v angličtině
Subject of my Bachelor diploma was to describe art craft and reflection of that matter. The practical part of work is directed at testing two expressive tasks, one already existing and the other one being completely new. Testing of already existing task happened at elementary art school and the task created by me was given to two recipients, who are active in art scene or used to be. Both progressions from testing were analyzed and described by me.
Předmětem mé bakalářské práce je popsat výtvarnou tvorbu a její reflexi. Praktická část práce se zaměřuji na testování dvou expresivních úloh - jedné již existující a druhé autorské. Testování existující úlohy proběhlo na základní umělecké škole a vlastní úlohu jsem zadala dvěma řešitelům, kteří se věnují nebo věnovali umění. Oba postupy z testování jsem popsala a zanalyzovala.
Anotace v angličtině
Subject of my Bachelor diploma was to describe art craft and reflection of that matter. The practical part of work is directed at testing two expressive tasks, one already existing and the other one being completely new. Testing of already existing task happened at elementary art school and the task created by me was given to two recipients, who are active in art scene or used to be. Both progressions from testing were analyzed and described by me.
1. Studium literatury a výzkum k tématu
2. Sběr a systematizace materiálů
3. Vypracovat kazuistiku již existující expresivní úlohy
4. Vypracovat kazuistiku autorské expresivní úlohy
Zásady pro vypracování
1. Studium literatury a výzkum k tématu
2. Sběr a systematizace materiálů
3. Vypracovat kazuistiku již existující expresivní úlohy
4. Vypracovat kazuistiku autorské expresivní úlohy
Seznam doporučené literatury
Hajdušková, L. & Slavík, J. (2010). Vzdělávací a terapeutický motiv v pohledu artefiletiky. Arteterapie, 22-23, s. 7182.
Slavík, J., Stará, J., Uličná K., & Najvar, P. et al. (2017). Didaktické kazuistiky v oborech školního vzdělávání. Brno: Masarykova univerzita.
Yin, R. K. (2014). Case study Research: Design and methods. Los Angelse: Sage publications.
Zuidervaart, L. (2015) Umění a sociální transformace. Pravda, autonomie a společenské makrostruktury. Ústí nad Labem, Praha: Fakulta umění a designu UJEP. Nadace pro současné umění.
Liebmann, Marian. Skupinová arteterapie : nápady, témata a cvičení pro skupinovou výtvarnou práci. Praha : Portál, (2005)
Seznam doporučené literatury
Hajdušková, L. & Slavík, J. (2010). Vzdělávací a terapeutický motiv v pohledu artefiletiky. Arteterapie, 22-23, s. 7182.
Slavík, J., Stará, J., Uličná K., & Najvar, P. et al. (2017). Didaktické kazuistiky v oborech školního vzdělávání. Brno: Masarykova univerzita.
Yin, R. K. (2014). Case study Research: Design and methods. Los Angelse: Sage publications.
Zuidervaart, L. (2015) Umění a sociální transformace. Pravda, autonomie a společenské makrostruktury. Ústí nad Labem, Praha: Fakulta umění a designu UJEP. Nadace pro současné umění.
Liebmann, Marian. Skupinová arteterapie : nápady, témata a cvičení pro skupinovou výtvarnou práci. Praha : Portál, (2005)