Předložená bakalářská práce se zaměřuje na marketingový výzkum, konkrétně metodu Mystery shopping. Tato metoda se používá pro hodnocení kvality poskytování služeb zákazníkům v mnoha odvětvích. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. V teoretické části je popsána problematika týkající se marketingu, marketingového výzkumu a bankovnictví. Praktická část vychází z teoretického vymezení, obsahuje představení subjektů zkoumání a realizaci výzkumu ve čtyřech bankách. Následuje vyhodnocení, zdůraznění nedostatků a možné návrhy na zkvalitnění poskytování služeb.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on marketing research, specifically on the method of Mystery shopping method. This method is used to evaluate the quality of services provided in various sectors and industries. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part specifies the aspects related to marketing, marketing research, and banking. The practical part builds on the theoretical definitions and contains the introduction of the research entities and its realization in four selected banks. This section is followed by an assessment, a list of emphasised weaknesses and possible proposals for service quality improvements.
Předložená bakalářská práce se zaměřuje na marketingový výzkum, konkrétně metodu Mystery shopping. Tato metoda se používá pro hodnocení kvality poskytování služeb zákazníkům v mnoha odvětvích. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. V teoretické části je popsána problematika týkající se marketingu, marketingového výzkumu a bankovnictví. Praktická část vychází z teoretického vymezení, obsahuje představení subjektů zkoumání a realizaci výzkumu ve čtyřech bankách. Následuje vyhodnocení, zdůraznění nedostatků a možné návrhy na zkvalitnění poskytování služeb.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on marketing research, specifically on the method of Mystery shopping method. This method is used to evaluate the quality of services provided in various sectors and industries. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part specifies the aspects related to marketing, marketing research, and banking. The practical part builds on the theoretical definitions and contains the introduction of the research entities and its realization in four selected banks. This section is followed by an assessment, a list of emphasised weaknesses and possible proposals for service quality improvements.
Popište vybrané banky a jejich provozovny, kde bude proveden výzkum.
Zrealizujte výzkum pomocí metody Mystery Shopping.
Okomentujte zjistěná data, zhodnoťte a porovnejte vybrané subjekty.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod k řešené problematice.
Popište vybrané banky a jejich provozovny, kde bude proveden výzkum.
Zrealizujte výzkum pomocí metody Mystery Shopping.
Okomentujte zjistěná data, zhodnoťte a porovnejte vybrané subjekty.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOZEL, Roman a kol. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-0966-X.
MCDANIEL, Carl D. a GATES, Roger H. Marketing research. 6th ed. Hoboken: John Wiley & Sons, 2005. ISBN 0-471-45519-9.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
SMITH, Scott M. a ALBAUM, Gerald S. Fundamentals of marketing research. Thousand Oaks: SAGE Publications, 2005. ISBN 0-7619-8852-1.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOZEL, Roman a kol. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-0966-X.
MCDANIEL, Carl D. a GATES, Roger H. Marketing research. 6th ed. Hoboken: John Wiley & Sons, 2005. ISBN 0-471-45519-9.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
SMITH, Scott M. a ALBAUM, Gerald S. Fundamentals of marketing research. Thousand Oaks: SAGE Publications, 2005. ISBN 0-7619-8852-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponenta BP a sken průběhu obhajoby.