Rodinná firma Kunratické jahody je známá především v kunraticích a úzkém okolí. Za pomoci nového vizuálního stylu se rozšíří povědomí o firmě i o jahodách a jejích sadbách, odrůdách a samosběrech.
Anotace v angličtině
Coordinated visual style of family organisation Kunraticke strawberries. Simple and minimal design for beter visual of this organisation.
graphic design, visual identity, strawberry, web, logo
Rozsah průvodní práce
17 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Rodinná firma Kunratické jahody je známá především v kunraticích a úzkém okolí. Za pomoci nového vizuálního stylu se rozšíří povědomí o firmě i o jahodách a jejích sadbách, odrůdách a samosběrech.
Anotace v angličtině
Coordinated visual style of family organisation Kunraticke strawberries. Simple and minimal design for beter visual of this organisation.
graphic design, visual identity, strawberry, web, logo
Zásady pro vypracování
a) tvůrčí záměr
Rodinná firma Kunratické jahody je známá především v Kunraticích a úzkém okolí. Za pomoci nového vizuálního stylu se rozšíří povědomí o firmě i o jahodách a jejích sadbách, odrůdách a samosběrech.
b)způsob
Grafika vytvořená v grafických editorech balíku Adobe Creative Cloud.
c)cíle
Vytvoření nového vizuálního stylu známé rodinné firmy Kunratické jahody. Nový vizuální styl rozšíří povědomí o firmě a orientační systém umožní lepší přehled o sběrných polích.
d)předpokládaný charakter výstupu
Kompletní zpracování vizuální identity Kunratických jahod zahrnující:
formát: od vizitky (90x50) do B1
1 ks logo
1 ks grafický manuál
2 ks propagační plakát
1-5 ks merkantilní tiskoviny
3 ks web
e)stanovení rozsahu průvodní zprávy:
minimálně 3 normostrany
Zásady pro vypracování
a) tvůrčí záměr
Rodinná firma Kunratické jahody je známá především v Kunraticích a úzkém okolí. Za pomoci nového vizuálního stylu se rozšíří povědomí o firmě i o jahodách a jejích sadbách, odrůdách a samosběrech.
b)způsob
Grafika vytvořená v grafických editorech balíku Adobe Creative Cloud.
c)cíle
Vytvoření nového vizuálního stylu známé rodinné firmy Kunratické jahody. Nový vizuální styl rozšíří povědomí o firmě a orientační systém umožní lepší přehled o sběrných polích.
d)předpokládaný charakter výstupu
Kompletní zpracování vizuální identity Kunratických jahod zahrnující:
formát: od vizitky (90x50) do B1
1 ks logo
1 ks grafický manuál
2 ks propagační plakát
1-5 ks merkantilní tiskoviny
3 ks web
e)stanovení rozsahu průvodní zprávy:
minimálně 3 normostrany
Seznam doporučené literatury
PECINA, Martin. Knihy a rypografie. Vydání třetí, rozšířené. Brno: Host, 2017. ISBN 978-80-7577-040-0.
HELLER, Steven. Paul Rand. Vydání první New York: Phaidon Press Limited, 1999. ISBN 0 7148 3994 9.
HOLLIS, Richard. Swiss Graphic Design. London: Laurence King Publishing Ltd, 2006. ISBN 978-1-85669-475-9.
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA. Logo & corporate identity. 3., přeprac. vyd. Praha: Kafka design, c2014. ISBN 978-80-260-6771-9.
Seznam doporučené literatury
PECINA, Martin. Knihy a rypografie. Vydání třetí, rozšířené. Brno: Host, 2017. ISBN 978-80-7577-040-0.
HELLER, Steven. Paul Rand. Vydání první New York: Phaidon Press Limited, 1999. ISBN 0 7148 3994 9.
HOLLIS, Richard. Swiss Graphic Design. London: Laurence King Publishing Ltd, 2006. ISBN 978-1-85669-475-9.
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA. Logo & corporate identity. 3., přeprac. vyd. Praha: Kafka design, c2014. ISBN 978-80-260-6771-9.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Navržená známka vedoucího práce:
Navržená známka oponenta:
V úvodu obhajoby byla představena vysokoškolská kvalifikační práce formou nainstalovaného díla ve výstavním prostoru.
Komise byla podrobně seznámena s hodnocením vedoucího práce a posudkem oponenta včetně navrhované známky.