Tato bakalářská práce se zabývá analýzou poutního turismu na Domažlicku. Cílem této práce je podat návrhy na zatraktivnění poutního turismu na základě analýzy zájmu mládeže o poutní turismus v České republice. První část se zaměřuje na oblast cestovního ruchu, kde jsou vysvětleny základní pojmy z této oblasti. Druhá část práce představuje základní prvky marketingového mixu a rozšířený marketingový mix. V třetí části jsou charakterizovány vybrané služby využívané v cestovním ruchu. Čtvrtá část představuje vybraný region. Jsou zde popsány vybrané služby cestovního ruchu nabízené na Domažlicku. Pátá část informuje o vybrané metodice dotazníkového šetření a následné vyhodnocení proběhlé analýzy. V závěru práce jsou představeny návrhy na zatraktivnění poutního turismu na Domažlicku.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the analysis of pilgrim tourism in the Domažlice region. The goal of the thesis is to make proposals to improve the pilgrim tourism and make it more attractive based on the analysis of youth interest in pilgrimage tourism in the Czech Republic. The first part focuses on the area of tourism, where we explain the basic concept of this area. The second part presents the basic elements of the marketing mix and the extended marketing mix. The third part describes the selected services used in tourism. The fourth section represents the selected region, and we describe there selected tourism services offered in the Domažlice region. The fifth section provides information on the selected methodology of the survey and then interprets the results of the conducted analyses. At the end of the thesis, we present the proposals to make pilgrimage tourism more attractive in the Domažlice region.
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou poutního turismu na Domažlicku. Cílem této práce je podat návrhy na zatraktivnění poutního turismu na základě analýzy zájmu mládeže o poutní turismus v České republice. První část se zaměřuje na oblast cestovního ruchu, kde jsou vysvětleny základní pojmy z této oblasti. Druhá část práce představuje základní prvky marketingového mixu a rozšířený marketingový mix. V třetí části jsou charakterizovány vybrané služby využívané v cestovním ruchu. Čtvrtá část představuje vybraný region. Jsou zde popsány vybrané služby cestovního ruchu nabízené na Domažlicku. Pátá část informuje o vybrané metodice dotazníkového šetření a následné vyhodnocení proběhlé analýzy. V závěru práce jsou představeny návrhy na zatraktivnění poutního turismu na Domažlicku.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the analysis of pilgrim tourism in the Domažlice region. The goal of the thesis is to make proposals to improve the pilgrim tourism and make it more attractive based on the analysis of youth interest in pilgrimage tourism in the Czech Republic. The first part focuses on the area of tourism, where we explain the basic concept of this area. The second part presents the basic elements of the marketing mix and the extended marketing mix. The third part describes the selected services used in tourism. The fourth section represents the selected region, and we describe there selected tourism services offered in the Domažlice region. The fifth section provides information on the selected methodology of the survey and then interprets the results of the conducted analyses. At the end of the thesis, we present the proposals to make pilgrimage tourism more attractive in the Domažlice region.
Zvolte vhodnou výzkumnou metodou a realizujte výzkum.
Vyhodnoťte provedený výzkum a definujte návrhy pro zatraktivnění destinace.
Seznam doporučené literatury
KOKAISL, Petr a Pavla KOKAISLOVÁ. Kostely a kaple v domažlickém okrese: po stopách současných i zaniklých církevních památek. Praha: Nostalgie, 2009. ISBN 802545441X.
KOTLER, Philip. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
KRČMÁŘ, Luděk. Putování je IN: poutní místa a místa zvláštní zbožnosti plzeňské diecéze. Plzeň: Biskupství plzeňské, 2012. ISBN 978-80-260-3827-6.
VAJČNEROVÁ, Ida a Kateřina RYGLOVÁ. Management kvality služeb v cestovním ruchu: jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků. Praha: Grada, 2017. ISBN 978-80-247-5021-7.
Seznam doporučené literatury
KOKAISL, Petr a Pavla KOKAISLOVÁ. Kostely a kaple v domažlickém okrese: po stopách současných i zaniklých církevních památek. Praha: Nostalgie, 2009. ISBN 802545441X.
KOTLER, Philip. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
KRČMÁŘ, Luděk. Putování je IN: poutní místa a místa zvláštní zbožnosti plzeňské diecéze. Plzeň: Biskupství plzeňské, 2012. ISBN 978-80-260-3827-6.
VAJČNEROVÁ, Ida a Kateřina RYGLOVÁ. Management kvality služeb v cestovním ruchu: jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků. Praha: Grada, 2017. ISBN 978-80-247-5021-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponenta BP a sken průběhu obhajoby.