Tato diplomová práce se zabývá hraní rolí na hodinách angličtiny. Práce se zaměřuje na vliv hraní rolí na řečové dovednosti. Pohled studentů na zmíněnou aktivitu je také zahrnut ve výzkumné otázce.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with role play in teaching English. The thesis is focused on influence of role play on speaking skills. The student´s point of view on role play is also included in the research question.
Klíčová slova
hraní rolí, aktivita, řečové dovednosti, zlepšení, mluvení, vliv
Klíčová slova v angličtině
role play, activity, speaking skills, improve, speaking, infuence
Rozsah průvodní práce
50 s. (95 000 znaků)
Jazyk
AN
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá hraní rolí na hodinách angličtiny. Práce se zaměřuje na vliv hraní rolí na řečové dovednosti. Pohled studentů na zmíněnou aktivitu je také zahrnut ve výzkumné otázce.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with role play in teaching English. The thesis is focused on influence of role play on speaking skills. The student´s point of view on role play is also included in the research question.
Klíčová slova
hraní rolí, aktivita, řečové dovednosti, zlepšení, mluvení, vliv
Klíčová slova v angličtině
role play, activity, speaking skills, improve, speaking, infuence
Zásady pro vypracování
Pravidelné konzultace s vedoucím diplomové práce.
Shromáždění a prostudování odborné literatury týkající se tématu.
Příprava podkladů pro výzkum.
Provedení výzkumu.
Shromáždění dat a jejich analýza.
Vyvození závěrů výzkumu a jejich použití v praxi.
Sepsání diplomové práce při dodržení formálních aspektů.
Před odevzdáním bude celá práce předložena vedoucímu k posouzení, a to s dostačeným předstihem, který určí vedoucí.
Zásady pro vypracování
Pravidelné konzultace s vedoucím diplomové práce.
Shromáždění a prostudování odborné literatury týkající se tématu.
Příprava podkladů pro výzkum.
Provedení výzkumu.
Shromáždění dat a jejich analýza.
Vyvození závěrů výzkumu a jejich použití v praxi.
Sepsání diplomové práce při dodržení formálních aspektů.
Před odevzdáním bude celá práce předložena vedoucímu k posouzení, a to s dostačeným předstihem, který určí vedoucí.
Seznam doporučené literatury
HARMER, Jeremy. The practice of English language teaching. London: Longman, 2001. ISBN 0-582-40385 5.
BYRNE, Donn. Techniques for classroom interaction. London: Longman, 1991. ISBN 0-582-74627-2.
REVELL, Jane. Teaching techniques for communicative English. London: Macmillan, 1979. ISBN 0-333-27177-7.
THORNBURY, How to teach speaking. Harlow: Longman, 2007. ISBN 0-582-85359-1.
HADFIELD, Jill; HADFIELD, Charles. Introduction to teaching English. Oxford: Oxford University Press, 2008. ISBN 978-0-19-441975-8.
RIXON, Shelagh, How to use games in language teaching. London: Macmillan, 1981. ISBN 0-333-27547-0.
ANDERSON, Jason. Role plays for today: photocopiable activities to get students speaking. ISBN 1-900793-99-1.
Seznam doporučené literatury
HARMER, Jeremy. The practice of English language teaching. London: Longman, 2001. ISBN 0-582-40385 5.
BYRNE, Donn. Techniques for classroom interaction. London: Longman, 1991. ISBN 0-582-74627-2.
REVELL, Jane. Teaching techniques for communicative English. London: Macmillan, 1979. ISBN 0-333-27177-7.
THORNBURY, How to teach speaking. Harlow: Longman, 2007. ISBN 0-582-85359-1.
HADFIELD, Jill; HADFIELD, Charles. Introduction to teaching English. Oxford: Oxford University Press, 2008. ISBN 978-0-19-441975-8.
RIXON, Shelagh, How to use games in language teaching. London: Macmillan, 1981. ISBN 0-333-27547-0.
ANDERSON, Jason. Role plays for today: photocopiable activities to get students speaking. ISBN 1-900793-99-1.