Tématem diplomové práce jsou "Produktové a procesní inovace". Hlavním cílem práce je navržení produktových inovací u chytrých mobilních telefonů, které by mohly zvýšit prodeje a zákaznickou spokojenost uživatelů značky Xiaomi.
Kvalifikační práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje definice a klíčové pojmy, které jsou formulovány na základě prostudování odborné literatury a slouží k porozumění dané problematiky. V praktické části dochází, za využití metod na produkování myšlenek, k prvotním nápadům inovací mobilních telefonů Xiaomi. Tyto produktové inovace jsou aplikovány ve výzkumném šetření napříč trhem. Získaná data jsou analyzována, vyhodnocena a dochází k jejich interpretaci pomocí grafů a tabulek. Na základě výsledků výzkumného šetření dochází k navržení jednotlivých produktových inovací, které mohou vést ke zvýšení prodejů a spokojenosti zákazníků Xiaomi.
Anotace v angličtině
The topic of this master thesis is product and process innovation of Xiaomi smartphones. The goal of the thesis is to suggest product innovations of Xiaomi smartphones which could increase sales and customer satisfaction of their users.
The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part includes the definitions and key terms which are formulated based on the study of professional literature and help to understand the issue. In the practical part, some brainstorming techniques are used. Based on these techniques some initial ideas of innovations of Xiaomi smartphones are presented. These ideas of product innovation are used in the subsequent market research. All the acquired data are analysed, evaluated and presented by using graphs and tables. Based on the results of the market research, individual product innovations which can lead to increased sales and customer satisfaction of Xiaomi users are proposed.
Tématem diplomové práce jsou "Produktové a procesní inovace". Hlavním cílem práce je navržení produktových inovací u chytrých mobilních telefonů, které by mohly zvýšit prodeje a zákaznickou spokojenost uživatelů značky Xiaomi.
Kvalifikační práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje definice a klíčové pojmy, které jsou formulovány na základě prostudování odborné literatury a slouží k porozumění dané problematiky. V praktické části dochází, za využití metod na produkování myšlenek, k prvotním nápadům inovací mobilních telefonů Xiaomi. Tyto produktové inovace jsou aplikovány ve výzkumném šetření napříč trhem. Získaná data jsou analyzována, vyhodnocena a dochází k jejich interpretaci pomocí grafů a tabulek. Na základě výsledků výzkumného šetření dochází k navržení jednotlivých produktových inovací, které mohou vést ke zvýšení prodejů a spokojenosti zákazníků Xiaomi.
Anotace v angličtině
The topic of this master thesis is product and process innovation of Xiaomi smartphones. The goal of the thesis is to suggest product innovations of Xiaomi smartphones which could increase sales and customer satisfaction of their users.
The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part includes the definitions and key terms which are formulated based on the study of professional literature and help to understand the issue. In the practical part, some brainstorming techniques are used. Based on these techniques some initial ideas of innovations of Xiaomi smartphones are presented. These ideas of product innovation are used in the subsequent market research. All the acquired data are analysed, evaluated and presented by using graphs and tables. Based on the results of the market research, individual product innovations which can lead to increased sales and customer satisfaction of Xiaomi users are proposed.