Cílem této bakalářské práce je zhodnotit činnosti a marketingové aktivity vybraného poskytovatele služeb v oblasti sportu, zhodnotit zjištěné poznatky a navrhnout doporučení pro zlepšení marketingových aktivit vybraného subjektu. Teoretická část se zaměřuje na seznámení s problematikou sportu, charakterizuje sport jako ekonomický statek, uvádí základní informace o organizaci a financování sportu v ČR a charakterizuje nástroje marketingového mixu ve sportu. Empirická část práce zkoumá subjekt TJ Slavia VŠ Plzeň, jeho činnosti a marketingové aktivity. Závěr práce je věnován doporučení pro další praxi v oblasti marketingové komunikace
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to evaluate marketing activities and operations of selected services provider in the field of sport. Another part of this goal is to evaluate gathered information and to suggest a solution for further practice. Theoretical part is focused on the topic of sport. It describes sport as goods and then it describes organizations financing sport in the Czech Republic. It also demonstrates what kind of features of marketing mix can be used in sport. Empirical part examines the subject of TJ Slavia VS Plzen and its marketing activities. The thesis conclusion is devoted to a recommendation for other practices in marketing communication.
Klíčová slova
marketingové aktivity, marketingový mix ve sportu, sport v Plzni, TJ Slavia VŠ Plzeň
Klíčová slova v angličtině
marketing activities, marketing, marketing mix in sport, sport in Pilsen, TJ Slavia VŠ Plzeň
Rozsah průvodní práce
59
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit činnosti a marketingové aktivity vybraného poskytovatele služeb v oblasti sportu, zhodnotit zjištěné poznatky a navrhnout doporučení pro zlepšení marketingových aktivit vybraného subjektu. Teoretická část se zaměřuje na seznámení s problematikou sportu, charakterizuje sport jako ekonomický statek, uvádí základní informace o organizaci a financování sportu v ČR a charakterizuje nástroje marketingového mixu ve sportu. Empirická část práce zkoumá subjekt TJ Slavia VŠ Plzeň, jeho činnosti a marketingové aktivity. Závěr práce je věnován doporučení pro další praxi v oblasti marketingové komunikace
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to evaluate marketing activities and operations of selected services provider in the field of sport. Another part of this goal is to evaluate gathered information and to suggest a solution for further practice. Theoretical part is focused on the topic of sport. It describes sport as goods and then it describes organizations financing sport in the Czech Republic. It also demonstrates what kind of features of marketing mix can be used in sport. Empirical part examines the subject of TJ Slavia VS Plzen and its marketing activities. The thesis conclusion is devoted to a recommendation for other practices in marketing communication.
Klíčová slova
marketingové aktivity, marketingový mix ve sportu, sport v Plzni, TJ Slavia VŠ Plzeň
Klíčová slova v angličtině
marketing activities, marketing, marketing mix in sport, sport in Pilsen, TJ Slavia VŠ Plzeň
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do zkoumané problematiky.
Charakterizujte vybraného poskytovatele služeb v oblasti sportu.
Charakterizujte činnost a marketingové aktivity vybraného poskytovatele služeb v oblasti sportu.
Zhodnoťte zjištěné poznatky a navrhněte doporučení pro další praxi.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do zkoumané problematiky.
Charakterizujte vybraného poskytovatele služeb v oblasti sportu.
Charakterizujte činnost a marketingové aktivity vybraného poskytovatele služeb v oblasti sportu.
Zhodnoťte zjištěné poznatky a navrhněte doporučení pro další praxi.
Seznam doporučené literatury
Karlíček, M. & kol. (2016). Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. (2. vyd.). Praha: Grada Publishing.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2013). Marketing management. (14. vyd.). Praha: Grada Publishing.
Peková, J., Pilný, J., & Jetmar, M. (2012). Veřejný sektor - řízení a financování. Praha: Wolters Kluwer Česká republika.
Rektořík, J. & kol. (2010). Organizace neziskového sektoru: základy ekonomiky, teorie a řízení. (3. vyd.) Praha: Ekopress.
Seznam doporučené literatury
Karlíček, M. & kol. (2016). Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. (2. vyd.). Praha: Grada Publishing.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2013). Marketing management. (14. vyd.). Praha: Grada Publishing.
Peková, J., Pilný, J., & Jetmar, M. (2012). Veřejný sektor - řízení a financování. Praha: Wolters Kluwer Česká republika.
Rektořík, J. & kol. (2010). Organizace neziskového sektoru: základy ekonomiky, teorie a řízení. (3. vyd.) Praha: Ekopress.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponenta BP a sken průběhu obhajoby.