Tato práce se zabývá marketingovou komunikací vybraných obchodů v online a offline prostředí. Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci vybraných knihkupectví na sociálních sítích a v kamenných prodejnách. Teoretická část práce je zaměřena na definování e-commerce, e-shopů a výhod a nevýhod této formy obchodování. Empirická část bakalářské práce se zabývá analýzou online komunikace vybraných knihkupectví na sociálních sítích, mystery shoppingem v kamenných prodejnách a vyhodnocením dotazníkového šetření, které zjišťovalo názory zákazníků. V závěru práce jsou uvedena doporučení pro praxi.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the marketing communication of selected stores in online and offline environment. The aim of the thesis is to analyse marketing communication of selected bookstores on social media and in retail shops.
First, the theoretical part of the thesis focuses on defining e-commerce, e-shops, and advantages and disadvantages of these kinds of businesses.
Second, the practical part builds on the theoretical aspects and concentrates on the analysis of the online communication of the bookstores on social media, mystery shopping in retail shops and the evaluation of a customer opinion survey followed by recommendations for practical use and practical application.
Klíčová slova
marketing, mystery shopping, B2C, internet, sociální sítě, e-commerce
Klíčová slova v angličtině
marketing, mystery shopping, B2C, internet, social networks, e-commerce
Rozsah průvodní práce
105
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací vybraných obchodů v online a offline prostředí. Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci vybraných knihkupectví na sociálních sítích a v kamenných prodejnách. Teoretická část práce je zaměřena na definování e-commerce, e-shopů a výhod a nevýhod této formy obchodování. Empirická část bakalářské práce se zabývá analýzou online komunikace vybraných knihkupectví na sociálních sítích, mystery shoppingem v kamenných prodejnách a vyhodnocením dotazníkového šetření, které zjišťovalo názory zákazníků. V závěru práce jsou uvedena doporučení pro praxi.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the marketing communication of selected stores in online and offline environment. The aim of the thesis is to analyse marketing communication of selected bookstores on social media and in retail shops.
First, the theoretical part of the thesis focuses on defining e-commerce, e-shops, and advantages and disadvantages of these kinds of businesses.
Second, the practical part builds on the theoretical aspects and concentrates on the analysis of the online communication of the bookstores on social media, mystery shopping in retail shops and the evaluation of a customer opinion survey followed by recommendations for practical use and practical application.
Klíčová slova
marketing, mystery shopping, B2C, internet, sociální sítě, e-commerce
Klíčová slova v angličtině
marketing, mystery shopping, B2C, internet, social networks, e-commerce
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do problematiky marketingové komunikace obchodů s online prodejem na trhu B2C.